دانشمند بزرگ امروز شیعه اثنی عشری گفت: مظلومیت امام علی(ع) موجب شیعه شدنم شد.

به گزارش مشرق،  بعد از ظهر امروز عصام العماد که میهمان امروز دیار 15 خرداد است در پاسخ به سئوالی با عنوان «چه نصیحتی به شیعیان می‌‌کنید» گفت: یکی از علل گسترش و شیوع وهابیت تبلیغات آن‌ها است که بسیار نهادینه شده است، اعتقاد وهابیون این است که همه باید مبلغ باشیم، در جامعه وهابی جایگاه تبلیغ و مبلغ مقدس است، من زمانی که وهابی بودم نماز ظهر را در یک مسجد، نماز عصر در مسجدی دیگر، نماز مغرب و عشاء هرکدام را در یک مسجد خاص و نماز صبح را در مسجدی متفاوت می‌خواندم، پس از نماز منبر می‌رفتم و تبلیغ می‌کردم.

وهابیون در سال 360 روز تبلیغ می‌کنند و شیعیان 10 روز عاشورا

دانشمند بزرگ امروز شیعه اثنی عشری ادامه داد: پنج وعده نماز در پنج مکان مختلف و سپس سخنرانی در مورد وهابیت انجام می‌دادم، پول هم نمی‌گرفتم، برای خدا می‌خواندم، وهابیت در سال 360 روز تبلیغ می‌کند و شیعه 10 روز عاشورا، زمانی که وارد فرودگاه‌های متعلق به وهابیون می‌شوید بهترین کتاب تبلیغ وهابیت و شیخ محمد عبدالوهاب به زبان شما را هدیه می‌دهند، اما در ایران و سرزمین شیعیان هیچ، من زمانی که به ایران آمدم یک زنبیل آماده کردم گفتم اینجا مهد مکتب اهل بیت علیهم‌السلام است حتماً کتب نابی دریافت خواهم کرد اما دیدم خبری نبود، زمانی که به مشهد رفتم گفتم اینجا شهر امام هشتم است حتماً در فرودگاه اینجا کتب نابی هدیه می‌دهند اما باز هم خبری نبود.

عصام العماد خاطرنشان کرد: وهابیون تبلیغ را مقدس می‌دانند، همه مبلغند اما در ایران زمانی که فارسی را آموختم سوار یک تاکسی بودم راننده از من پرسید شغلت چیست گفتم مبلغم خندید گفت مبلغ که شغل نمی‌شود گمان کردم در بانکی یا اداره‌ای کار می‌کنی، تبلیغ که شغل نشد، در حالی که وهابیون مبلغ را می‌بوسند و تکریم می‌کنند، همه از شش سالگی تا 90 سالگی تبلیغ می‌کنند.

اگر تبلیغ کنیم از هر 10 وهابی یک نفر شیعه می‌شود

وی ادامه داد: اگر شیعیان همه مبلغ باشند تمام جهان شیعه می‌شوند، چراکه اعتقادات و مذهب شیعه بسیار راسخ، استوار و بی‌نقص است، اگر همه تبلیغ کنیم، کتب آیت‌الله شرف‌الدین و یا شب‌های پیشاور را نشر دهیم و یا به وهابیون بگوییم در اینترنت ببینند در تورات و انجیل و حتی فرمایشات خود رسول (ص) آمده است که 12 خلیفه بعد از پیامبر (ص) است؛ نه چهار خلیفه، به شما قول می‌دهم از هر 10 وهابی یک نفر شیعه می‌شود.

این دانشمند شیعی عنوان داشت: اکثر افراد که شیعه شدند وهابی هستند، چون وهابیت با اهل بیت علیهم‌السلام خصومت دارد و درگیر است و همین ضعف آن‌ها است، اگر بتوانیم یک روایت، یک حدیث و ... برای آن‌ها باز و بیان کنیم منقلب شده و شیعه می‌شوند، امام حسین (ع) و امام علی (ع) را محکوم می‌کنند، اما اگر یک حدیث برایشان در حقانیت این بزرگواران به خوبی بیان و بازگردد، شیعه می‌شوند.

وی در پایان یادآور شد: وهابی تشیع را نفهمیده است، اگر زحمت بکشیم و همه ما شیعیان کار و تبلیغ کنیم به شما تضمین می‌دهم تا 10 سال دیگر همه وهابیون شیعه می‌شوند.

دانشمند بزرگ امروز شیعه اثنی عشری ابراز داشت: من در سال 1387 قمری در یمن در خانواده و جامعه وهابی به دنیا آمدم و اکنون 47 سال سن دارم.

عصام العماد با بیان اینکه عمویش از رهبران بزرگ وهابیت در یمن است، گفت: در نوجوانی تحت تربیت عموی خود بودم و از شش سالگی علوم دینی را آموختم و تا 12 سالگی در حوزه علمیه وهابیون تحصیل کرده و فارغ التحصیل شدم و امام جماعت وهابیون در یمن گشتم.

وی اضافه کرد: سپس برای ادامه تحصیل در رشته حدیث در دانشگاه امام محمد بن سعود در عربستان گشتم و سپس به‌عنوان یکی از محققان درجه یک وهابیت و از بزرگان و اساتید علمای وهابیت و مخالفین شدید با مذهب شیعه اثنی عشری و تالیف کتاب و انجام سخنرانی علیه شیعه و امام علی (ع) پرداختم.

* مظلومیت امام علی(ع) جرقه شیعه شدن

دانشمند بزرگ امروز شیعه اثنی عشری سپس با بیان مظلومیت امام علی(ع) گفت: مظلومیت امام علی (ع) جرقه شیعه شدن را در من زد، وهابیت جلسات متعدد تشکیل می‌داد و علت عدم اسلام آوردن اروپا، قسمتی از هند و ... را امام علی (ع) معرفی می‌کنند.

عصام العماد افزود: 300 تهمت علیه امام علی(ع) مطرح می نمایند و می گویند ایشان عاشق قدرت بود و ... من مملو از این تهمت‌ها بودم تا اینکه در دانشگاه حجاز کتابی به قلم علمای سنی در دفاع از امام علی (ع) خواندم با خواندن این کتاب جرقه‌ای در من روشن شد.

* جرقه زود خاموش می‌شود/شخصیت شیخ مفید مرا شیعه کرد

وی با بیان اینکه جرقه زود خاموش می‌شود به بیان ماجرای استبصار خود پرداخت و گفت: در دوران دانشجویی در دانشگاه حجاز در جریان نوشتن کتابی برای تخریب مبانی علمی و اعتقادی شیخ مفید و شخصیت او به عنوان بزرگترین شخصیت فکری شیعه بعد از 12 امام پرداختم و 22 کتاب مطالعه کردم.

دانشمند بزرگ امروز شیعه اثنی عشری تأکید کرد: وهابیت قائل به این است که شیعه دین را تحریف می‌کند، خواستم یک عبارت تحریف شده از قرآن، نقل قول‌ها و احادیث از طرف شیخ مفید پیدا کنم و شخصیت او را تخریب کنم اما دیدم هرچه ذکر کرده دقیق و درست است و به امانت‌داری او ایمان آوردم.

عصام العماد گفت: پرونده مربوط به تحریف را پاره کردم و سپس مطالعه کردم دیدم شیخ مفید به تمام شبهات و سئوالات ما علیه شیعه در 1000 سال پیش پاسخ داده است و همین امر سبب شدم هدایت شوم.

* عمویم مرا تهدید به ترور کرد

وی اذعان داشت: پس از شیعه شدن عمویم که از بزرگترین رهبران وهابی یمن بود به من گفت اجازه نمی‌دهم خانواده العماد با این کفریات (منظور وی تشیع بود) منجس شود و تهدید کرد اگر از شیعه برنگردم مرا محبوس کرده و سپس ترور می‌کند.

دانشمند بزرگ امروز شیعه اثنی عشری گفت: بنده که دیدم ممکن است با این امر فتنه‌ای در خانواده‌ام ایجاد شوم به احترام پدر و مادر و بزرگترهایم هرچند وهابی باشند به بهانه تدریس در دانشگاه اردن به اردن آمده و از آنجا به قم هجرت کردم و سپس شروع به حضور در تلویزیون و مقاله و کتاب نویسی کردم و آن‌ها را برای خانواده‌ام ارسال کردم و امروز دکتر بشار العماد و بسیاری دیگر از افراد خانواده‌ام شیعه شده‌اند.

* اینترنت و پیشرفت‌های امروزی سبب زوال وهابیت شده است

عصام العماد ابراز کرد: وهابیت 3 قرن پیش آمده است و در آن زمان جامعه عربستان و یمن بسیار فضای بسته‌ای داشت و تنها کتب و عقاید شیخ محمد عبدالوهاب در دسترس بود اما امروز با وجود اینترنت، شبکه‌های ماهواره‌ای و وسایل ارتباط جمعی جدید دیگر نمی‌توان چشم و گوش مردم را بسته نگاه داشت و همین امر سبب زوال وهابیت و گرویدن دسته ای وهابیون به تشیع شده است.

* مناظرات عصام العماد با الشیخ عثمان الخمیس رئیس وهابیون کویت

دانشمند بزرگ امروز شیعه اثنی عشری در پایان از مناظرات خود پس از شیعه شدن، با شیخ عثمان خمیس رئیس وهابیون کویت در طول هشت ماه و پیروزی بزرگ و زیبای او،وانتشار اینترنتی این مناظرات در جهان گفت و افزود: این مناظرات موجب شیعه شدن هزاران نفر از وهابی‌ها از جمله دکتر امینه ناظر و دبیر این مناظرات از آمریکا شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    1 0
    فدای مظلومیتت یا علی (ع)
  • بهروزی ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    1 0
    باید سازمان تبلیغات اسلامی از این فرد استفاده بهینه ای کند . متاسفانه سازمان تبلیغات کارش شده برگزاری راهپیمائی 22 بهمن و ارائه گزارش آماری .مثلا چرا در مورد کتاب شبهای پیشاور که یک کتاب تاثیر گذار است کاری انجام نداده حتی برای ایرانیان .خارجی ها پیشکش.
  • سیروس ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    0 0
    از این سخن مهم ایشان نباید به سادگی بگذریم... ما در زمینه تبلیغات خیلی ضعیف عمل می کنیم... مسئولین فرهنگی از همین امروز فعالیت را شروع کنند.... مگر یک تعداد کتاب در فرودگاه و... مجانی پخش کردن چقدر هزینه دارد؟؟؟
  • سلام ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
    0 0
    سلام و احسنت بر شیخ العاصم بله اهلبیت در بین خودمان هم شناخته شده نیستند. دستمریزاد به مسولین فرهنگی کشور شیعه اثنی عشری مرحبا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس