کد خبر 294416
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پیروزی تیم ملی کشتی کشورمان در مقابل تیم ملی کشورش را در رقابت‌های جام جهانی 2014 تبریک گفت.

به گزارش مشرق، آلن ایر(Alan E. Eyre)، سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا در صفحه فیسبوکش پیروزی ایاران بر آمریکا را تبریک گفت.

تبریک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به ایران

وی در این پیام نوشت: "تبریک عرض می‌کنم به تیم کشتی آزاد ایران به خاطر این پیروزی!"

تیم کشتی آزاد ایران بر آمریکا، ترکیه و ارمنستان پیروز شد.

تیم ملی کشتی آزاد ایران در سومین مسابقه خود در جام جهانی سال ۲۰۱۴ این رشته ورزشی در آمریکا، با نتیجه پنج بر سه بر تیم میزبان غلبه کرد و با این نتیجه در روز نخست، سومین پیروزی خود را به دست آورد.

در نخستین روز این مسابقات که بامداد یک‌شنبه به وقت تهران برگزار می‌شد، ایران در وزن‌های ۵۷، ۶۱، ۷۰، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم - با کشتی‌گیران خود حسن رحیمی، مسعود اسماعیل‌پور، مصطفی حسین‌خانی، رضا یزدانی و کمیل قاسمی- در برابر آمریکا به پیروزی رسید.

پیش از این ایران در برابر ارمنستان با نتیجه هشت بر صفر و در برابر ترکیه نیز با نتیجه ۷ بر یک به پیروزی دست یافته بود.

رسول خادم، سرمربی تیم ملی ایران، در مسابقه با ترکیه از کشتی‌گیران جوان خود استفاده کرده بود تا بازیکنان اصلی برای رقابت با آمریکا استراحت کنند.

کشتی‌گیران ایرانی در آخرین مسابقه از مرحله گروهی به دیدار تیم هند می‌روند.

اگر تیم ملی کشتی آزاد ایران در مصاف با هند به پیروزی دست پیدا کند به مرحله نهایی صعود می‌کند.

در جام جهانی کشتی آزاد که ۲۴ و ۲۵ اسفند (به وقت آمریکا) برگزار می شود، ده تیم در دو گروه در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

در گروه دوم روسیه، ژاپن، مغولستان، گرجستان و اوکراین حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • lili ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    0 0
    ای وللللللللللللللللللللللللل
  • manamhamintor ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    0 0
    Death to america marg bar amrika
  • کشتی گیر ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    0 0
    جونم
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    0 0
    انصاف و انسانیت به این می گویند - سایت مشرق سالها باید بدود تا به این درجه برسد
  • ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    0 0
    اشتباه منفی زدم
  • سلمانی ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    0 0
    تبریک عرض می کنم به دولتمردان خالص آمریکا که دیگ های مس مذاب عذابشان با اعجاز الهی، برای شیران ما ارده شیره شد! تبریک عرض میکنم که مجبورند به جای می خورمتون ها ها ها شون به ما -حتی به نیرنگ- نوش جان! بخورید و بنوشید اما اسراف هم بکنید! به ما می گویند! تبریک عرض می کنم که رییس جمهور قلدر ترین نقطه کانون دنیا! (استوای قلدری!) آرزوی مکانیک بودن می کند و پیچ مهره نطنز را به خواب آشفته اش وا می کند! تهدیدش هم تبدیل شده به تهدید عمله بنای سرکوچه ما! ته دیگ !! عرض می کنم تحریک عرض می کنم تحریم عرض می کنم تحریف عرض می کنم تکفیر! عرض می کنم! تنبیه عرض می کنم! ترحیم و تکفین !! عرض می کنم! تشویخ!! عرض می کنم تشویش عرض می کنم ... عرض هم که نه ارز!(چون هی داره میاد پایین بالاخره) .. البته منظورم از تبریک مبارک عربی نیست هم منظرم باراک شونه هم بریکشون!! بی برکت ها! اما تبریک اصلی این است که: تبریک ارز می کنم که اینقدر لمپن و شومن شده اید که با وجود این همه بیداری ملت ها و لو رفتن مسخره ترین سرکاری هاتون، جز اینکه خودتونو گول بزنین و راه استعماری اجداد گور به گور شده تونو در حد کاریکاتور ادامه بدین و چیز خاصی برای ارائه نداشته باشین چیزی توی کلاه کشاد ماسونی تون پیدا نمی کنین ... راستی ما به جوانان ورزشکار ما علاقه داریم به همه ملت ها علاقه داریم اما از دسمال های چرک اربابان ماسون است که نفرت داریم و نفرین مان را به روی نجس شون تقدیم !! می کنیم ... جایی قدیما کاریکاتور (خورجین یا گل آقا) زده بودن در مجلس اعیان انگلیس یکی به همکارش با تعظیم عرض می کرد و می گفت: آب دهان و ... بر مزار پدر بزرگوارتان!!
  • علیرضا یعقوبی ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    0 0
    بنظر شما اگر در شرایط مشابه سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به تیم آمریکایی تبریک میگفت آیا همین سایت شما دهها مقاله بر علیه وزارت امور خارجه منتشر نمیکرد و کفن پوشها و موتورسواران الان تهران را اشغال نکرده بودند چرا از این حرکت اجنبی ها درس نمیگیریم و به همه یادآوری نمیکنیم که سیاست بسیار پیچیده تر از آنی است که هر نابلدی در کوی و برزن آنرا بلند فریاد بزند
  • بیژن ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    0 0
    گول شیطان بزرگ را نباید خورد تبریک بجای خود
  • ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    0 0
    این ک مردم افغانستان و عراق به خاک و خون کشیده شوند،انصافه،بی انصاف؟این که زنان بحرینی زیر دستِ مزدوران آل خلیفه شکنجه شوند انصافه،بی غیرت؟این که بچه های فلسطینی طعم تلخ یتیمی و فقر رو بچشند،انصافه،بی رحم؟؟؟
  • سعید ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    0 0
    اقای یعقوبی شما چه وقت میخواید بفهمید که اینا هر کاری میکنن از روی یه سیاستی میکنن اگه میبینی تبریک میگن چون سیاستشون اقتضا میکنه. میخوان خودشونو هوادار مردم ایران جلوه بدن. جنایاتی که اینا علیه ملت ما کردن با این تبریک گفتنا و این ریاکاریاشون پاک شدنی نیست.
  • ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    0 0
    گول شيطان كوچك را بخوريم چه جور؟
  • ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    0 0
    مرگ بر شيطان بزرگ من هم به اين صورت پاسخ اين مقام رو ميدم مرگ بر آمريكا
  • ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    0 0
    واقعا يه عده آدم ساده تو كشور هستن دقيقا مثل يه عده سياست مدار داخلي كه فكر دلشون واسه تبريك شنيدن از آمريكا غش مره واقعا واستون متاسفم اگه حالا تو يه دولت ديگه اين اتفاق مي افتاد به اون دولت انگ انحراف مي زدن هرچي كه خودتون گفتين درسته اما ديگران گفتن اشتباه مرگ بر آمريكا و طرفداران داخلي آمريكا واجنبي پرستان دون مايه
  • ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    0 0
    غلير ضا يعقوبي اين نشون ميده كه آمريكايي ها عاشقان چشم وابروي ايراني ها هستن و اونها رو از ته قلبشون دوس دارن و مي خان ايراني ها تو همه زمينه ها پيشرفت كنن از پيشرفت اونها آممريكاي ها هم خوشحال تر ميشن مگه نه تو اينطور فكر نميكني!!!!
  • ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    0 0
    به اين آلن اير ميگ برو يكي ديگه رو سياه كن عمو مرگ بر آمريكا
  • ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    0 0
    مرگ بر آمريكا و مرگ بر فريب خوردگان جيره خوار استعمار و استكبار
  • ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
    0 0
    توی حرف تبریک می گم توی عمل تحریم می کنن آنهم به خاطر نیت ساخت بمب در آینده که خودشون 5000 تا دارند عمر و عاص با همین سیاست امام علی (ع) رو 20 سال خانه نشین کرد اما تاریخ درباره امام عصر(عج) به اراده خداوند قرار نیست با شکست تکرار بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس