کد خبر 292544
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱

سازندگان «پايتخت3» در تصويربرداري روز گذشته خود، سكانس اهداي نمادين پيراهن جديد تيم ملي فوتبال را به يكي از كاراكترهاي اين مجموعه ضبط كردند.

به گزارش مشرق، در اين سكانس كه صبح روز گذشته در استاديوم آزادي  ضبط شد، آندرانيك تيموريان ملي پوش كشورمان در حركتي نمادين پيراهن جديد ملي مزين به تصوير پوزپلنگ ايراني را به مهران احمدي اهدا كرد. احمدي در اين سري از سريال نيز نقش "بهبود" را دارد كه در مسابقه اي برنده شده و جايزه خود را از آن آندو مي گيرد. در اين سكانس مسئولان فدراسيون بليط يك سفر به برزيل را به او و همسرش مي دهند كه همسرش فهيمه (نسرين نصرتي) ذوق زده مي شود. به ويژه كه دور گردن بهبود نيز يك حلقه گل انداخته شد.
{$sepehr_album_10500}
در حاشيه ضبط اين سكانس كه در سالن کنفرانس هتل آکادمي ملي فوتبال ايران برگزار شد. پيراهن تيم ملي نيز رونمايي شد. در ابتدا جواد خياباني، مجري اين مراسم ضمن خوشامدگويي به حاضرين اعلام کرد که تيم ملي فوتبال در رقابت هاي جام جهاني 2014 برزيل، با پيراهني که نماد يوزپلنگ ايراني دارد، به مصاف حريفانش يعني نيجريه، آرژانتين و بوسني مي رود. وي همچنين پيام ابتکار معاون رئيس جمهور را اعلام كرد. در ادامه مراسم علي کفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال در جمع سازندگان و بازيگران مجموعه حاضر شد و با آنها به گفت و گو پرداخت.
جالب آنكه كفاشيان در قسمتي از اين بخشهاي سريال، صحبتهايي را مطرح كرد كه به عنوان ديالوگهاي او ضبط شد؛ هرچند خودش معتقد بود در جريان  ضبط سريال نبوده و صحبتهاي خودش را عنوان كرده است.
در اين سكانس ها، بازيگران آثار قبلي مقدم از جمله همايون ارشادي، سروش صحت، بيژن بنفشه خواه، كاوه خداشناس، نفيسه روشن، زهره فكور صبور، كريم قرباني، شيوا خسرومهر، مهرداد صديقيان، كوروش سليماني، حسين مهري و... نيز به عنوان مهمان حضور داشتند. ضمن آنكه در پشت دوربين هدايت هاشمي ، ليندا كياني و علي صالحي حاضر بودند. اين سريال به كارگرداني سيروس مقدم و تهيه‌كنندگي الهام غفوري براي پخش در ايام نوروز 93 از شبكه يك ساخته مي‌شود. محسن تنابنده، عليرضا خمسه، احمد مهرانفر، ريما رامين فر، سارا و نيكا فرقاني و.... در اين سريال بازي دارند.  
منبع: بانی فیلم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    این همه نماد مدنیت و فرهنگ انسانی چرا تصویر حیوان
  • ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    چون نمیدونی جریان چیه....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس