کد خبر 298271
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵

مرکز اطلاع رسانی نیروی انظامی پلیس تهران یکشنبه شب اعلام کرد: ضارب شهید ˈعلی خلیلیˈ که درصدد خروج غیرقانونی از مرزهای شرقی کشور بود، بازداشت شد.

ضارب شهید خلیلی در مرزهای شرقی کشور بازداشت شدبه گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی پلیس تهران، با توجه به دستور دستگیری مجدد ضارب شهید خلیلی از سوی مرجع قضایی، وی متواری شده و درصدد خروج غیرقانونی از مرزهای شرقی کشور بود که با پیگیری و تلاش پلیس تهران، بازداشت شد.

احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی کشور پیش از این گفته بود که طبق اعلام دستگاه قضایی، ضارب شهید خلیلی در سال 90 دستگیر شد اما به علت مجروحیت خلیلی، دادگاه دیه جراحت برای ضارب صادر کرد اما اکنون با توجه به شهادتش، موضوع تغییر کرده و پزشکی قانونی باید اعلام کند که فوت وی بر اثر جرح است یا خیر که در صورت تایید، جرح به قتل تبدیل می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    اگر توانستید یک اخم هم به بیمارستانهایی بکنید که او را پذیرش نکردند.
  • سید مهدی مصطفوی ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    الحمدلله که دستگیر شد, شنیدم فرار کرده خیلی حرص خوردم الان که این خبر مسرت بخش رو شنیدم بسیار حالتم تغییر کرد, حق باید اجرا شه.ممنون از خبر, ان شا الله شهید خلیلی دست ما رو هم بگیره روز قیامت
  • ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    هر چه در فرهنگ لغت گشتم مترادفی جز نام شهید خلیلی برای نهی از منکر نیافتم. این شاهرگ فروع دین بود که بریده شد نه شاهرگ شهید خلیلی. و شهادت وی تداعی مرگ برای نهی از منکر !!! آیا من مسلمان باید به فکر نان شب فرزندانم باشم یا بر اساس تکلیف نهی از منکر کنم که ماشاالله این روزها بجز منکر در انظار چیز دیگری یافت نمی شود. اگر نهی از منکر کنم و شاهرگم را با بی باکی بزنند تکلیف خانواده ام در این روزگار خراب چه میشود؟ آیا میشود با نهی از منکر که در ردیف نماز و روزه است بی تفاوت بود و آنرا از تکالیف دینی جدا کرد؟ آیا شهادت خلیلی حچت را بر مسئولین انتظامی و قضایی تمام نکرد؟ چه فرقی میان ضارب شهید خلیلی و سایر ارازل و اوباش وجود دارد؟ آیا وقت آن نرسیده که با ارازل و اوباش بلا استثنا و بدون توجه به وضعیت مالی و فامیلی آنها با برخی افراد و تنها وفق قانون اسلام برخورد شود؟
  • راحیل ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    خدا رو شکر باید جوابگوی این جنایت باشه.از طرفی اگه من جای اون دو دختر بودم اینقدر این شجاعت رو داشتم که بیام و همه حادثه اون شب رو فقط به خاطر قدر دانی از این شهید بزرگوار بازگو کنم.تا نگن اگه ماجرا راست بود پس اون دو تا دختر کجان!
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    یکی میگه شرق کشور یکی میگه تهرانپارس!
  • مجتبی ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    وَماأعمالُ البِرِّ كُلُّها وَالجِهادُ فى سَبيلِ اللّه‏ِ عِندَ المرِ بِالمَعرُوفِ وَالنَّهىِ عَنِ المُنكَرِ إِلاّ كَنَفثَةٍ فى بَحرٍ لُجِّىٍّ؛ همه كارهاى خوب و جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهى از منكر چون کف آب است در درياى عميق. نهج البلاغه، حكمت 374

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس