شبکه المیادین به زودی در برنامه‌ای مستند سناریوهای انتقام حزب‌الله لبنان از اسرائیل در واکنش به ترور حاج عماد مغنیه را پخش می‌کند.

گروه بین‌الملل مشرق - تعدادی از کارشناسان مسایل راهبردی منطقه اقدام به تهیه برنامه مستندی در مورد سناریوهای انتقام حزب‌الله لبنان در واکنش به ترور حاج عماد مغنیه فرمانده نظامی حزب‌الله لبنان از سوی رژیم صهیونیستی کرده اند.

مستند

این مستند تلویزیونی که قرار است یک شنبه دوم مارس (11 اسفند) ساعت 11 شب در شبکه المیادین پخش شود، "بشقاب سرد" نام دارد و تاکید می‌کند که هدفی که حزب‌الله در انتقام از ترور عماد مغنیه در نظر گرفته از نظر توان و موقعیت در جامعه صهیونیستی هم وزن عماد مغنیه است.

علی شهاب و حسن عبدالساتر تحلیلگران مسایل راهبردی منطقه ای سناریو پرداز و نویسنده این مستند هستند.

این مستند که ناگفته‌هایی از زندگی عماد مغنیه را نیز بیان می کند، با مدیریت تولید محمد شهاب و الیاس الشمالی و کارگردانی حسین شعلان و با بازی محمد زغیب تهیه شده است.

گفتنی است چندی پیش مستند "لبه پرتگاه" نیز توسط همین گروه مستند ساز ساخته و پخش شد که "مشرق" نیز در دو قسمت (اول / دوم) این مستند را در اختیار مخاطبان خود قرار داد.

مستند در دو قسمت 60 دقیقه ای به نمایش در آمد و در آن سناریوی جنگ احتمالی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران به نمايش کشیده شد و تاکتیک‌ها و تسلیحاتی که در آن به کار خواهد رفت، معرفي گرديد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    0 0
    مستند لب پرتگاه نگاهی نو و جالب نسبت به گزینه های روی میز آمریکایی هایی دارد.
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    0 0
    http://www.qawem.ir/component/content/article/24-fa/services/amaliat/361-985885.html
  • آذرخش ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
    0 0
    فَإِنَّ حِزْبَ‏ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ
  • ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    0 0
    خدا بیامرزدش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس