کد خبر 297936
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۳

مجری برنامه آقای گزارشگر گفت: این برنامه فقط یک مسابقه تلویزیونی بود و هدف اولش کشف استعداد در زمینه گزارشگری نبود.

به گزارش مشرق، مسابقه آقای گزارشگر در نوروز 93 از شبکه سه سیما روی آنتن رفت، مسابقه‌ای که در آن علاقه‌مندان به گزارشگری فوتبال شرکت کردند و شاید تصورشان این بود که با حضور موفق در این برنامه می‌توانند به آرزوی خود که گزارشگری فوتبال است برسند اما در این مسابقه با برخوردهایی تلخ و گزنده و گاهی برخورنده از سوی داوران مواجه شدند.

محمدرضا احمدی مجری مسابقه آقای گزارشگر در مورد این مسابقه گفت‌وگویی کرده که صحبت‌های او را در زیر می‌خوانید.

*بدون پارتی گزارشگر شدم

خود شما چطور گزارشگر فوتبال شدید؟

من کارم را از رادیو شروع کردم، برای برنامه و اما ورزش رادیو جوان تست دادم و قبول شدم پس از آن در جام جهانی 2006 رادیو ایران گزارشگر فوتبال می‌خواست که برای آن هم تست دادم و در آن تست هم قبول شدم سپس در جام جهانی 2010 در شبکه سه تست دادم. من تست‌های زیادی دادم از تست‌های یک دقیقه‌ای تا یک نیمه‌ای فوتبال. سال 77 و 78 هم در شبکه سه تست گزارشگری دادم اما به من گفتند سن‌ات کم است و از شبکه سه دور شدم. هیچ پارتی برای گزارشگری نداشته‌ام و بدون پارتی گزارشگر شدم.

چطور به عنوان مجری برنامه گزارشگر انتخاب شدید؟

بهتر است این سؤال را از تهیه کنندگان مسابقه بپرسید،‌ ایده این برنامه در شبکه سه شکل گرفته بود و با توجه به اینکه یک برنامه صرفاً فوتبالی بود مورد توجه تهیه‌کنندگان آن قرار گرفتم. ضمن اینکه سابقه اجرای مسابقات را هم در رادیو داشتم.

* هدف آقای گزارشگر کشف استعداد نبود

از برنامه آقای گزارشگر راضی بودید؟

بله از کل برنامه راضی بودم برای اولین بار بود که چنین برنامه‌ای در تلویزیون ایران ساخته می‌شد. پیش از آن هم از علاقه‌مندان به گزارشگری ثبت نام شده بود بدون آنکه هیچ فیلتری وجود داشته باشد و از هر شغل و صنفی با هر سطح تحصیلاتی در این برنامه ثبت‌نام کرده‌ بودند که این مسئله خودش ارزشمند بود. من امیدوارم برنامه‌ای مثل آقای گزارشگر هم ادامه داشته باشد نه اینکه فقط برنامه گزارشگر ادامه پیدا کند بلکه در زمینه‌های دیگر مثل خوانندگی، بازیگری، چنین برنامه‌هایی ساخته شود.

اما انتقادهای زیادی نسبت به این برنامه مطرح شده است؟

بله انتقاد همیشه وجود دارد شما حتی اگر یک جشن عروسی هم بگیرید که در آن نزدیک‌ترین اقوام شما حضور دارند ممکن است 10 نفر از غذا ایراد بگیرند حتی اگر بهترین شام را هم بدهید. باید به انتقادها و نظر مردم احترام گذاشت البته من این را بگویم که برخی مردم تصور می‌کردند برنامه آقای گزارشگر قصد دارد در آستانه جام جهانی یکی دو گزارشگر خوب به کادر گزارشگران تلویزیون اضافه شوند اما واقعیت این است که هدف مسابقه آقای گزارشگر کشف استعداد در زمینه گزارشگری نبود. ما فقط یک مسابقه تلویزیونی در چارچوب گزارشگری فوتبال داشتیم و قرار نبود در این برنامه کسی انتخاب شود تا در شبکه سه گزارشگری کند البته اگر چنین اتفاقی هم رخ می‌داد خوب بود. اما اصل قضیه فقط اجرای یک مسابقه تلویزیونی بود. البته اگر در کنار آن هم بتوانیم کمکی به شبکه سه در این زمینه انجام دهیم خوشحال می‌شدیم.

*شاید چیدمان داوری می‌توانست بهتر باشد

برخی انتقادها مربوط به انتخاب و چیدمان داوران این مسابقه بود. اینکه افرادی مانند هادی طباطبایی و هوشنگ نصیرزاده جزو داوران گزارشگری قرار بگیرند کمی عجیب به نظر می‌رسد.

چیدمان داوری مربوط به تهیه‌کننده این برنامه است و بهتر است که خود او در این مورد توضیح بدهد اما من نظر شخصی‌ام را می‌گویم که در کنار خیابانی و میرزایی که از کارشناسان و پیشکسوتان گزارشگری بودند هادی طباطبایی هم سبک خاصی از کارشناسی را ارائه کرد. او از جنس فوتبال است و مردم دوستش دارند و خودش هم صدای خوبی دارد. هوشنگ نصیرزاده هم منتقد خوبی است که حرف‌هایش را رک، مستقیم و بی‌پرده می‌زند شاید در برخی اوقات موجب دل‌آزردگی شده باشد اما او کارشناسی است که بر مسائل فوتبال هم دستی بر آتش دارد و همچنین کلام شیوایی دارد. داور پنجم هم از جنس فوتبال و گزارشگران انتخاب می‌شد. گزارشگران قدیمی مثل کوتی، ‌بهروان، ارمنده و پیمان یوسفی، شاید هم نظر برخی منتقدین درست باشد که باید داوری چیدمان بهتری داشت اما من در جایگاهی نبودم و نیستم که بخواهم در مورد چیدمان داوری این مسابقه نظر بدهم.

شاید بهتر بود که 5 گزارشگر داور این مسابقه می‌شدند؟

بله شاید از این نظر حرفه‌ای‌تر بود که این اتفاق می‌افتاد شاید سال آینده با حضور 5 گزارشگر چنین اتفاقی بیافتد.

*چرا فردوسی‌پور به برنامه آقای گزارشگر نیامد؟

چرا عادل فردوسی‌پور در این برنامه شرکت نکرد؟

قرار بود فردوسی‌پور به این برنامه بیاید اما ظاهراً مشغله‌های ویژه برنامه 90 و همچنین مشغله‌های کاری دانشگاهش باعث شد که در این برنامه شرکت نکند. به ما می‌گفتند که خود فردوسی‌پور خیلی تمایل داشت که در این برنامه حضور داشته باشد اما زمانی که عادل قرار بود بیاید ضبط ما دیگر تمام شده بود.

*داوران نمی‌توانند فقط به‌به و چهچه کنند

برخورد داوران با شرکت‌کنندگان در این برنامه تلخ و گزنده و گاهی برخورنده بود؟

فضای برنامه خیلی خوب و دوستانه بود و انصافاً هیچ فردی با ناراحتی و گلایه از برنامه آقای گزارشگر نرفت. قبول دارم که گاهی اوقات حرف داوران تلخ بود اما آنها داور بودند و باید حرف حق و حقیقت را می‌زدند بیشتر بحث آنها نیز این بود که بچه‌ها کارهای تقلیدی نکنند. الگوهایی در گزارشگری وجود دارد و مردم آنها را دوست دارند اما داوران می‌خواستند که آنها کار تقلیدی نکنند. ولی قبول کنید که داور نمی‌تواند فقط به‌به و چهچه بکند باید در برخی مواقع حقایق را بگوید. اینکه فن بیانت خوب نیست یا ریتمت کند است یا اطلاعات کافی نداری. شاید بیان این مسائل باعث آزردگی خاطر برخی شد اما در مجموع فضای آقای گزارشگر خوب و صمیمی بود و شرکت‌کنندگان با رضایت از این برنامه رفتند و همگی جذب عوامل برنامه‌ساز آن شدند.

  *گزارشگران هم اشتباه می‌کنند

اما برخی از داوران مثل جواد خیابانی و مزدک میرزایی خودشان سوتی‌های زیادی در گزارش‌هایشان دارند آن موقع از یک جوان انتظار گزارش خوب داشتند.

قبول دارم که در برخی مواقع گزارشگران اشتباهاتی دارند خود من هم در روز 13 فروردین و بازی الجزیره و استقلال گفتم تیموریان کرنر را روی دروازه ارسال کرد در حالیکه کرنر ارسال شدنی نیست و حرفم را در همان گزارش اصلاح کردم و گفتم که توپ را ارسال می‌کند. بنابراین گزارش‌گرها اشتباهاتی دارند اما هیچکدام از ما انتظار نداشتیم که این شرکت‌کنندگان که برای اولین بار مقابل دوربین و میکرفن قرار می‌گیرند یک گزارش عالی و بی‌نقص داشته باشند. هرچند شرکت‌کنندگان آنقدر خوب بودند که سطح توقع ما را بالا می‌بردند اما قبول کنید در عصر ارتباطات باید یک علاقه‌مند به گزارشگری 5-6 بازیکن تیمی مثل آرسنال را باید بشناسد. به نظر من هیچ‌یک از شرکت‌کنندگان با ناراحتی از جمع ما جدا نشدند.

*بعید است کسی با لابی صعود کرده باشد

اما ظاهراً برخی شرکت‌کنندگان معتقدند برخی‌ها با پارتی‌بازی به مراحل بالاتر راه پیدا کرده‌اند و این مسئله را در صفحه‌های اجتماعی هم بازتاب دادند.

تمام مدارک شرکت‌کنندگان در دفتر آقای گزارشگر موجود است و اینکه شرکت‌کنندگان چگونه صعود کرده‌اند بعید می‌دانم چنین اتفاقی افتاده باشد همه چیز به نظر من نرمال و ایده‌آل بود. شاید هم برخی وقتی حذف شدند از سر کم‌لطفی این صحبت‌ها را مطرح کرده‌اند بعید است کسی با لابی در این برنامه بالا آمده باشد.

* آقای گزارشگر را با برنامه‌های شبکه‌های بیگانه مقایسه نکنید

از اجرای خودت چقدر رضایت داری؟ برخی اجرایت را با مجری‌های تلویزیون‌های بیگانه در برنامه‌ها و مسابقات دیگری مقایسه می‌کنند؟

این اولین اجرای من به عنوان یک مجری مسابقه در تلویزیون بود. من از اجرای خودم راضی هستم البته اجرایم عالی نبود و می‌توانست بهتر باشد و باید هم بهتر می‌شد اما تمام توانایی‌ام را گذاشتم، سعی کردم در هنگام ضبط برنامه کمترین تپق و توقف را داشته باشم و سوتی ندهم و برنامه با بیشترین سرعت ضبط شود. اجرای من را نباید با برخی مجریان و شبکه‌های دیگر مقایسه کرد،‌ برنامه گزارشگر فقط باید با برنامه گزارشگر مقایسه شود نه با برنامه‌های دیگر و به خصوص شبکه‌های بیگانه. این یک برنامه کاملاً فوتبالی بود و من هم تمام انرژی‌ام را برای این برنامه گذاشتم. برنامه گزارشگر را حتی نمی‌توان با مسابقات علمی و سرگرمی تلویزیون خودمان مقایسه کرد زیرا یک برنامه صرفاً فوتبالی بود. مقایسه برنامه آقای گزارشگر با برنامه‌های شبکه‌های بیگانه را اصلاً دوست ندارم زیرا دیسیپلین صدا و سیمای ما به هیچ وجه قابل مقایسه با برخی شبکه‌های بیگانه نیست.

*چرا آقای گزارشگر تیتراژ نداشت؟

به نظر می‌رسید تو مدافع شرکت‌کنندگان در مقابل هیأت داوران بودی؟

بله سعی می‌کردم این کار را انجام دهم و اگر هم در جایی بین صحبت‌های آنها حرف زدم به خاطر این بود که آنها از داوران نمره خوبی بگیرند و می‌خواستم استرس را از شرکت‌کنندگان بگیرم. من مدافع آنها بودم.

چرا برنامه آقای گزارشگر تیتراژ نداشت؟

در این برنامه تمام گروه ورزش شبکه سه شرکت کرده بودند شاید به همین دلیل این برنامه تیتراژ نداشت. جا دارد از همه گروه ورزش مدیریت شبکه سه تشکر می کنم.

*یک گزارشگر استانی هم حذف شد

خودت دلت برای کدام شرکت‌کننده سوخت و حق او می‌دانستی که صعود کند؟

آقای قانع که از گزارشگران استانی بود و حتی بازی‌های گل‌گهر سیرجان و مس کرمان را هم گزارش کرده بود می‌توانست صعود کند دلم برای او سوخت او بالاترین نمره گزارشگری را هم گرفت اما متأسفانه در قسمت شناخت بازیکنان نتوانست خوب عمل کند. همچنین صابر قلیچ‌خوانی هم مسلط بود که در نیمه‌نهایی حذف شد. این نفرات در ذهن من مانده‌اند البته با سایر شرکت‌کنندگان هم ارتباط دارم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 56
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    برخورد دوستان متکبرانه بود کمی
  • ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    از اينكه اين همه تكبر وتوهين ديدم خجالت زده شدم
  • دوبله کار ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    اگر واقعا آینده گزارش گری ایران این دوستان بودن که باید برای آینده گزارش و دوبله ایران گریست... متاسفانه هیچ کدام نه استعداد داشتن نه صدای مناسب نه زبان انگلیسی بلد بودن نه ذوق و علاقه و شور و عشق داشتن بیشتر انگار تفریحی اومده بودن سیرک واقعا مایه تعجبه.....4 نفر مرحله نهایی هم مشکل تلفظ و فن بیان داشتن هم لهجه هم صدا.....
  • ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    این برنامه مسخره بود..کسی که صدای بهتری داشت و لهجه نداشت حذف میشد نمرات داوران هم کاملا عشقی بود
  • نصیر ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    هیچ استاندارد مشخصی در نمره دادن داوران جز سلیقه گری و استدلال های کاملا متناقض که در مواجه با هر کدام نقض می کردن چیزی دیده نمیشد هیچ کس نفهمید چرا به یکی که بهتر گزارش می دادن همه دو می دادن یکی دیگه همه سه یکی دیگه یکی یک یکی دو یکی سه یکی چهار و برعکس و......!!! جالب اینجاست دوستان حتی خودشون هم بعضا رعایت نمی کنن موضوعاتی رو که بر اساس اون نمره میدن
  • ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    حقیقتش بیشتر یاد برخوردهای گزینشی و استانداردهای دوگانه غرب و امریکا در برابر ایران افتادم!!.......
  • ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    يك مشت عقده اي رو كذاشته بودند تا جوانان ايران إسلامي رو تحقير كنند على الخصوص نصير زاده
  • کاپیتان ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    محمدرضا پسر خوبیه گزارششو دوست دارم
  • حسین ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    در قسمت های پایانی آقای خیابانی به یکی از شرکت کنندگان گفت که شما با این صدایی که داری بهتر است گزارشگری را کنار بگذاری و سراغ کار دیگری بروی ، برخوردی بسیار زننده و توهین آمیز ، آن هم به شخصی که به مراحل نهایی راه پیدا کرده کفتن این جملات نوبره . ضمن اینکه من و دیگر دوستانم متفق القول بودیم که گزارش این آقا (اسمشان را فراموش کردم) خیلی بهتر از حداقل گزارش های آقای خیابانی که همیشه رو اعصاب بیینده میره بود گزارشی بدون تپق با شناخت بسیار عالی بازیکنان ، داور و... که متاسفانه بقیه داوران هم طبق معمول نظر آقای خیابانی (قضاوت کننده اول) را تکرار کردند تا به همکارشان بر نخورد .یا وقتی به دانشجوی دکترا گفت که شما در مقابل دانشجوهات چجوری درس ارائه میدی و ... واقعا متاسفم برای این آقا
  • حسین ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    اتفاقا خیلی ازشرکت کنندگان دراون مسابقه ازخود مزدک میزایی وخیابانی واحمدی خوب گزارش میدادند وصداشون هم جذاب وشیوا بود ولی اینها ایرادات خیلی نابجا و خنده داربه اونها می گرفتند انگار که خیلی حسادت میکردند رقیبی براشون پیدامیشه
  • ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    احمدی میتونه بهترین گزارشگر فوتبال بشه...اگر یکم روی اصطلاحات و شناخت فوتبالبش کار کنه...
  • kahrizi169 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    به نظرم منظقی ترین و مناسب ترین برخورد را آقای محمدرضا احمدی داشتند. جوان دوست داشتنی هستند.
  • رضا ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    با نظرت موافقم. خود اقایون بعد از چندین سال تپق زدن و سوتی دادن و ... به اینجا رسیدند.اونم نه در مقابل 5 تا داور.بلکه جلوی یه مانیتور و البته با کمک جزوه ها و اینترنت و ... که در کنارشون بوده. بعد این بنده خداها تازه اومدن گزارش کنن اونم جلوی 5 تا داور که همیشه تو تلویزیون میدیدنشون.اونم بدون جزوه و اگاهی از بازی نمایش داده شده. خود اقایون هم اگر جای شرکت کننده بودن و رقیباشون رو میزاشتن جلوشون برای داوری، جزوه و کاغذ هم نداشتن،مطمئنا بیست تا تپق می زدند.
  • فروزان ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    مجريان و خيلي بي ادبانه توهين مي كردند. اگر شما فكر مي كنيد كه بچه هاي كم سن و سال تر صداي پخته اي ندارند اصلا چرا توي اطلاعيه تان اعلام نكرديد كه فقط كساني صداي بم دارند به مسابقه بيايند و يا چرا اصلا انتخاب شدند كه در مسابقه شركت كنند؟ چرا كساني را كه لهجه داشتند از اول نگفتيد كه شما نبايد شركت كنيد چون لهجه داريد؟ تازه كساني كه لهجه دراند براي شهر خودشان مناسب هستند كه گزارشگري كنند. آقايان مجري خودشان را يادشان رفته كه چطور شروع كردند و هنوز هم چطور گزارشگري مي كنند. كلا با عادل هم مشكل داشتند چون هركسي او را الگو قرار داده بود نمره كم مي دادند.
  • ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    شاید داوران از ترس جایگزین نشدن و بیکار نشدن اینجوری سختگیر بودن وگرنه خودشون بیشتر از شرکت کننده ها سوتی میدن تو گزارشاشون خصوصا خیابانی
  • مسعود ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    واقعا داورا شخصیت شرکت کننده را خورد کردن واقعا من خجالت کشیدم مخصوصا آقای خیابانی که انگار طلب داره از شون و بهانه های بسار خنده دار و نه کارشناسانه از بچه ها می گرفت یکی نیست بگه اون جون به یه امیدی شرکت کرده و شما نباید خوردش میکردین و باید تشویقش میکردین ادامه بده برنامه پر بود از غرور تکبر و خورد کردن شخصیت چیزهایی که جایی در اسلا م ندارد
  • مهدی ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    ولی خدایی همه قبول دارین که بدترین گزارشگر این برنامه بهتر از علیفر گزارش میکنه یادمه علیفر تو یه برنامه آقای گزارشگر بود که ایراد گرفت از یکی که در گزارشت مکس می کتی دلم میخواست خودم اونجا بودم و بهشی می گفتم که کی میخواد دست از گزارشگری برداره به خدا من طرفدار دو آتیشه استقلالم و همه بازی هاشو نگاه می کنم ولی سر دو تا بازی که علیفر گزارشگر بود خواب برد و بعد مسابقه بیدار شدم بسه دیگه بابا پیر شدی بزار چهارتا جون رعنا و خوش صدا بیان گزارش کنن البته از بین افراد گزارشگر شبکه سه من فقط محمد رضا احمدی رو قبول دارم واقعا زیبا و جذاب گزارش می کنه و وسطای بازی به تعداد خواهر برادرای یه بازیکن کاری نداره همیشه مفید گزارش می کنه اون بهترین تو گزارش حتی بهتر از عادل
  • مهدی ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    جمله اولتو اسیدی باهاش موافقم ولی دومی را نه به نظر من محمدرضا احمدی بهترین گزارشگر تاریخ صدا و سیماست
  • ماهور ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    بغض گیر کرده در گلوی بعضی از شرکت کنندگان آزارم میداد.مجریان برنامه همه مغرور بودند
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    بهتر است آقای خیابانی که ایرادهای بنی اسرائیل از شرکت کنندگان می گرفت ؛ یه فکری برای سوتی های اظهر من شمس خود بکند . مشخص است که گزارشکری هم دارای مافیای خاص خود در تلوزیون است که اجازه ورود چهر های جدید به داخل خود را نمی دهند تا ما مجبور باشیم کماکان از افاضات امثال آقای خیابانی در گزارشات ورزشی لذت کافی و وافی ببریم .
  • علی ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    این اقایون ترسیدن موقعیت خودشون از دست بره ، با شرکت کننده ها برخورد تند و بد و توهین آمیز داشتند. احسنت به عادل فردوسی پور که خودشو قاطی این ماجرا نکرد و محبوبیتش رو حفظ کرد. نود دقیقه خمیازه کشیدن اقای خیابانی در طول گزارش فوتبال چند سال پیش ، polief گفتن گزارشگر به play of ، و دهها سوتی معنادار این اقایون داور در گزارش فوتبال و البته گزارشگر دیشب شبکه سه نشون میده خیلی از ایراداتی که اقایون میگرفتن رو هنوز خودشون نتونستن برطرف کنن..
  • پدرام ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    من واقعا متاسفم که خود آقایون سوتی های وحشناکی میدن بعد میگن می خوایم استعداد یابی کنیم. چنان با غرور نظر میدن که آدم جای شرکت کننده خجالت میکشه. جناب خیابانی سوتی های شما تا چند وقت پیش نقل مجلس بود یادتون که هست .رعایت ادب و شخصیت دادن به افراد آدمو بزرگ میکنه.گزارشگری هم مافیایی شد شکر خدا.
  • ابراهیم ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    آقای خیابانی خودش سرتا پا ایراده برخوردش با شرکت کنندگان اصلاً خوب نبود خودش چندسال کار کرده تازه شده این...
  • مجتبی ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    اکثر نظرات غیر کارشناسانه و سلیقه ای بود و اولین کارشناسی که نظر مثبت یا منفی میداد بقیه هم ایشان را همراهی میکردند. البته آقای ارونده کارشناسانه و منصفانه نظر میدادند
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    با به به چه چه بی خودی هیچ جوانی به جایی نمی رسه
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    از نصیرزاده خیلی بدم میومد،انگاری خودش یه گزارشگر حرفه بود،خیابانی از چشم افتاد،همه به یه شرکت کننده نمره ی 3رو دادن،اون نمره ی 1داد،از چشم افتادی...
  • ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    یکی نیست بگه اگه سوتیای گزارش خودتونو جمع کنن که میشه یه نیمه فوتبال
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    بابا میدونی که گزارشگری درامدی نداره فقط هربازی 200 هزار تومن!
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    بهترینه
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    حالم ازش بهم میخوره فقط بلده صداشو بلند کنه و کش بده اخه یکی نیست بگه شماها کی هستین که ازتون تقلید کنن
  • بیننده ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    واقعا از برخورد نصیر شلاق خجالت کشیدم واقعا چرا بعضی ها اینگونه برخورد میکنند فکر میکنند خودشان عقل کل هستند بعضی موقع ها حرفهایی میزدنند که با یک آدم روانی هم نمیکنند ولی اجرای آقای احمدی خوب بود
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    آکادمی موسیقی گوگوش...با تقلید نمیشه مردم رو از پای ماهواره کنار کشید
  • ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    واقعا بیکاری چه بلایی سر جوانان شایسته مملکت آورده که با وجود مدارک بالای دانشگاهی وبعضا تسلط به چن زبان زنده. جلوی ملت بزارنشون وبا ایراد گرفتن از شون اونا رو تحقیر کنن اون وقت یه مشت مفت خور بیسواد که ه رو ازی تشخیص نمیدن به اسم فوتبالیست میلیاردی درآمد دارن وکسی جرات نداره بهشون بگه بالا چشت ابروه,واقعا باعث تاسفه
  • مسعود ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    آقای خیابانی خیلی با بخل و تکبر حرف میزد. فک نمیکردم انقدر اخلاقش بد باشه.
  • مسعود ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    یادمه یک بازی رو آقای خیابانی گزارش می کرد بازی که تمام شد دقت کنید بازی تمام شده بود و تلویزیون صحنه های حساس بازی و گل های زده رو داشت نشون میداد و خیابانی داشت قصه تعریف می کرد که رسید به صحنه گل و گفت بله توی دروازه توی دروازه و گل به نفع تیم فلان ... از پشت دوربین بهش اشاره کردن بابا بازی تموم شده آقای گزارشگر بنظر من نمره خیابانی صفر هست و من ازش متنفر شدم چون دل جونا رو شکست
  • محمد ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    وقتی داورش خیابانی باشه دیگه چی کار میشه کرد.. مجله همشهری اون دفعه یه مقاله نوشته بود سوتی های خیابانی..یه 3 الی 4 صفحه ایی بود.اون وقت ضعیف گیر اورده
  • محمد ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    ایکاش کسی اجرای اولین گزارش خیابانی رو دیده بود اصلا نمیتونست حرف بزه.
  • امیر تبریز اوغلی ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    کمی نه خیلی زیاد. مخصوصا مزدک که نه صدا داره نه اطلاعات اما به همه گیر میداد. خوشم اومد که 2 نفر از فینالیست ها و نفر اول فینال تبریزی بود
  • نگار ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    میرزایی هم کمی از خیابانی نداشت.چه قدر هم از گزارش جوادخیابانی تعریف میکرد
  • محمد ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    ولی آقایون حال کردین 2تا از فینالیستها تبریزی بودن که احمد عابدی اول شد و مهرداد خمیر گیر هم سوم شد دمشون گرم یاشاسین آذربایجان یاشاسین ایران
  • مینا ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    به نظر من نفر سوم مسابقه (مهرداد خمیرگیر )کارش از همه قشنگ تر بود حتی از بعضی از داورا قبول دارین
  • aliiiiiiii ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    این نظرت چه ربطی به استقلالی بودنت داره؟؟؟؟اونجاشو نمیگفتی متین تر بود!!! در ضمن فقط تراختور
  • وسیم ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    واقعیت این بود که افرادی که اونجا به عنوان کارشناس نشسته بودن اولین بارشون بود و احساسشون این بود که تا ابد اونجا خواهند بود و میتونن از تمام کائنات عیب در بگیرین به این امید که مردم این رو بذارن به حساب تیزبینی و فراستشون اما این بدترین نگاه به هر پدیده ایه چه فوتبال و چه هر چیز دیگه ای ... و بعضی از کارشناس هام که باید براشون اظهار تاسف کرد جدای از دعوت کنندگان شون، چرا که اونها اگه برای حیطه ی تخصصی خودشون احترام قائل بودن هرگز دست به چنین خود زنی نمیزدند که روی صندلی قضاوت در جایی ورای تخصص شون بشینن و وجه ی حرفه ای خودشون رو هم زیر سوال ببرن... برای عمده ی دست اندرکاران این برنامه شکست بود و برای عده ی زیادی از شرکت کنندگان حتی حذف شده پیروزی چرا که مردم هنوز هم بهترین قاضی اند و برگزیدگان آنها با عادلانه ترین معیارها برگزیده شدند...برای همه یشرکت کننده های این برنامه آرزوی صحت و امیدواری مضاعف میکنم...
  • محجبه ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    آخیش نظراتو دیدم یکم دلم خنک شد فکر میکردم فقط خودم انقد حرص خوردم از دست این داورا یکیشون که هی میگفت خودت بودی خودت نبودی کاش خودت بودی!!!!! آخه این شد کارشناسی؟؟ اون یکیم که هی میگفت من نظری ندارم پس بیخود رفتی گرفتی نشستی اونجا!!! شرکت کننده بدبخت اگه بلد نبود میگفتن بازیکنارو نمیشناسی اگه اطلاعاتش خوب بود میگفتن حفظ کردی!! واقعا خیلی از شرکت کننده ها یا در حد اونا بودن یا بهتر حالا یکی نیس بگه این فوتبال تحفه چی هست که گزارشگریش چی باشه انقد فکر کردید خبریه هی اساتید اساتید میکنن
  • ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    اين خياباني كاراكتريه واسه خودش! يه بار ميگه شما هم تو خونه هاتون هورابكشيد و دست بزنيد! بارها شده بازيكن تعويض شده اسمشو مياره!! گاهي اوقات هم زودتر از داور اعلام پنالتي ميكنه!!!
  • ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    همشهریم،پیمان احمدی مومنی اول شد و مهرداد خمیرگیر سوم،رضا یونسیان دوم شد...
  • ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    قیافه ی مهرداد خمیرگیر شبیه فیلم اراگون،(ادوارد اسپیلرز)اون پسری که سوار اژدها می شد است...
  • ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    برو بابا...اعصاب آدمو خرد می کنین!!!!!!!!
  • ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    جالب ناک ترش اونجابود که گفت یکی از ملاک های امتیازات ادب و متانت !! بچه هاست لابد باید از طرز برخورد داورا یاد میگرفتن!! یا هر چی ایراد بنی اسرائیلی ازشون میگرفتن خفه خون میگرفتن و هیچی نمیگفتن تا بی ادبی نشه. اون داور پنجمه تو فینال به برنده میگه جایگاهتو فراموش نکن مثلا میخواست بگه جنبه داشته باش خودتو گم نکن یکی نیس بهش بگه اول به دوستان بغل دستیت بگو بعد به جوونای بیچاره
  • منم دیگه ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    داور در سوت خودش می زنه!
  • سیدسعید ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    خوشم اومد از اونی که صادقانه گفت من خجالتیم و روز ثبت نام بخودش گفته بود من اینجا چیکار میکنم و در نهایت نفر دوم شد و من ازش خوشم اومد و حتی میتونه بازیگر بشه .البته نظرشخصی خودمه. ازطرفی ناراحتم از دست داوران بویژه اقای خیابانی که شخصیت جوانان مستعد گزارشگری ایرانی را زیر پاهاشون لگدمال کردند .اگر قبول ندارین فینال برنامه را ببینید. انتظار داشتیم ابتدا از شرکت کننده تعریف شود مثلا دوتا آفرین و باریکلا دستت دردنکنه بعدش کاستیها را بطرف متذکر میشدن. حتی اگر یادتون باشه ابتدا اقای خیابانی بطرف یکی از فینالیستا توپید و یکی دیگراز داوران هم همینطور که در جوابشون شرکت کننده بهشون گفت قبول ندارم واز چهره شرکت کنندگان مشخص بود که بسیار برخورد بدی باهاشون شده بود.فقط کافیه خوتون رو جای اون جوون قرار بدهید.حتی اون پسر که دارای تون صدای پایینی بود واقعا بااستعداد بود و صدای خیلی خوبی هم داشت وبسیار جذاب گزارشگری میکرد ولی حقش اون برخورد نبود که دلش رو بشکنند درپایان متذکر میشم ما باید نیمه پرلیوان راببینیم. یاحق
  • سیدسعید ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    احتمالا برخی داوران صندلیهایشان به لرزه افتاد و احساس خطر سقوط نظام گزارشگری خودشان را لمس نمودند و هرگونه اهانتی را دریغ نفرمودند وحق جوان ایرانی راسرکوب نمودند با الفاظ کوبنده.
  • وحید ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    اقا اگه مافیایی نباشه هر 3 نفر فینال پیمان احمدی رضا یونسیان مهرداد خمیرگیر میتونن گزارشگرای خوبی بشن مخصوصا مهرداد خمیرگیر واقعا قشنگ گزارش کرد
  • ابراهیم ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
    0 0
    باور کنید اگه خود عادل فردوسی پور(بهترین گزارشگر ایران) هم میومد پیش این اقایون داور تست میداد، قبول نمیشد!!!!! داورا اعصاب خورد کن بودن...البته مزدک میرزایی خوب بود
  • مهسا ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
    0 0
    چطوری یه آدم در این حد عقده ای میتونه بهترین باشه تازه خیلی بهتر از عادل عزیز . فک کنم اون 2 قسمت رو که احمدی روی مخ رفت و به شرکت کننده گفت سخته ؟ کی میگه؟میخوای من گزرش کنم؟/ بدبخت با خاک یکسان میشد تازه 1ارش که اومد و چند دقیقه رو گزارش کرد واقعا لحنش طوری بود که دلت می خواست خفه اش کنی
  • احسان ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    0 0
    سلام بعضیا توی این برنامه بودن که صداشون فوق العاده بود حتی از صدای بعضی از گزارشگرهای ما هم بهتر بود ولی توی دور اول دوم حذف شدند. امیدوارم لااقل بتونن با آموزش بیشتر به این آقایون گزارشگرهای خوبی تحویل جامعه بدن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس