کد خبر 289812
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۴:۲۷

رئیس اتحادیه تعمیرکنندگان و فروشندگان تلفن همراه اصفهان گفت: مدتی است قیمت تلفن همراه در سراشیبی قرار گرفته و همچنان این روند ادامه دارد.

به گزارش مشرق، مجید ساطعی با اشاره به وضعیت بازار موبایل اصفهان اظهار کرد: قیمت‌ها رو به کاهش است و پیش‌بینی می‌کنیم کاهش ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: مدتی است قیمت تلفن همراه در سراشیبی قرار گرفته و همچنان این روند ادامه دارد، البته قیمت تلفن همراه به قیمت دلار وابسته است و در صورت نوسان در قیمت دلار قیمت تلفن همراه نیز تغییر می‌کند.

رئیس اتحادیه تعمیرکنندگان و فروشندگان موبایل اصفهان در پاسخ به این‌که به نظر شما خریداران تلفن همراه برای خرید صبر داشته باشند یا خرید کنند، افزود: به نظر من خریداران باید خرید خود را انجام دهند چون زمان مناسبی است.

وی تصریح کرد: فکر می‌کنم وضعیت روبه بهبود باشد و تمام امید ما بر این است که وضعیت روز به روز بهتر شود.

* واردات گوشی باید همچون سال‌های 82 تا 85 باشد

وی با اشاره به این‌که سهم گوشی‌های تولید داخل در بازار موبایل کمتر از یک درصد است، تاکید کرد: امیدواریم مشکلات واردات هرچه زودتر برطرف شود تا شاهد رشد بیشتر بازار موبایل باشیم.

رئیس اتحادیه تعمیرکنندگان و فروشندگان موبایل اصفهان یادآور شد: واردات گوشی باید همچون سال‌های 82 تا 85 باشد، اما متاسفانه هنوز واردات در دست عده کمی است و باعث بروز مشکلات زیادی در بازار تلفن همراه شده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • کیان ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    0 0
    کار شما عالیه. باز هم خبر و تحلیل در مورد ارزان شدن قیمت موبایل بگذارید. همانطور که می دانید قیمتهای بازار موبایل کاذب و بسیار بالاتر از قیمت خرید از دلالان و حتی واردات قانونی است. بنابراین شوکهای خبری باعث می شود که به قیمت واقعی نزدیک تر شود. اگر بتوان در مورد اجناس دیگر مانند لوازم خانگی نیز همین کار را انجام داد خیلی خوب است. چون بسیاری از اجناس خانگی بازار هنوز با قاچاق در ارتباط است و سود هنگفتی از جیب مردم نصیب فروشندگان می شود. در ضمن تولید کنندگان داخلی نیز قیمت را همانقیمت سقف بازار در نظر می گیرند و محصولات خود را با آن قیمت گذاری می کنند و آنها نیز سودهای 50 تا 80 درصدی را به جیب می زنند. می توان با رسانه جو ارزانی را ایجاد کرد تا قیمتها متناسب با قیمت تمام شده تولید شود. امیدوارم که کارشناسان اجتماعی و اقتصادی سایت شما و سایت تابناک این هدف را در نظر بگیرند. خدا اجرتان بدهد. این کاریست که در غرب برای ثبات بازار زیاد انجام می شود.
  • ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    0 0
    اینکه جو رو به سمت ارزونی ببرید با این نوع خبرها بسیار خوب و موثره. یا خبر اینکه فعلا خودرو نخرید چون قراره ارزون بشه، خود این نخریدن باعث پایین اومدن قیمت میشه که به نفع مشتری و به ضرر دلالها و گرون فروشهاست. دمتون گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس