کد خبر 294752
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲

اين روستا با 15 خانوار فقط 60 نفر جمعيت دارد. ساكنان اين قلعه اهالي سيل‌زده استان سيستان هستند كه به علت بيكاري به حاشيه پايتخت آمده‌اند.

به گزارش مشرق، زير گوش پايتخت در جايي به نام روستاي قلعه سيمون يا همان قلعه هزار اردك يكي از توابع شهرستان اسلامشهر 20 دانش‌آموز محروم از تحصيل زندگي مي‌كنند.

اين روستا با 15 خانوار فقط 60 نفر جمعيت دارد. ساكنان اين قلعه اهالي سيل‌زده استان سيستان هستند كه به علت بيكاري به حاشيه پايتخت آمده‌اند. آنها اتاق‌هايي از چوب و حلب ساخته‌اند كه هيچ‌گونه امكانات رفاهي ندارد. موسسه‌ فرهنگي دارلاكرام درنظر دارد كودكان محروم از تحصيل اين روستا را تحت حمايت تحصيلي خود قرار دهد ولي باز هم ساكنان محروم اين منطقه نياز به توجه مسئولان دارند.

بارها نهادهاي مختلف آمده‌اند و از وضعيت ساكنان اين منطقه بازديد و ابراز تاسف كرده‌اند اما پس از درگير شدن در زندگي روزمره يادشان رفت تمام وعده‌هايي را كه به ساكنان «قلعه اردك» براي بهبود وضعيت زندگي داده بودند!يادمان باشد كه به كودكان «قلعه اردك» زندگي، كودكي و تحصيل را بدهكار هستيم.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: تهران امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس