کد خبر 292024
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: باشگاه سپاهان نظر به ماندگاری زلاتکو کرانچار به عنوان سرمربی این تیم فوتبال دارد و امیدوارم که او در این باشگاه موفق باشد.

به گزارش مشرق، مهرزاد خلیلیان شامگاه شنبه در برنامه ورزشی گل که از شبکه اصفهان پخش شد، با اشاره به برگزاری جشن نوروزی تیم سپاهان اصفهان ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: این جشن، جشنی برای تشکر از بازیکنان بود. همه آمدند، هواداران آمدند و نشان دادند که همه آماده یک مسابقه پرتپش و پر تلاش هستند، از سوی دیگر بازیکنان ما برای مسابقه روز چهارشنبه خود تمرین کرده و آمادگی دارند و در این بازی خانگی، تلاش می‌کنند.

اعلام اسامی تیم ملی غیر حرفه‌ای بود
وی با بیان اینکه هر بازی خانگی استرس دارد اما وقتی سوت زده می‌شود، بازیکنان خوب هستند، به بازی هفته گذشته تیمش مقابل السد قطر اشاره کرد و افزود: در نیمه دوم بازی با السد شرایط ما بسیار فرق کرد و باید واقعیت دوم را در نظر بگیریم که در ثانیه‌های بین دو بازی، در رختکن پیامک‌هایی به بازیکنان رسید و به صورت غیر حرفه‌ای اسامی تیم ملی اعلام شد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان بیان داشت: به هر حال بچه‌های ما جوان هستند و این مساله روی آنها تاثیر می‌گذارد، ضمن اینکه تاج هم اعتراف کرد این کار غیر حرفه‌ای بوده است. اما ما در خانه شرایط تمرینی بسیار خوبی داشتیم، در کنار آن بلندگوها در تمرینات ما کار کرد و این خلاف شرایط حرفه‌ای بود.

وی ادامه داد: امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که کلمه شکست از لغات ما بیرون رود زیرا هر نتیجه‌ای ادامه نتایج بعدی است؛ در بازی با السد، کادر فنی تیم، من و تاج اذیت شدیم و هواداران نیز اذیت شدند اما بازیکنان تلاش خود را کردند و اگرچه اشتباهات فردی و گروهی داشتیم اما لذت فوتبال در اینها است.

خلیلیان با اشاره به برنامه‌های تیمش برای بازی‌های آینده گفت: ما تمرین بسیار خوبی داشتیم و سپاهان یک تیم حرفه‌ای بوده و بازیکنان حرفه‌ای هستیم و تلاش می‌کنیم که در بازی‌های آینده نتیجه بگیریم.

تدوین برنامه 25 ساله برای رشد سپاهان
وی با اشاره به برنامه‌هایش برای آینده  گفت: باشگاه مسلم است که ما پیشینه پر افتخاری داریم و اگر بخواهیم این را حفظ کرده و ارتقا دهیم، باید برنامه‌ای 25 ساله برای باشگاه سپاهان تدوین کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تصریح کرد: ما باید تیم را در کورس لیگ برتر حفظ کنیم و کادر فنی را تقویت و حمایت کرده و شرایط مجموعه بازیکنان را بهبود بخشیم اما در دنیا باشگاه‌های با برنامه از بحران‌ها بگذرند، ممکن است یک بار قهرمان شویم یا دو سال قهرمان شویم اما شعار ما کار کردن تیمی پشت سر هم است و هرچه به گذشته نگاه کنیم، چیزی به ما نمی‌رسد و اگر بخواهیم اینها را تکرار کنیم، چیزی نمی‌شود بنابراین باید واقع‌بین بوده اما بهتر شویم.

وی با بیان اینکه فولاد مبارکه یک مجتمع صنعتی است که با سال‌‌ها حمایت به اینجا رسیده، تصریح کرد: تغییرات حق این مجتمع بوده اما باید تلاش کنیم که در برنامه 25 ساله، 5 دوره پنج ساله دیده و در آن دوره ببینیم که چه سخت‌افزارهایی نیاز داریم.

خلیلیان با اشاره به عدم ساخت ورزشگاه نقش‌جهان بیان داشت: ما فاز یک ورزشگاه نقش‌جهان را تحویل داده‌ایم و حالا بعد از 10 سال، هیچ تغییری در آن صورت نگرفته اما خوشحال هستم که مدیرکل، سبحانی، طرفه و مدیران مختلف به آن توجه دارند و همه می‌دانند پروژه ملی است و شهری و استانی نیست. حجم آن به شدت زیاد بوده و آثار آن می‌تواند برای کشور بسیار زیاد باشد.

درآمدزایی، از اولویت‌های اصلی سپاهان است
وی به لزوم درآمدزایی باشگاه‌های اشاره کرد و یادآور شد: فوتبال حرفه‌ای فوتبالی است که باشگاه‌های آن درآمدزا باشند. فوتبال حرفه‌ای نیز باید درآمد داشته باشد، هرچند که در ورزش آماتور کمتر به آن توجه کنیم؛ از سویی خوشحالیم که باشگاه ما در صرفه‌جویی و پرهیز از تنش‌ها در حداقل‌ها است و سازمان قوی و با توان و هویتی بوده است و با یک باد نمی‌ترسد و نمی‌لرزد و همه نمی‌ترسند اما باید بیشتر به سمت درآمدزایی برویم.

مدیرعامل سپاهان اصفهان بیان داشت: در حال حاضر سپاهان در فیفا و AFC کرسی‌های خوبی دارد و این باشگاه صاحب سبک است و باشگاه‌های تهرانی اعتراف کرده‌اند که سرخابی‌ها را پشت سر گذاشتیم.

وی درباره راهکارش برای حضور تماشاگران در ورزشگاه ادامه داد: خوشحال هستم که اتوبوسرانی شهر همکاری بسیار خوبی داشته و هواداران ذوب‌آهن نیز برای سپاهان می‌آیند زیرا ما دوست داریم که سپاهان درخشش داشته باشد.

خلیلیان پیرامون وضعیت چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان با بیان اینکه آذری و سعد محمدی همکاری صمیمانه در بحث چمن داشتند، گفت: یکی از مهم‌ترین شاخص‌های AFC برای بازی‌ها چمن است و ما تلاش می‌کنیم که بازی بهترین انجام شود.

کرانچار در سپاهان می‌ماند
وی پیرامون اینکه آیا کرانچار در سپاهان می‌ماند، اظهار کرد: بدون شک نظر ما این است که کرانچار در تیم بماند زیرا او بارها گفته که اینقدر که به دیناموزاگرب عشق داشتم، به سپاهان نیز دارم و خانه دوم من سپاهان است؛ این مربی که دو بار قهرمانی می‌آورد و بچه‌های اصفهان را اینگونه تربیت و آموزش می‌کند، شایسته ماندن است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان افزود: مربیان ما می‌گویند از او چیزهای زیادی یاد گرفتیم، او حق استادی دارد و آموزش داده و این کادر فنی مورد حمایت باشگاه است و امیدوارم کرانچار و تیمش موفق باشد.

وی افزود: موی سپید ما اجازه ریسک نمی‌دهد و او قهرمانی زیادی داشته و از حیثیت زیادی گذاشته است و او افتخارات زیادی داشته که در جام جهانی بوده و به خوبی سکان سپاهان را به دست گرفته و با همکاران خود خوب ظاهر شده‌اند

خلیلیان در پاسخ به سئوالی درباره عدم برگزاری انتخابات کانون هواداران سپاهان اصفهان گفت: همکاران ما در استانداری زحمت می‌کشند و در تدارک بوده و به قوانین مسلط هستند؛ هواداران یکی از مهم‌ترین شاخص‌های سپاهان هستند که سالیان سال در کنار تیمشان بودند و این انتخابات برگزار می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس