کد خبر 295300
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۲

مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو اعلام کرد در این قسمت از «کلاه قرمزی» ویژه سال 93 باران کوثری نیز حضور خواهد داشت، ضمن اینکه برنامه‌سازان با بهره‌گیری از 18 عروسک در تلاشند بهترین کلاه قرمزی سال‌های اخیر را روی آنتن ببرند.

گروه فرهنگی مشرق - علی زارعان مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو درباره تازه‌ترین خبرها از مجموعه «کلاه قرمزی» که پخش آن از امشب آغاز می‌شود، اظهار کرد: از امشب تا 12 فروردین هر شب «کلاه قرمزی» 93 روی آنتن می‌رود. ساعت پخش امشب 21 و ساعت پخش برنامه در روزهای نوروز ساعت 20 خواهد بود.
 
وی افزود: ضمن اینکه در روز 29 اسفند از آنجایی که سال در 20:27:07 تحویل می‌شود، این قسمت از «کلاه قرمزی» پس از اخبار ساعت 22:30 روی آنتن خواهد رفت.
 
این مدیر رسانه‌ای عنوان کرد: در مجموع 18 عروسک در این سری حضور دارند و برنامه سازان امیدوارند یکی از بهترین «کلاه قرمزی»‌های سال‌های اخیر را برای مخاطبان آماده کنند.
 
زارعان یادآور شد: بسیاری از بازیگران سینما و تلویزیون در این سری از «کلاه قرمزی» حضور خواهند داشت. ضمن اینکه از عروسک‌های تازه اضافه شده می‌توان به پسر «فامیل دور و دوره» اشاره کرد. از میان هنرمندان حضور باران کوثری نیز در مجموعه قطعی است.
 
مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو تأکید کرد: امروز که با شما صحبت می‌کنم دوستان به صورت شبانه‌روزی در حال برنامه‌سازی هستند و این را هم بگویم هیچ کدام از شخصیت‌ها حذف نشده‌اند و فامیل دور هم در حال ایفای نقش است.
 
«کلاه قرمزی 93» به تهیه‌کنندگی حمید مدرسی از  آثار نمایشی پر طرفدار تلویزیون است که چندین سال پیاپی خانواده‌های ایرانی را در اعیاد و ایام نوروز پای تلویزیون می‌نشاند.
 
در مجموعه نوروزی «کلاه قرمزی» به کارگردانی ایرج طهماسب، در کنار کلاه قرمزی و پسرخاله ، پسر عمه‌زا، دختر همسایه، همساده، گابی، جیگر، فامیل دور و ببعی هم حضور خواهند داشت.
 
داستان‌های این مجموعه تلویزیونی در اتاق فکر نویسندگان با حضور ایرج طهماسب، حمید جبلی و برخی صاحب‌نظران نوشته شده و اکنون مراحل ساخت را طی می‌کند.
 
«کلاه قرمزی» محبوب‌ترین عروسک چند نسل مخاطبان تلویزیون است که امسال هم با اتفاقات تازه‌ای به تلویزیون باز می‌گردد تا قصه‌ای متفاوت از زندگی عادی مردم روایت کند.
 
این شخصیت محبوب که حالا دوستان زیادی از گرو‌ه‌های سنی مختلف دارد، دهه 70 به مجموعه صندوق پست به مخاطبان معرفی شد و دنیا فنی زاده عروسک گردانی و حمید جبلی صدا پیشگی آن را بر عهده دارند.
 
«کلاه قرمزی» نوروز 93 هم از آنتن شبکه دو مهمان خانه مخاطبان خود می‌شود تا مثل سال‌های گذشته در ایام نوروز خانواده‌های ایرانی را پای جعبه جادو میخکوب کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس