خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"هایی برمی‌خورند که ميهمان‌‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.

*در بیستم دی ماه 1380 ، پیکر شش شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه امام صادق(ع) تا هنگام ظهور مولایشان به امانت گذاشته شد. در این مدت دانشجویان و  دلسوختگانی بر مزار این فرزندان خلف حضرت روح الله اظهار نذر و نیاز کرده و به مرادشان رسیده اند. در این میان یکی از بزرگان اهل معرفت که بر مزار این بزرگان بی نام و نشان حضور یافته است، ابراز داشته:" اگر چه مقام همه شهدا نزد خداوند عالی است اما یکی از آرمیدگان در این مزار، از اولیای خاص خداوند و صاحب مقام و درجه ای ویژه است."

*شنیده ایم پس از یادداشت انتقادی حسین شریعتمداری در پاسخ به اظهارات ناطق نوری که برخی نیروهای انقلاب را بی ترمز خوانده بود، ناطق نوری در تماسی با مدیر مسوول کیهان این محورها را در میان گذاشته است:1- از لحن محترمانه مقاله شما تشکر می کنم که حرمت نگه داشتید.2- آمادگی دارم در نشستی سو تفاهم های به وجود آمده را بر طرف نمایم.3- من جذب اصلاح طلبان نشده ام و کار خودم را می کنم.4-من ماهیت جریان فتنه و افراطیون را می شناسم و با طناب آنها ته چاه نخواهم رفت.5- من در گفتگو با روزنامه آسمان علیه جریان فتنه واصلاح طلبان تندرو صحبت کرده ام.6-کی گفته بسیجی یعنی بی ترمز، بسیجی یعنی مرد میدان عمل، بسیجی یعنی فداکار،یعنی ولایی یعنی منطقی و بسیجی خادم مردم است.

*شنیده ایم آیت الله مهدوی کنی در پاسخ به زمزمه های جوان گرایی در مجلس خبرگان گفته است:" مجلس خبرگان، مجلس تجربه و اعتبار است. مجلس ریش سفیدانی است که سال های متمادی را در راه ترویج اسلام و قرآن و انقلاب گذرانده اند. جوانگرایی در مشاغلی که نیاز به کار میدانی و تلاش و دوندگی دارد، خوب است اما مجلس خبرگان جای دوندگی نیست، محل اعتبار و تجربه و سابقه درخشان در ترویج معارف اسلامی است."

*دکتر غلامعلی حداد عادل که در مسجد اهل البیت قم سخنرانی می کرد، در تحلیل انتخابات دهم ریاست جمهوری گفت:" انتخابات 88 فتنه اکبر بود." پس از واکنش و استقبال حاضران از این جمله قصار، دکتر حداد افزود:" البته منظور من آنچه شما برداشت کردید نبود، می خواستم بگویم فتنه بزرگی بود."

*شنیده ایم محمود سریع القلم در دانشگاه شهید بهشتی گفته است که حسن روحانی پیش از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، بنده را به ناهاری مشورتی در مرکز مطالعات مجمع تشخیص مصلحت دعوت کرد و گفت می خواهم از این فرصت انتخابات استفاده کرده و بیایم حرف هایم را بزنم و از اتهاماتی که به من زده اند دفاع کنم. او در آن موقع توقع پیروزی نداشت.سریع القلم سپس مدعی شده مواضع و مشاوره های من باعث شده که مقامات آمریکایی از حمله به ایران منصرف شوند. بنده با این کار خدمت بزرگی به کشورم کرده ام.

*در پی طرح مباحثی در برخی تریبون ها و رسانه ها پیرامون اخراج دانشمندان هسته ای در دولت یازدهم، جمع بندی یک گزارش کارشناسی حاکی از آن است: 1- اگر چه جابجایی ها و بعضا اخراج هایی صورت گرفته اما میزان این اخراج ها به اندازه میزان ادعا شده در رسانه ها نبوده است.2- این گونه مسایل نباید در رسانه ها و تریبون های عمومی مطرح شود.3-حرمت پدران و بستگان دانشمندان هسته ای ترور شده بر همه لازم است اما نباید از حرمت این سرمایه های ملی در مباحث سیاسی استفاده شود.

*شنیده ایم در جلسه اخیر مجمع روحانیون مبارز، پیشنهاد شده نامه ای خدمت مقام معظم رهبری نوشته شود و در آن ارادت و پایبندی این تشکل به امام و انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و رهبری تاکید شود. حاضران در جلسه تصریح کرده اند در نامه مزبور اعلام نماییم ما در زمان امام مسوولیت های بزرگی را برعهده داشتیم و در طول دوران انقلاب پایبندی خود را به نظام اسلامی اثبات کرده ایم. اگر در برهه هایی هم مجمع در مواجهه با برخی پدیده ها دچار اشتباهاتی شده است این موضوع را نباید به کل کارنامه مجمع روحانیون تعمیم داد و نباید اشتباهات ناخواسته باعث اخراج این تشکل انقلابی از دایره نظام شود.همچنین چنانچه برخی افراد عضو مجمع در اعلام مواضع و رفتارهایشان مرتکب اشتباهاتی در سال های اخیر شده اند نباید این اشتباهات را به حساب کل مجمع روحانیون گذاشت.

*شنیده ایم عزت الله ضرغامی در تماس با حسین شریعتمداری مدیر مسوول کیهان، از یادداشت انتقادی وی در نقد عملکرد صدا و سیما تشکر کرده و گفته است لحن مشفقانه و نقد مسوولانه شما می تواند ما را در مسیری که پیش رو داریم کمک شایانی نماید. یادداشت کیهان پس از آن منتشر شد که 19 تن از نمایندگان مجلس با ارسال نامه‌ای خطاب به ضرغامی و با اشاره به وعده رئیس‌جمهور خواستار بحث و بررسی توافقنامه با حضور موافقان و منتقدان شدند که ضرغامی در پاسخ به درخواست نمایندگان تاکید کرد که "در این مقطع زمانی، تضعیف دولت و دستگاه دیپلماسی کشور با به چالش کشیدن سیاست‌ها و اقدامات درحال انجام به صلاح کشور نمی‌باشد."
در بخشی از یادداشت شریعتمداری خطاب به ضرغامی آمده بود:" سخن آقای ضرغامی می‌تواند اینگونه تفسیر شود که در توافقنامه ژنو و دیپلماسی دولت محترم، اشکالات و ضعف‌هایی وجود دارد که مطرح شدن آن به صلاح کشور نبوده و باعث تضعیف دولت خواهد بود! "

*شنیده ایم مواضع مقتدرانه رهبر معظم انقلاب پیش از اجلاس وین مبنی بر بی اعتمادی به غرب و خوشبین نبودن به مذاکرات هسته ای، فضای مذاکرات را تحت تاثیر قرار داده بود به گونه ای که کارشناسان اذعان داشتند این دور از مذاکرات، متفاوت با نشست های گذشته برگزار شد. مقامات ایرانی در حالی که مباحث چالش برانگیز گذشته را مطرح می کردند با سکوت و کاهش حساسیت طرف های مقابل مواجه شدند. در پایان مذاکرات نیز "وندی شرمن" نماینده آمریکا اعلام کرد من به اسرائیل و عربستان می روم تا جلوی این دو دیوانه را بگیرم.

*پس از افشاگری های ابراهیم حاتمی کیا علیه مافیای سینما، در جلسه اصلاح طلبان پیشنهاد شد:" باید به وزارت ارشاد فشار بیاوریم تا اجازه اکران فیلم توقیفی "گزارش یک جشن" را صادر کند، این امر باعث می شود تا زمینه تقابل اصولگرایان با حاتمی کیا فراهم شود."

*شنیده ایم در جریان سفرهای استانی احمدی نژاد، بیش از 42 میلیون نامه مردمی دریافت شد که برای 30 میلیون از نامه ها دستور پیگیری و رسیدگی صادر شد.برای پاسخگویی به این نامه ها چند سامانه از جمله سامانه بهداشت و وام قرض الحسنه راه اندازی شد. در عین حال در دولت جدید تاکنون سازوکاری برای نحوه دریافت و پاسخگویی به نامه های مردمی اندیشیده نشده است.

*شنیده ایم دریافت کننده حق ماموریت 12 میلیارد تومانی مدیری از استان فارس و از دستگاهی مرتبط به امور کشاورزی و دامداری بوده است. وی و معاونانش از سال 89 تا 92 بابت سفرهای خارجی انجام نشده، حق ماموریت ، هزینه هتل و حق غذا دریافت کرده اند. البته وی چند سفر آفریقایی را در این سال ها انجام داده بود که هزینه های آن را دریافت کرده بود.

*در جلسه فوق العاده دولت برای اجرای مرحله دوم هدفمندی، حاضران در جلسه نتوانستند به نتیجه نهایی درباره چگونگی اجرای آن برسند. یکی از موارد چالشی، تعیین مبنای درآمد برای قطع یارانه بود که از یک و نیم تا سه میلیون تومان پیشنهاد داده شد. رقم یک میلیون و هشتصد هزار تومان طرفداران قابل ملاحظه ای داشت.علی ربیعی طرفدار رقم سه میلیون تومان بود. محمد شریعتمدار از مخالفین تعیین پایه درآمد برای سراسر کشور بود و در این جلسه اظهار داشت:" با توجه به تفاوت هزینه فاحش زندگی در تهران با یک روستا نمی توان رقم یک و نیم میلیون را برای سراسر کشور تعمیم داد. جه بسا یک روستایی با 500 هزار تومان زندگی خوبی داشته باشد اما یک تهرانی با یک و نیم میلیون درآمد زندگی را به سختی می گذراند." برخی وزرا نیز معتقد بودند در سال آینده هم روند فعلی ادامه یابد و به تمام متقاضیان و ثبت نام کنندگان ، یارانه پرداخت شود.

*شنیده ایم در سفر استانی دولت روحانی به استان هرمزگان، تعداد 8 دستگاه اس.ان. جی از سوی صدا و سیما برای پخش مستقیم سفراعزام شد که این تعداد در تاریخ صداوسیما بی نظیر بوده است. در تمام سفرهای استانی احمدی نژاد تنها یک دستگاه اس ان جی وجود داشت.

* دستگاه امنیتی روسیه پرده از پروژه ای به نام "جوخه های عملیاتی " در اکراین برداشته است. بر اساس این پروژه، رهبران غربگرای اکراین با اعزام گروه هایی به اروپای غربی و گذراندن آموزش های ترور، آدم ربایی و تخریب، آن ها را برای ایجاد ناامنی های شهری آموزش داده بودند. در جریان اعتراضات اخیر اکراین، این افراد که بعضا لباس نیروهای پلیس اکراین را بر تن داشتند، از بالای ساختمان ها و یا در میدان استقلال به سوی مردم و همچنین پلیس آتش می گشودند تا شعله اعتراضات و درگیری ها را بالا ببرند.مقامات بیمارستانی کیف نیز تایید کرده اند کشته شدگان درگیری های اخیر توسط افراد واحدی هدف قرار گرفته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 71
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • Dina ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    0 0
    12/5 shodi mashreghnews
  • استاد دانشگاه ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    0 0
    اگر نمره ای بالا تر از 20 بود به شما می دادم.
  • معصومه الهی ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    0 0
    مشرق ! امشب با خبر اولت اشک مرا درآوردی.
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    0 0
    باز این کارمندای مشرق ریختن تو این خبر و مث همیشه نمره دادن به خودشون !
  • میلی ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    0 0
    سلام خوبید؟؟؟
  • ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    0 0
    افرین مشرق 20 بودی 20
  • صرفا جهت اطلاع ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    0 0
    انتخابات 88 فتنه اکبر بود!
  • ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    0 0
    20
  • سلام ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    0 0
    "در جلسه اخیر مجمع روحانیون مبارز، پیشنهاد شده نامه ای خدمت مقام معظم رهبری نوشته شود و در آن ارادت و پایبندی این تشکل به امام و ..." خوب بلدن چیکار کنن!
  • دانشجو شریف ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    0 0
    حداد عادل حال کردم. کلمه قصاری بود. ریاست فرهنگستان برازنده تو است.
  • علی ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    0 0
    کار همیشگی شونه !
  • ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    0 0
    قدیمی و تکراری ! فتنه اکبر تماس ناطق نوری جریان ضرغامی حق مأموریت میلیاردی اصلاح طلبان و فشار به حاتمی کیا خبر مربوط به سریع القلم برای این بالایی ها خبرنگار مشرق اگه سایت ها رو فقط میخوند، کافی بود !!! خبر کم میارین ، از جاهای دیگه میزارین به اسم خودتون !!!
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    0 0
    آدم حسابی نمره 12/5 که به خودشون نمی دن!
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    0 0
    من کارمند مشرق نیستم!
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    0 0
    20 مثل همیشه ...
  • ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    0 0
    نمی دونم از کدوم خبر سوختی؟ آب رو بریز همونجا!
  • ناشناس اولی ! ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    0 0
    آب رو بریز ..... خیلی حرف شایسته ای نیست ! بجای درس گرفتن از احمدی نژاد، ببینید رهبر انقلاب چه توصیه های اخلاقی داشتن . امیدوارم اجازه انتشار پیدا کنه /
  • ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    0 0
    باز هم بوی عطر شهیدان گمنام آمد.
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    خطاب به شهدا: السلام علیکم یا اولیا الله و احبائه
  • ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    خیلی هم عالی بود زحمت سرک کشیدن به هر سایت راستگو و دروغگو را از ما بر داشته خیلی هم از این سایت وزین مشرق متشکرم
  • سادات ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    اموزش و پرورش در اخرین شماره نشریه رشد معلم که در اسفند 92 چاپ شده به تجلیل از یکی از زنان دوره قاجار به نام مهرتاج درخشان پرداخته که متاسفانه این زن به عنوان یکی از اولین زنان کشف حجاب کننده در ایران و حامی روسپیان از ان یاد میشود . واقعا دست مریزاد به مسوولین به اصطلاح اموزشی کشور
  • صرفا جهت اطلاع ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    شما درست میگید میتونه کار مشرقیون باشه!
  • ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    آفرین معلومه آی پی بعضی از خبرگزاری ها رو داریا!
  • محمد ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    20 ميدم و كارمند مشرق نيوز نيستم. ولي مخلص همه بچه حزب اللهي‌ها هستم.
  • سید امیر ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    «در یکی از استانها مدیرمسئول نشریه ای محلی که خود و نشریه‌اش کانون اصلی فتنه در استان بودند و حتی با راه‌اندازی صفحات فیس‌بوک درصدد تضعیف انقلاب اسلامی بودند اینک در جایگاه مدیرکل حوزه ... منصوب شده است و پس از انتصاب همین فرد، درصدد تحمیل عناصر دیگری از این دست به ...هستند و راهروها این روزها به محل جولان فتنه‌گرانی مبدل شده که هیچ گونه اعتقادی به نظام اسلامی ندارند و حتی بسیاری از آنان در فتنه سال 88 دستگیر و بازداشت شده و دارای پرونده‌‌های امنیتی و قضایی هستند.»
  • ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    "فتنه ی 88 فتنه ی اکبر بود" تا حالا ایهام به این زیبایی ندیده بودم
  • امین ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    "در جلسه فوق العاده دولت برای اجرای مرحله دوم هدفمندی، نتوانستند به نتیجه نهایی درباره چگونگی اجرای آن برسند." تصمیمات دفعی و بدون اطلاعات لسیار دقیق، فقط قاجعه به بار می آورد.
  • ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    جای تاسف فراوانه
  • ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    خدا نگهدارت باشد انشاالله
  • ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    اخبار جالبتر بذارید.اینقدر هم در لفافه ننویسید
  • دانشجوی خوزستانی ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    چطور مجمع روحانیون ! الان به فکر افتاده که خودش رو پایبند به ولایت فقیه و نظام معرفی کنه ؟ اگه شما فراموش کردید که در فتنه 88 چه کردید مردم خوب می دونن امثال شما در فتنه 88 چه نقش پررنگی داشتید ... تازه آقایون وقتی تیرشون به هدف نخورده ، پایبند نظام شدن !!!
  • ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    خبیث تر از افساد طلب ها ندیدم...
  • ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    حقا که ماشاالله دانشجوی تیز و نکته سنجی هستید
  • ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    درود بر خوزستان و دانشجوی خوزستانی و فهمیده عزیز
  • زادهوش ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    1- آقای ناطق ، این که در«کجا» مصاحبه می کنید محتوای آن و منظور شما از جملات را تحت تاثیر قرار می دهد. 2-آقای شریعتمداری ، خود این مشکلات زندگی در تهران می تواند باعث تعدیل جمعیت و مهاجرت معکوس شود. می دانید اگر در کلان شهرها یارانه ی بیشتری بدهید چه بلایی بر سر پراکندگی جمعیت فعلی که تا بجال هم بدجوری آسیب دیده می آید؟!
  • ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    پس لازم است در اون استان کسانی که از واقعیت اطلاع دارند حتما به طور غیرمستقیم تمام رفتارو عملکرد اونها رو زیر نظر داشته باشند و با شیوه ای مناسب با مردم در میان بگذارند تا زمینه برکناری شون رو فراهم کنند و .... نباید ناامید و بی تفاوت نسبت به این نوع تغییرات شد ...
  • ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    عبرت عشورایی بگیریم !ان شاءالله حتی بعد از حماسه کربلا هم مثل امام عزیز و بی نظیر حضرت سجاد بن علی علیه السلام با دعا و قاطعیت و استواری و امید به تنها ابرقدرت عالم باز هم نشر اسلام و حراست از همه آن و حمایت از مردم مسلمان با وجود آن غم بسیار سنگین و فتنه ای که امویان به پا کرده بودند و شرایط طاقت فرسا باز هم حضور موثر در صحنه در دستور کار امام داغ دیده بود. ... پس بعد از هر فتنه و اینکه پایگاههایی که از دست می رود هرگز نباید فقط نظاره گر و گزارشگر ... بود ....
  • یعقوب ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    20 20 20 20 20
  • ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    17
  • ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    17
  • ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    سيد امير جان بهتر بجاي "در يكي از استانها"مي نوشتي در كل كشور
  • ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    توبه گرگ مرگه
  • ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    ببخشيد گوينده اش اديبه
  • ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    فتنه اكبر كجا اومده بود ميشه بفرماييد ؟
  • ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    "انتخابات 88 فتنه اکبر بود"را میشود اینجور هم گفت: "انتخابات 88 یکی از فتنه های اکبر بود"
  • پاپتی ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    چقدر با احساس!!!
  • sina ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    دکتر سریع القلم:«مواضع و مشاوره های من باعث شده که مقامات آمریکایی از حمله به ایران منصرف شوند. بنده با این کار خدمت بزرگی به کشورم کرده اند»!دکترجان! اگر به مشاوره (بخصوص از حضرت شما بود)بود که تا حالا هم همه تاسیسات هسته ای به اضافه موشک و شاید هم نظام جمهوری اسلامی از روی میز برداشته شده بود وهم همه گزینه های روی میز امریکا!
  • ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    جالب نبود
  • ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    19
  • ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    چند وقت پیش هم مجلس در همایش زنان مسلمان عکس زن یهودی دوره قاجار رو افکت گذاشته بود روش شده بود که سرش بازه و چشمانش بسته کلا کرامات زیاده!!!
  • صادق ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    انتخابات 88 فتنه اکبر بود. --------------------------------- امان از دست اكبر و خانواده اش
  • ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    سلام این اخبار رو از کجا گیر آوردید؟؟؟ منبعش چیه؟؟ یعنی این که میگین شنیدیم فلان اتفاق افتاده قابل استناده؟؟؟؟؟
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    لابد شما هم از یگان عملیات های برون مرزی سایت ... هستی!
  • محمد ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    نمیدونم چی شد این دفعت خوب از آب در اومد
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    وزارت امور خارجه لهستان فيلمی از ديدار وزير امور خارجه اين کشور با محمدجواد ظريف،‌ همتای ايرانی او، در تهران منتشر کرده است که نشان می‌دهد تعدادی از رسانه‌های ايران سخنان این مقام بلندپایه لهستانی را سانسور کرده‌اند. رادسلاو سيکورسکی، وزير امور خارجه لهستان، روز جمعه، ۹ اسفند، به تهران سفر کرد و يک روز بعد در کنفرانس خبری مشترکش با آقای ظريف گفت که در گفت‌وگو با همتای ايرانی‌اش از فيلتر اينترنت، وضعيت آزادی بيان، حقوق بشر و افزايش مجازات اعدام‌ در ايران انتقاد کرده است. اين سخنان که در رسانه‌های داخل ايران سانسور شده و هرگز منتشر نشد از طریق حساب کاربری رسمی وزارت امور خارجه لهستان در وب‌سایت يوتيوب منتشر شده است.
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    توبه گرگ مرگه
  • صادق ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    اشتباهي مثب دادم
  • ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    چندتا نكته: 1- من نمي دونم چرا رسانه‌هاي اصولگرا اخيرا گير دادن كه مجمع روحانيون رو دوباره وصل كنند به نظام... توضيح بديد لطفا. 2- اين بار از خاتمي خبر نزديد، عجيب بودش... بازهم توضيح بدهيد.... 3- كاهش حساسيت نسبت به اخراج دانشمندان هسته‌اي خيلي در تضاد با مواضع قبلي شما بود. به يك باره چه اتفاقي افتاده؟ 4- حسين شريعتمداري چقدر داده كه دوتا خبر تو باكستون براش گذاشتيد؟؟؟ پي نوشت: حداد هم خوب حال جو گيرهاي پايداري چي و انجمن حجتيه اي ها رو گرفته...
  • الو؟ هستی؟ ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"هایی برمی‌خورند که ميهمان‌‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.
  • برادر ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    ...و چه قدر که صداوسیما در دوران احمدی نژاد به دولت ظلم کرد.آدم دلش کباب می شود!
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    سلام حالا این اهل معرفت کی بوده که فرموده یکی از این افرادی که در اینجا دفن شدن از اولیای خاص حضرت حق هستن؟
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    اكر حداد واقعا منظورش أون بود بأيد مي كفت فتنه كبرى نه اكبر
  • دعا ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    خدا همه ما را از شر شیطان اکبر حفظ کند
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    در پایان مذاکرات نیز "وندی شرمن" نماینده آمریکا اعلام کرد من به اسرائیل و عربستان می روم تا جلوی این دو دیوانه را بگیرم.... مشرق این خبر و یک خبر دیگه راجع به مذاکرات تعلیق نشون میده که بین شما و تیم مذاکره کننده یک ارتباط ناسالمی برقرار شده که به خودتون جرات می دید خبرهای کذبی مانند این خبر رو به خورد مخاطب بدید. مطمئنم که این نظر رو منتشر نمی کنید.
  • ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    در سفر استانی دولت روحانی به استان هرمزگان، تعداد 8 دستگاه اس.ان. جی از سوی صدا و سیما برای پخش مستقیم سفراعزام شد که این تعداد در تاریخ صداوسیما بی نظیر بوده است. در تمام سفرهای استانی احمدی نژاد تنها یک دستگاه اس ان جی وجود داشت واقعا برای صدا و سیما متاسفم همش به نفع اصلاح طلبان!
  • سرو ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    نمره من به شما 19/75 که با ارفاق 20 آفرین مشرق
  • عرفان ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    در تازه ترین اقدام تامل برانگیز دانشگاه آزاد، جهانبخش خانجانی و عبدالله رمضان زاده از محکومان کودتای ناکام سال 88 در این دانشگاه مشغول به تدریس شدند.
  • خادم الشهدا ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    با سلام از شما خواهشمند است تا با اطلاع رسانی این فراخوان که به صورت خودجوش صورت گرفته است در اجر معنوی و اخروی آن سهیم باشید "نخستین فراخوان جمع آوری خاطرات جبهه و راهیان نور" http://www.khadem-shohada.ir/content/689 با تشکر
  • ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    انتخابات 88 فتنه اکبر بود
  • ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
    0 0
    اونوقت ممكن بود اسم ننجون كروبي كبري باشه كه در اون صورت هم به اون يكي فتنه گر بر مي خورد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بزرگ علیپور ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
    0 0
    آفرین بر مشرق به عنوان یک استاد دانشگاه به معتمد بودن در راستگویی وکمک به دولت راستگویاننمره20 بهت میدهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس