کد خبر 288969
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۸

گروه تخصصی سپاسد از رده‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) به عضویت معاهده جهانی سازمان ملل متحد درآمد.

به گزارش مشرق،  گروه تخصصی سپاسد از رده‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به عضویت معاهده جهانی سازمان ملل متحد در آمد.

این معاهده از شرکت‌های عضو می‌خواهد مجموعه‌ای از ارزش‌های اصلی در زمینه حقوق بشر، استانداردهای کار، محیط زیست و مبارزه با فساد را در حوزه نفوذ خود حمایت و تصویب کنند.

اتخاذ رویکرد پیشگیرانه برای چالش­های زیست محیطی و استفاده از فناوری­های سازگار با محیط زیست، مبارزه با فساد در معاملات و معادلات اقتصادی، حمایت و حفاظت از حقوق بشر و مسئولیت اجتماعی‏، عدم تبعیض در استخدام و شغل، از بین بردن تمام موارد کار اجباری و عدم استفاده از کار کودکان از مهم‌ترین اصول معاهده جهانی سازمان ملل متحد است.

گروه تخصصی سپاسد با بهره‌گیری از تجارب ارزشمند مدیریتی و با در اختیار داشتن ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته روز توانایی اجرای انواع سد‏، ساختمان نیروگاه‌های برق‌آبی، خطوط ریلی مترو و تأسیسات وابسته، احداث شبکه‌های آبیاری و زهکشی، خطوط انتقال برق فشار قوی، سازه‌های بتنی بلند و... را دارد.

اجرای پروژه‌های عظیم ملی همچون سد مخزنی کرخه بزرگ‌ترین سد خاکی کشور و سد گتوند علیا بلندترین سد خاکی کشور از اقدامات گروه تخصصی سپاسد به شمار می‌آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس