هفته بیست و نهم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که نفت به صدر جدول رسید و پرسپولیس که تا دقایق پایانی بازی شانس اول قهرمانی بود روی اشتباهات فردی گل تساوی را دریافت کرد تا به رده چهارم سقوط کند.

به گزارش مشرق، هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17:30 با انجام 8 دیدار همزمان آغاز شد و در پایان نفت تهران صدرنشین شد، پرسپولیس در دقایق پایانی بازی برده را با مساوی عوض کرد و استقلال با شکست دادن فولاد به کورس قهرمانی برگشت.
استقلال با درخشش رحمتی فولاد را برد و به کورس قهرمانی بازگشت

صدرنشینی نفت و بازگشت استقلال به کورس/ پرسپولیس از قهرمانی دور شد +جدولدر یکی از دیدارهای مهم امروز تیم‌‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال در ورزشگاه الغدیر و در مقابل 50 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه1-0 به استقلال به پایان رسید. ارش برهانی در دقیقه 23 به ثمر رساند.

در نیمه اول تیم میزبان بیشتر بر بازی سوار بود اما روی غفلت مدافعانش در دقیقه 23 توسط آرش برهانی دروازه این تیم باز شد. فولادی‌ها در نیمه نخست فشار زیادی را روی دروازه استقلال آوردند و در همان دقیقه 4 می‌توانستند به گل برسند. شوت سنگین غلام‌رضا رضایی را مهدی رحمتی به کرنر فرستاد و با ارسال این کرنر از سوی بختیار رحمانی و ضربه پریرا به توپ، می‌رفت که دروازه استقلال باز شود اما تیرک عمودی مانع از این اتفاق شد.

در دقیقه 11 بود که اشتباه نوری منجر به یک ضد حمله برای فولاد شد و پریرا در موقعیتی تک به تک با رحمتی قرار گرفت که خروج به موفع دروازه‌بان استقلال مانع از گلزنی او شد.

در ادامه این دیدار و در دقیقه 23 ضد حمله آبی‌پوشان جواب داد و ارسال خسرو حیدری با ضربه سر خوب برهانی همراه شد و آبی‌پوشان به گل نخست در این دیدار رسیدند. پس از این گل فولادی‌ها یکپارچه حمله شدند و عبدالله کرمی در دقیقه 34 با شوتی سرکش درون محوطه جریمه استقلال تا آستانه فروپاشی دروازه این تیم پیش رفت اما ضربه او با اختلافی ناچیز راهی اوت شد.

در ادامه بازی به سمت تعادل پیش رفت و این نیمه با برتری یک بر صفر شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی به سمت خشونت کشیده شد و بیشتر دقایق این دیدار در میانه‌های میدان سپری شد. این خشونت تا به آنجا کشید که بختیار رحمانی و آندرانیک تیموریان از سوی فغانی با کارت قرمز از میدان اخراج شدند. با این حال یکی از بهترین فرصت‌های ممکن در این دیدار را برهانی در دقیقه 68 برهانی رو یک ضدحمله به دست آورد. او درحالی که با سوشا مکانی تک به تک بود ضربه اش را به بالای دروازه زد تا فرصت دو بر صفر شدن این دیدار را استقلالی‌ها از دست بدهند.

با این حال فولادی ها پس از 10 نفره شدن استقلال می‌توانستند بازی را به تساوی بکشند. سامان انصاری در موقعیتی تک به تک با رحمتی در دقیقه 73 می‌توانست گل بزند اما واکنش خوب دروازه‌بان استقلال مانع از این اتفاق شد و این پایان کار نبود و در دقیقه 90 بازهم این بازیکن بود که می‌توانست دروازه استقلال را باز کند اما واکنش دیدنی رحمتی بازهم مانع از فروپاشی دروازه استقلال شد.

در ادامه این دیدار فشار بی امان فولادی‌ها با دفاع خوب بازیکنان استقلال و درخشش رحمتی همراه شد تا آبی‌پوشان با یک گل سه امتیازی این دیدار را به سود خود کنند و علاوه بر اینکه در جمع مدعیان باقی ماندند، شانس قهرمانی فولاد را تا اندازه زیادی کاهش دادند.

استقلال با این برتری 53 امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت و فولاد نیز با این شکست با 54 امتیاز دوم شد.

علیرضا فغانی، داور مسابقه در نیمه اول به ساموئل، حیدری، تیموریان از استقلال و پریرا و عبدالله کرمی از فولاد کارت زرد نشان داد. فغانی همچنین در دقیقه 55 به بختیار رحمانی به خاطر حرکت غیر ورزشی‌اش روی تیموریان با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد تا از این دقیقه فولاد با 10 نفر به کار ادامه دهد. در دقیقه 71 نیز این بار فغانی کارت زرد دوم را به تیموریان نشان داد تا استقلال هم 10 نفره شود.

به گزارش مشرق، دیدار برگشت 2 تیم در سال گذشته نیز یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها در اهواز برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید تا شاگردان قلعه‌نویی با 3 امتیاز این دیدار عنوان قهرمانی دوازدهمین دوره لیگ برتر را از آن خود کنند.

 اشتباه نیلسون برای پرسپولیس گران تمام شد/ شانس قهرمانی سرخپوشان کاهش یافت
 
تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی و در حضور 40 هزار تماشاگر (طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) به مصاف تیم راه‌آهن رفت که این مسابقه با نتیجه 2 بر 2 مساوی به پایان رسید.

در دقیقه 8، نخستین موقعیت جدی بازی روی ارسال پیام صادقیان از ضربه ایستگاهی به وجود آمد که ضربه سر بنگر در مقابل دروازه مقابل پای عباس زاده افتاد و او در حالتی نامتعادل توپپ را به آسمان زد تا آه از نهاد تماشاگران بلند شود.

در دقیقه 10، راه آهن صاحب یک ضربه ایستگاهی در موقعیتی مناسب پشت محوطه جریمه پرسپولیس شد که شوت فنی محمد علیزاده با اختلاف نسبتا کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 11، رضا خالقی فر پشت محوطه جریمه پرسپولیس فرصتی خوب برای شوتزنی پیدا کرد که شوت ناگهانی او با اختلاف کمی از کنار دروازه نیلسون به اوت رفت.

یک دقیقه بعد پرسپولیس این فرصت را داشت که نخستین گل بازی را به ثمر برساند. حرکت خوب خلعتبری از سمت راست با پاس رو به عقل او همراه شد که ضربه صادقیان پس از برخورد با مدافع راه آهن به کرنر رفت.

دقیقه 16، راه آهن روی یک ضدحمله از سمت راست دروازه پرسپولیس صاحب یک موقعیت نصفه و نیمه شد که ضربه نه چندان محکم علی علیپور که به زاویه بسته زده شده بود با اشتباه مسلم نیلسون از زیر دستانش وارد دروازه پرسپولیس شد. در این لحظه دایی با چشمانی بهت زده و در حالی که دستانش را روی سرش گرفته بود به نیلسون نگاه می کرد اما تماشاگران بلافاصله نیلسون را تشویق کردند.

دقیقه 18، بعد پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه راه آهن شد. ضربه محکم و زیبای عباس زاده در گوشه دروازه راه آهن قرار گرفت تا این بازیکن علاوه بر به ثمر رساندن گل تساوی برای پرسپولیس همچنان ستاره این روزهای این تیم باشد.

دقیقه 24، ارسال عالیشاه از روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر عباس زاده همراه شد که این توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت تا آه از نهاد پرسپولیسی ها بلند شود.

دقیقه 38، پرسپولیس روی یک کار گروهی در محوطه راه آهن بوسیله عالیشاه صاحب توپ شد که او پس از جا گذاشتن مدافع حریف با پای چپ به توپ ضربه زد اما ضربه اش با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 48، غفلت پولادی باعث شد توپ در اختیار راه آهنی ها قرار گیرد و شوت سرضرب دیوید ویکروم به شکل خطرناکی از بالای دروازه نیلسون به بیرون رفت.

دقیقه 52، شوت از راه دور محمد علیزاده که به سمت تیر افقی در حرکت بود با واکنش خوب نیلسون به کرنر رفت.

دقیقه 55، اشتباه مدافعان پرسپولیس در جایگیری می رفت که کار دست این تیم دهد. حرکت عمقی ویکروم پس از جا گذاشتن نورمحمدی با شوت فنی این بازیکن همراه شد که این ضربه در حالی که نیلسون فقط توپ را نگاه می کرد از کنار دروازه به اوت رفت تا پرسپولیسی ها نفسی به راحتی بکشند.

در دقیقه 60 علی دایی دست به دو تعویض زد. رضا حقیقی و محمدرضا خلعتبری از زمین خارج شدند و به جای آنها مهرداد کفشگری و محسن مسلمان وارد زمین شدند.

در دقیقه 63، پیام صادقیان از سمت راست نفود کرد و سانتر دقیق او روی سر امید عالیشاه نشست و این بازیکن هم با ضربه خود که با اشتباه دروازه بان راه آهن هم همراه بود گل دوم را برای پرسپولیس به ثمر رساند تا ورزشگاه غرق در شادی شود. علی دایی بعد از این گل نزدیک به 5 دقیقه از سوی تماشاگران تشویق شد. 10 دقیقه بعد عباس زاده تیر دروازه حریف را به لرزه در آورد.

دقیقه 76، راه آهن بازهم بوسیله ویکروم خطرناک ظاهر شد. ضربه ایستگاهی زیبای این بازیکن پس از برخورد با تیر دروازه نیلسون به اوت رفت.

دقیقه 82، محسن مسلمان با پاس عمقی زیبای صادقیان صاحب یک موقعیت مناسب شد که ضربه آرامش را فلاح زاده دروازه بان راه آهن به کرنر فرستاد.

در دقیقه 89 روی غفلت مدافعان پرسپولیس عظیمی مهاجم راه‌آهن با ضربه‌ای زمینی بازی را به تساوی کشاند تا پرسپولیس در آخرین لحظات صدرنشینی را از دست بدهد.

تیم نفت تهران دیگر مدعی قهرمانی هم مقابل گسترش فولاد تبریز با 4 گل به پیروزی دست یافت. رسول نویدکیا و ووریا غفوری در نیمه نخست برای این تیم گلزنی کردند و با گلی که نویدکیا و علی قربانی در نیمه دوم به ثمر رساندند کار حریف یکسره شد. فردین عابدینی در دقیقه 86 تنها گل حریف را به ثمر رساند که برای تغییر نتیجه بی اثر بود.

نتایج کامل دیدارهای امروز:

* تراکتورسازی تبریز 1- استقلال صنعتی خوزستان 0

گل: کریم انصاریفرد (14)

* ذوب آهن اصفهان 2 - داماش گیلان 1
گلها:
مهدی رجب‌زاده (3 و 54) برای ذوب آهن و امین متوسل زاده (64) برای داماش

* ملوان انزلی 2 - سپاهان اصفهان 3
گلها:
ون دیک (35)، محرم نویدکیا (56) و هادی عقیلی (92) برای سپاهان و مهدی دغاغله (43) و اسماعیل صمدی (63)  برای ملوان

* فولاد خوزستان صفر - استقلال تهران یک
 گل: آرش برهانی(23) برای استقلال
اخراج: بختیار رحمانی(56- فولاد خوزستان) و آندرانیک تیموریان(70- استقلال)

* پرسپولیس تهران 2 - راه آهن سورینت 2
 گلها: محمد عباس زاده(18) و امید عالیشاه(74) برای پرسپولیس - علی علیپور(16) و علیرضا عظیمی(88) برای راه آهن سورینت

* نفت تهران 4 - گسترش فولاد تبریز یک
 گلها: رسول نویدکیا(27 و 53)، ووریا غفوری(35- پنالتی) و علی قربانی78) برای نفت تهران - فردین عابدینی(86) برای گسترش فولاد

* سایپا البرز صفر - فجر سپاسی شیراز صفر

* مس کرمان صفر - صبای قم صفر

به گزارش مشرق، با این نتایج نفت با 54 امتیاز و تفاضل گل 17+ در صدر جدول ایستاد، فولاد نیز با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل 12+ در رده دوم قرار گرفت. استقلال 53 امتیازی هم در رده سوم قرار گرفت و پرسپولیس با 52 امتیاز به رده چهارم نزول کرد. مس کرمان هم به لیگ دسته اول سقوط کرد.

جدول رده بندی لیگ برتر
{$sepehr_album_11287}

بازیهای هفته پایانی لیگ برتر
{$sepehr_album_11288}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 57
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سورنا ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    من استقلالی ام الان واقعا خوشحالم ولی بازی فولاد پرسپولیس قشنگتر از این بازی بود. نمیدونم چرا تیموریان اخراج شد؟ امیدوارم فولاد قهرمان بشه.
  • امیر تبریز اوغلی ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    بازم لنگ در حسرت سهمیه خواهد ماند. گفته بودم که. کمیته بی انظباطی دخالت نمی کرد تبانی لنگی ها تکمیل شد
  • یه استقلالی ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    خدا به همه ظرفیت بده. لنگیا یه هفته بالاتر از استقلال بودن خدا را بنده نبودن وهرجورمسخره بازی در میاوردن. ضمنا استقلال بهتره نره جام باشگاههای آسیا وتمام تمرکزش رابذاره رولیگ وجام حذفی چون بابرنامه ریزیهای فدراسیون وسازمان لیگ بازم مجبوره بازیهای بدون وقفه 3تا4روزه داشته باشه وحتی تو تعطیلات نیم فصل هم بازی کنه که نتیجش مصدومیت شماری از بازیکنان وخالی ماندن دست سرمربی در روزهای پایانی است
  • ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    همون جور که چن ماه پیش نظر گذاشته ام تراکتور قهرمان حذفی شد واستقلال در هفته آخر یه بازی دراماتیک براش در نظر میگیرن و کاپ قهرماني بهش میدن وبعدش نماز شکر و..... همچی این فوتبال دولتی برنامه ریزی شده است
  • رامین ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    همیشه گفتم هر وقت برهانی از اول تو بازی باشه اس اس اون بازی رو میبره اس اس قهرمان میشه
  • ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    خدا کنه دو تیم بیت المال خور پایتخت قهرمان نشند
  • محمود ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    گهی پشت یه زین گهی زین به پشت! آخیش استقلال همیشه مرد روزهای سخته!! ایشالله مثل پارسال قهرمان میشیم دم لنگی ها هم گرم خیلی حوشحال شدیم که شما لنگی ها دعایمون کردید که فولاد را ببریم هههههههههههههه!! در ارزوی آسیا حسرت لنگیا
  • ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    به امید خدا استقلال قهرمانه.
  • ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    عشق یک کلام استقلال والسلام
  • لنگ در دسته3 سال 42تا47 ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    ایا امسال هم لنگی ها به اسیا نمیتونن برن؟ لنگ در دسته 3 سال 42 تا 47 لنگ در حسرت اسیا 89 تا ......
  • لنگ در دسته3 سال 42تا47 ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    واقعا دم رحمتی گرم نشون داد که بی دلیل نیست بهترین دروازه بان ایرانه
  • ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    فقط برای 2 خط اولت + دادم :)
  • ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    مطمئنی استقلالی هستی عزیزم؟! :)
  • ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    با امیر مافیا کارها دشوار نیست,بازیکنان نفت وفولاد وتراکتور شماره کارتشون بدن عیدی مشتی بگیرن
  • لنگ در دسته3 سال 42تا47 ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    از تمامی لنگی های عزیز هم که دعا کردند ما تو این بازی برنده بشیم تشکر می کنیم
  • مهسا ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    بازم این استقلال برنده شد این هودارای این تیم ذوق مرگ شدن وشروع به رویا بافی کردن 666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666
  • محمد ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    همون شما میری تو گروهتون آخر میشی بسه
  • مرتضی ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    اون تیمی که ته جدول آسیاس کیسه که نیست!!!!!
  • کاپیتان ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    استـــــــــــــــــــــــقلال سرور...................... امروز عالی بود رحمتی باغیرت حضرت زهرا کمکت کرد جئاب همه رو دادی چوب خدا صدا نداره دیدید لنگ به جایگاه واقعیش که زیر استقلاله رفت (مثل همیشه) البته علی پروین این چند روزو که بالاتر از استقلال بودند تو دفتر خاطراتش نوشته نه؟
  • خوزستانی ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    داور بیخود و بی جهت کاپیتان فولاد را اخرج کرد.دو تا توپ هم به تیر دروازه استقلال خورد.انشاالله فولاد خوزستان قهرمان است.
  • ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    دم خسرو حیدری گرم عجب پاس گلی داد
  • 444 ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    جالبه پرسپولیسی ها با این همه ستاره و استراحت بیشتر نسبت به سایر تیم های صدر جدول که نه در آسیا بازی داشتن و نه اونقدر بازی در جام حذفی ولی هیچی به ...خدا جای حق نشسته.چهارمی جدول برازنده اونهاست
  • علی ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    تو ......کردی که استقلالی هستی
  • علی ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    اگه پرسپولیسی هستی: خودتون نتونستید راه آهن رو ببرید ما چیکار کنیم اگه فولادی هستی: خوب برید گسترش رو ببرید تا قهرمان شید به ما چیکار دارید؟
  • اشک درار مشرق ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    در جواب مهسا:4444444444444444444444
  • اشک درار مشرق ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    در جواب مرتضی:اولا که ما سوم هستیم نه آخر دوما کیسه خودتی.در جواب محمد همین که شما تو آسیا نیستین بسه
  • محمد ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    آقا مرتضی پرسپولیس که اصلا تو کیسه آسیا نیست
  • 44444444 ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    6666666666666 مساوی با فتح تهران
  • اسس پس پس ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    اشالله نه استقلال قهرمان شه نه پرسپلیس ،فقط فولاد خوزستان تیم یعنی سپاهان تراکتور فولاد ملوان ..نه تیم های بیت المال خوری مثل اس اس و پس پس...
  • ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    تيمهاي ديگه از مجا پول ميارن؟ پول شركت هاي صهنعتي؟ شركتهاي صنهعتي هم از پول مردم و كارگراش و كارمنداش به اين تيمها پول ميدن.نكنه تيمهاي غير استقلال و پرسپوليس خودشون درامدزايي دارن ما نميدونستيم؟ مثلا شركت فولاد مگه دولتي نيست؟؟ تيم فولاد يا بقيه تيمها پولشونو يا از اين شركتهاي دولتي تامين ميكنن يا از شركتهاي ديگه كه اونها هم از حقوق مردم و كاركنان اون شركتها هست.
  • ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    خوشبختانه كل مردم ايران طرفدار همين 2 تيم پايتخت هستند و قهرمانيشون مايه شادي مردمه. در ضمن هر تيمي خوب باشه قهرمان ميشه تيمهاي ديگه هم از لحاظ بودجه اي كمي از اين 2 تيم ندارن چرا اونا قهرمان نميشن؟
  • ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    استقلال ته جدول نيست و سومه تو گروهش.راستي مگه تيمهاي ديگه ايران چه گلي به سر ايران زدن؟ همين استقلال اگه اون 2 تا قهرماني رو نداشت ميخواستيد تو آسيا به چي افتخار كنيد؟ شما رو كه اصلا تو آسيا راه نميدن به عنوان توپ جمع كن هم قبولتون ندارن با علي لابيتونم نتونستيد سهميه بگيريد.خخخخخخخخخخخ 3سال داد زديد علي لابي برگرد به تيمت.3سال تيمتونو به حاشيه برديد مربياتونو به حاشيه برديد به خاطر اينكه چهارم شيد؟؟؟؟؟؟؟
  • ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    رحمتي بهترين دروازه بان تاريخ ايرانه. فقط توپايي كه تو اين بازي گرفت از عكس العملهاي كل دوران فوتبالي عابدزاده هم بيشتر بود. بازي اي رو به ياد داريد كه عابدزاده گل نخورده باشه؟؟؟؟؟؟؟
  • ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    آخه چه ربطي داره؟ چرا به جاي اينكه دنبال يه مربي خوب باشيد بهونه مياريد؟ اين ديگه آخر كم آوردنه! فولاد خودش شانس اول قهرماني بود.اگه استقلالو ميزد قهرمان ميشد خودشون نتونستن ببرن خودشون باختن.اين چرندياتو نگيد چي داريد بگيد؟ كميته انضباطي 6 ماه پيش علنا اعلام كرد باشگاه راه آهن زمان مربيگري علي لابي،رشوه پرداخت كرده و علي لابي از اين قضيه با خبر بوده و پاي تمام پرداختها امضا زده بوده منتها به جاي علي لابي ، عكاس باشگاه محروم ميشه!!! و به علي لابي به دليل اينكه از ماجرا باخبر بوده و اطلاع نداده فقط تذكر ميدن كه دفعه بعدي به وظيفش عمل كنه و ماجرا رو اطلاع بده!!!!!!!!! شما مربيتون مافيا بودنش علني اثبات شده در مورد قلعه نويي فقط حرف ميزنيد بدون هيچ دليلي.دليلتون اينه كه هميشه قهرمان ميشه!!!!! گوارديولا هم مافياس چون هميشه تيمش قهرمان ميشه!!!!!!!!!!! انصافا اگه اين ماجراي علي لابي در مورد ژنرال فوتبال ايران اتفاق افتاده بود شما عقده ايها چي ميگفتيد؟ در آخر ميرسيم به حقيقتي ارزنده به اين عنوان: دايي دايي رئيس مافيايي
  • ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    6 مساويست با ششمين باخت تيم لنگ در اين فصل. چون از فتح تهران 6 تا خورديد علاقه شديدي به عدد 6 داريد و امروز خيلي تلاش كرديد تعداد باختاتون رو به عدد 6 برسونيد.چه فايده روز جمعه تعداد باختاتون ميره رو 7.خخخخخخخخخخ
  • ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    سيد مهدي غيرتي
  • ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    مشتي كاپيتانتون فوتبالو با كاراته اشتباه گرفته بود.
  • ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    خسروي خوبان عشقه.عشق
  • ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    تيمشونو كه از همه تيمها زودتر بستن.اينهمه هزينه كردن ببين فقط 70 ميليارد بدهيشونه ببين چه قدر هزينه كردن كه فقط بدهيشون انقدره.داورها كه كلي بهشون حال دادن از گلاي ناسالم بازي مقابل ملوان و داماش بگير تا آرنجهاي پياپي صادقيان قليوني و غش كردن داورها.با اينهمه تهمت هايي كه جناب علي لابي به داورها زد و كميته انضباطي فقط تماشا كرد.با اينهمه بازيهاي روز جمعه در حالت ميزباني به اميد اينكه تماشاچي بره استاديوم.با اينهمه تبغيض قائل شدن به طوري كه بازيكنان ملي پوش اميد رو بهشون دادن براي بازيهاي ليگ در صورتي كه كفاشيان اعلام ميكنه استقلال بازيكنان ملي پوششو در بازيهاي آسيايي در اختيار نداره ولي لنگ بايد تو بازيهاي داخلي ليگ بازيكنان ملي پوش اميد رو داشته باشه!!. با اينهمه هزينه اي فدراسيون براشون كرد تا خلعتبري رو براشون از باشگاه اماراتي بخره.با اينهمه استراحت در صورتي كه تيمهاي حاضر در آسيا روزهاي بسيار فشرده اي رو پشت سر ميذارن و ... بازم حتي يه سهميه خشك و خالي نتونستن بگيرن.تنها موفقيت اين فصل تيمشون اين بود كه رويانيان و شيريني بالاخره دست از سر پرسپوليس برداشتن و رفتن.اين موفقيت بزرگ رو به تمام فوتبال دوستان تيم لنگ تبريك عرض مينمايم.باز دم استيلي گرم حداقل يه جام ولايت تونست بگيره اين علي لابي با اينهمه ضد فوتبال و لابي گري و تهمت و توهين و ادعا هيچكاري نتونست بكنه.
  • فقط و فقط پرسپوليس ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    آقاي يحيي برگرد به تيمت علي دايي ... به تيمت علي دايي ... به تيمت انصافا يحيي بدون هيچ بازيكن و هزينه اي تيم نفت تهران رو كه اسما اصلا در حد قهرماني نبود داره قهرمان ميكنه اگه تو پرسپوليس ميموند شك نكنيد پرسپوليس هم قهرمان ليگ ميشد هم قهرمان جام حذفي. نميدونم اين علي دايي چرا فكر ميكنه پرسپوليس ارث پدريشه؟ از وقتي كه پاش به مربيگري پرسپوليس باز شده پرسپوليس روز خوش نداشته . از اون زمان تا حالا رنگ قهرماني ليگ رو نديديم.بالاترين رتبه اي هم كه داشتيم چهارمي بوده بماند كه بعد از 4 سال موقتا اومديم صدر جدول.
  • حالا هرکی ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    باباپرسپولیس بااین بازیها اعصابم خردکرده پس کو پرسپولیس زلزله بجنبیدحداقل سهمیه بگیریدتوروخدا
  • علي ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    `پرسپوليسيهامنفي بزنن استقلاليها مثبت مثل هميشه پرسپوليس اول ميشه
  • سید حسن ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    خدارو چه دیدی همانطور که دیروز همه چیز بر علیه پرسپولیس شد شاید هفته اینده همه چیز به کام پرسپولیس باشد
  • زلزله ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    فعلا که کیسه ها با این بازی هاشون تو آسیا روی فوتبال ایران رو سفید کردند! کم مونده از العین امارات 6 تا تو آزدای بخوره
  • رضایی ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    متاسفانه استقلالی ها بی دلیل به تیم پرسپولیس هجمه و توهین می کنند این دیگه خیلی بی انصافیه . کلا این حرکت های زشت تو فوتبال ما رسم شده. هر نتیجه ای هر تیمی بگیره تیم طرفداری تیم مقابل یک جوری ربطش می دهند به تیم دیگه. عجیب والا
  • غزال ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    فدایی داری داش مهــدی!!
  • ناصر ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    خوزستانی ها کارشون بردن پیروزی و باختن به استقلاله......غیرت رو از تبریزی ها یاد بگیرن اونها دیروز به ریش شما خندیدن......
  • ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    به کوری چشم هر چی استقلالیه فولاد قهرمان میشه با اون بازی ناپلئونی باید 11 تا گل می خوردین
  • کارشناس فوتبال ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    بازی استقلال فولاد که یک طرفه به نفع فولاد بود 4 تا به تیرک 4 تا تک به تک رو رحمتی گرفت واقعا خجالت نمی کشید با این بازی ادعای قهرمانی هم می کنید؟؟؟؟؟؟
  • ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    خالت راحت اون تیم پیر استقلال نه قهرمان میشه هفته بعد هم در آسیا مضحکه میشه
  • ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    تمام ایران می دونن کمته انضباتی و اکثر داوران استقلالی هستن چرا رای رحمتی رو این همه به تاخیر انداختن و سریع بازیکنان پیروزی رو محروم کردن چرا کمک داور رو 10 سال محروم کردن؟؟
  • نصیر ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    استقلال بدون رحمتی رک بگم پوچه.....سه ساله که رحمتی از سپاهان اومده استقلال هر سال قهرمان میشه و سپاهان دیگه نمیشه این دروازه بان باید بره تیم ملی و اروپا
  • ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    فولاد خوستان خصوصی شد . اما نکته مهم این است که این تیمهای شهرستانی یا همین نفت تهران خیلی سالمترند و از مافیای رسانه های ورزشی و مواد پشت پرده سهم چندانی ندارند. انصافا قهرمانی حق تیم پاک و بی حاشیه نفت تهران است.
  • داود ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    سعی کنید اگر رفتید اسیا با امیر خانتون برین چون قشنگ بلده چه جوری فوتبال بین المللی ارئه بده هههههههههه!!!!
  • داود ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    لطفا هر پرنده ای رو با عقاب قیاس نکنید یاد داری که بازی استرالیا پشت تلویزیون همه از استرس ناخون میجویدند عقاب اسیا درون دروازه چیکار میکرد بعدش شما به یاد دارین عابدزاده از عوارضی کرج گل خورده باشه
  • اشک درار مشرق ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    نه جناب کارشناس خجالت نمیکشیم و به کوری چشم تو باز هم ادعا ی قهرمانی می کنیم.در ضمن 2تا به تیرک خورد نه چارتا
  • ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    0 0
    رحمتی 6 تا سیو داشت نه 4 تا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس