کد خبر 293342
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸

شورای صدور پروانه فیلمسازی 35 میلیمتری در جلسه 19 اسفند خود که با حضور همه اعضاء در محل معاونت آثار و فعالیت های سینمایی برگزار شد، برای پنج فیلم پروانه ساخت صادر کرد.

گروه فرهنگی مشرق - در جلسه 19 اسفند ماه برای حسین قاسمی جامی، کیارش اسدی زاده، مجید برزگر، مانی حقيقی و ابوالحسن داوودی پروانه ساخت فلیم 35 میلیمتری صادر شد.
 
فیلم‌های «به بادبادک شليک نكنيد» به تهیه‌کنندگی و كارگرداني حسين قاسمی جامی، «توده» به تهیه‌کنندگی منيژه حكمت و عليرضا سرتيپي و به کارگردانی كيارش اسدی زاده، «يک شهروند كاملا معمولی» به تهیه کنندگی سعيد آرمند و به كارگردانی مجيد برزگر، «پنجاه كيلو آلبالو» به تهيه كنندگی و كارگردانی مانی حقيقی و «رخ ديوانه» به تهيه كنندگی بيتا منصوری و كارگردانی ابوالحسن داوودی از شورای پروانه فیلمسازی سازمان سينمايی موفق به كسب پروانه ساخت شدند.


مخاطبان محترم گروه فرهنگی مشرق می توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاویر و هر آن چیزی که در قالب فرهنگ و هنر جای می گیرد را به آدرس culture@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس