کد خبر 290684
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۸

در جلسه اخیر هیئت واگذاری ، قیمت پایه و شرایط واگذاری 49 درصد سهام شرکت تولید و بهره‌برداری سد و نیروگاه شهید عباسپور به صورت نقد و اقساط از طریق فرابورس؛ 100 درصد ارزش نیروگاه کنگان به صورت نقد و اقساط از طریق مزایده و 100 درصد سهام شرکت تولید نیروی برق سبز منجیل به صورت نقد و اقساط از طریق فرابورس به تصویب رسید.

به گزارش مشرق،در جلسه اخیر هیئت واگذاری ، قیمت پایه و شرایط واگذاری 49 درصد سهام شرکت تولید و بهره‌برداری سد و نیروگاه شهید عباسپور به صورت نقد و اقساط از طریق فرابورس؛ 100 درصد ارزش نیروگاه کنگان به صورت نقد و اقساط از طریق مزایده و 100 درصد سهام شرکت تولید نیروی برق سبز منجیل به صورت نقد و اقساط از طریق فرابورس به تصویب رسید.

همچنین با قیمت پایه و شرایط واگذاری 100 درصد سهام شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور و 80 درصد سهام شرکت پالایش و پژوهش خون به صورت نقد و اقساط از طریق مزایده موافقت شد.

تصویب قیمت پایه و شرایط عرضه مجدد 100 درصد ارزش نیروگاه شهید رجایی به همراه 49 درصد سهام شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی هر دو از شرکتهای زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی توانیر به صورت نقد و اقساط از طریق مزایده از دیگر تصمیم های جلسه اخیر هیات واگذاری بوده است.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس