تجمع "محکومیت جنایات فرقه بهائیت" به همت مؤسسه مطالعاتی "روشنگر"، ساعت 10:30 روز یکشنبه 25 اسفندماه1392 در مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل‌نبی، خيابان ناطق نوری، ابتدای بلوار شهرزاد برگزار خواهدشد.

به گزارش مشرق، فردا یکشنبه، برخی اقشار دغدغه‌مند و حامیان حقوق‌بشر به همراه گروهی از تبری‌جویان از فرقه بهائیت، به منظور محکومیت جنایات و اعمال تروریستی فرقه‌ها به ویژه فرقه ضاله بهائیت با برگزاری یک تجمع، گردهم می‌آیند تا مراتب اعتراض خود را نسبت به سیاست‌های ضدحقوق‌بشری نهادهای حقوقی بین‌المللی به‌ویژه شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در برابر اعمال غیرانسانی و جنایت‌های فرقه تشکیلاتی بهائیت اعلام کنند.

تجمع‌کنندگان قصد دارند با این حرکت، به مسئولان و جهانیان نشان دهند که تمام مظلوم‌نمایی‌های رسانه‌ای این فرقه ضاله مبنی بر تضییع حقوق اولیه شهروندان بهائی در ایران، ادعا و نیرنگی بیش نیست که سران این فرقه و حامیان استعماری آن به منظور مخدوش ساختن چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مطرح می‌کنند و قربانیان حقیقی، همانا پیروان و متبریان این فرقه تشکیلاتی هستند که تحت سیستم برده‌برداری نوین حاکم بر آن، به استثمار کشیده شده‌ و از مهم‌ترین حقوق انسانی یعنی حق آزادی تفکر و اندیشه محروم هستند.

تجمع مذکور به همت مؤسسه مطالعاتی "روشنگر"، ساعت 10:30 روز یکشنبه 25 اسفندماه1392 در مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل‌نبی، خيابان ناطق نوری، ابتدای بلوار شهرزاد برگزار خواهدشد.

شایان ذکر است که این تجمع برای نخستین‌بار و در راستای حمایت از حقوق قربانیان فرقه ضاله بهائیت صورت می‌گیرد.
 
اجتماع فعالان حقوق بشر در مقابل دفتر سازمان ملل در محکومیت جنایات فرقه بهائیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد علی ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    0 0
    این گونه حرکتهای ارزشی یکی از مصادیق زیبای امر به معروف و نهی از منکر می باشد.آفرین به این ذوق و همت و غیرت اسلامی. و ای کاش دولتمردان ما نیز از چنین سبکهایی برای احقاق حقوق حقه ملت مکتبی ایران اسلامی استفاده می کردند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس