کد خبر 287332
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹

تظاهرات میلیونی در اعلام وفاداری مردم به میهن و حمایت از ارتش در مناطق مختلف برگزار شد و شرکت کنندگان در حالی که تصاویر بشار اسد و پرچم های سوریه را در دست داشتند، بر حمایت خود از ارتش سوریه و عملیات مبارزه با تروریسم تاکید کردند.

 به گزارش مشرق، خبرگزاری سوریه گزارش داد تظاهرات میلیونی در اعلام وفاداری مردم به میهن و حمایت از ارتش در مناطق مختلف برگزار شد و مردم تاکید کردند از حاکمیت ملی و تصمیمات مستقل کشورشان حمایت می کنند و مصمم هستند با هر کس که بخواهد به عزت و کرامت کشورشان خدشه وارد کند، مقابله کنند.

بر اساس این گزارش، هزاران نفر از مردم قدسیا، الدیماس و الصبوره در تظاهراتی که در حومه قدسیا برگزار شد، از عملیات ارتش سوریه علیه گروههای تروریستی مسلح و اصول ملی کشورشان حمایت کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات در حالی که تصاویر بشار اسد و پرچم های سوریه را در دست داشتند، تاکید کردند کسانی که روحیه آزادیبخش دارند، روحیه پیروزی هم دارند و مبارزه سوریه با تروریسم به پیروزی نهایی منجر خواهد شد و چهره منطقه را به طور کامل دگرگون خواهد کرد.

صالح بکرو رئیس شورای استان حومه دمشق به سانا گفت این تظاهرات به مثابه همه پرسی مردمی در خصوص گزینه ها و اصول اساسی است که سوریها با گرایشهای مختلف به آن پایبندند و بیانگر وفاداری و محبت به وطن و ارتش شجاع خود است.

مهند دمشقی رئیس شورای شهر حومه قدسیا هم تاکید کرد برگزاری این تظاهرات نشان دهنده اعتقاد کامل مردم به حتمی بودن پیروزی بر تروریسم و پایبندی آنها به گزینه های مقاومت است.

حسین مرعی از مردم وادی بردی خاطر نشان کرد اجماع مردمی در سوریه درباره کشور و رهبران خردمند و دوراندیش خود بیانگر تمایل خالصانه برای بازگرداندن امنیت و آرامش به مناطق مختلف و بازگشت امور به روند عادی خود است.

نور عثمان یک دانشجوی سوری هم اعلام کرد جنایات تروریستها قابل وصف نیست، آنها عمق کینه خود را نسبت به مردم سوریه نشان داده اند.

وی با مشروع دانستن عملیات ارتش سوریه تاکید کرد ارتش با این تکفیریها و مزدوران می جنگد و ما از نیروهای ارتش خود حمایت می کنیم.

حسین مخلوف استاندار حومه دمشق و برخی دیگر از مقامات محلی در این تظاهرات شرکت کرده بودند.

تظاهرات مردم نجها در حومه دمشق

مردم نجها در حومه دمشق هم در تظاهراتی گسترده، بر حمایت خود از ارتش سوریه و عملیات مبارزه با تروریسم تاکید کردند.

شرکت کنندگان با در دست داشتن پرچم سوریه و تصاویر بشار اسد، حمایت خود را از ارتش سوریه در جنگ با تروریسم و تلاش برای بازگرداندن امنیت و ثبات به تمام مناطق سوریه اعلام کردند.

پیشتر نیز تظاهرات گسترده در القزار و زیبنیه و حومه 8 مارس برگزار شده بود.

تظاهرات میلیونی مردم طرطوس

سانا همچنین از تظاهرات میلیونی مردم در طرطوس در حمایت از عملیات ارتش علیه تروریستهای مزدور خبر داد.

بر اساس این گزارش، مردم طرطوس با برگزاری تظاهرات میلیونی، حمایت خود را از عملیات ارتش علیه گروههای تروریستی مسلح اعلام و بر اصول ملی خود و مخالفت با دخالت خارجی در امور داخلی کشورشان تاکید کردند.

شرکت کنندگان با دردست داشتن پرچم سوریه بر پایبندی مردم این کشور به مقاومت و مقابله با هر کس که برای خدشه وارد کردن به میهنشان تلاش می کند، تاکید و اعلام کردند به عملیات قهرمانانه ارتش علیه تروریستها افتخار می کنند.

وائم وهاب رئیس جریان التوحید العربی لبنان هم تاکید کرد طرطوس یکی از استان های سوریه است که تاکید می کند شرافتمندان این سرزمین تصمیم گیرندگان هستند و سوریه هرگز سقوط نخواهد کرد، حتی اگر در معرض 100 جنگ قرار گیرد، زیرا سوریه در مقابله با تروریسم تنها نیست و نیروهای مقاومت در جهان در یک صف واحد قرار دارند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با تاکید بر پیروزی نهایی سوریه بر تروریسم بر عزم خود برای مقابله با توطئه دشمنان از طریق پایبندی به وحدت و اصول کشورشان تاکید کردند.

تظاهرات گسترده در شهر مصیاف

از سوی دیگر هزاران نفر از مردم شهر مصیاف و حومه آن با شرکت در یک تظاهرات گسترده، حمایت خود را از عملیات ارتش علیه تروریستها مورد تاکید قرار دادند.

بر اساس گزارش سانا، هزاران نفر از مردم شهر مصیاف و حومه آن برای نشان دادن حمایت خود از ارتش سوریه در جنگ با تروریسم و نیز حمایت از اصول ملی و محکومیت جنایات وحشیانه گروههای تروریستی مسلح در مناطق مختلف، تظاهرات گسترده برگزار کردند.

غسان خلف استاندار حماه تاکید کرد مردم مصیاف از طریق این تظاهرات گسترده، حمایت خود را از ارتش سوریه علیه گروههای تروریستی و تکفیری و حامیانشان اعلام می کنند.

شیخ حسین الاحمد از شرکت کنندگان در این تظاهرات تاکید کرد این تظاهرات پیام شدیداللحنی به غربی ها و مزدورانشان است که بدانند قشرهای مختلف مردم سوریه در مقابل این تجاوز آشکار و بی سابقه دشمنان خود متحد و یکپارچه بوده  و در کنار ارتش خود می مانند.

تظاهرات مردم الحفه

همچنین مردم شهر الحفه در لاذقیه با برگزاری تظاهرات گسترده، دولت اردوغان و شیخ نشین های عرب حاشیه خلیج فارس و جنایات آنها علیه مردم سوریه که توسط گروههای تروریستی مورد حمایت آنها انجام می شود، محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، مردم شهر الحفه با برگزاری تظاهرات در میدان السرایا، در حالی که تصاویر بشار اسد و پرچم سوریه را در دست داشتند، حمایت خود را از اصول ملی و عملیات ارتش علیه تروریسم اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات بر مخالفت خود با تمام طرحهای فتنه ای که دشمنان امت اسلام به دنبال اجرای آن هستند و نیز حمایت از دولت و ارتش تا پیروزی نهایی بر تروریسم تاکید کردند.

مردم در این تظاهرات تاکید کردند هیئت رسمی سوریه که از سوی دولت این کشور در کنفرانس ژنو 2 شرکت کرد، تنها نماینده قانونی مردم سوریه است و اعضای هیئت ائتلاف تنها نماینده منافع محدود و تمایلات شیوخ و اربابان خود اعم از شیوخ نفتی و دولتهای استعماری جدید هستند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات، دولت اردوغان و رژیمهای عربی حاشیه خلیج فارس را مسئول ریخته شدن خون مردم سوریه به سبب حمایت از تروریستها دانستند.

مردم در این تظاهرات از بشار اسد رئیس جمهوری کشورشان خواستند برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی هم خود را نامزد کند، زیرا وی تنها ضامن واقعی حفظ وحدت ، قدرت و اقتدار سوریه است.
{$sepehr_album_9834}

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    0 0
    عالی بود موفق شوند
  • سروش ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    0 0
    شما از کجای این عکسها به میلیون رسیدید؟؟
  • رضا ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    0 0
    میلیاردها سوری بگو؟ هزار نفرم نیستن!
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    0 0
    الان این میلیونیه ؟
  • هزاری ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    شاید پانصد نفر بشوند.
  • ناشناس ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    لطفا عکس سوم رو با دقت نگاه بفرمایید!!! همونطور که می بینید با توجه به تظاهرات میلیونی مردم اصلا جایی برا سوزن انداختن هم نیست!!!!!!!!!!
  • ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    خیلی دروغ میگی ها مشرق جان اینا نهایتا صدهزار نفرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس