کد خبر 286247
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳

این یک موضوع ملی است که خودمان حلش می کنیم و نیازی به دخالت آنها نیست.

به گزارش مشرق، خبرنگار از مساله رفع حصر سران فتنه می پرسد و می گوید: «وزارت خارجه آمریکا بیانیه ای منتشر کرده که در آن خواستار رفع حصر آقایان موسوی و کروبی شده است...» و مصاحبه شونده قاطعانه جواب می دهد: این یک موضوع ملی است که خودمان حلش می کنیم و نیازی به دخالت آنها نیست؛ این ورود وزارت خارجه آمریکا، سازمان ها و نهادی های بین المللی، دلسوزی برای این افراد نیست بلکه استفاده از این وضعیت برای فشار بیشتر به دولت است. اگر مسئولان قوای سه گانه به مساله بپردازند جایی برای دخالت نیست!

باور کنید مصاحبه کننده یک رسانه اصلاح طلب است که از سوی رئیس ستاد انتخاباتی مهدی کروبی (جناب آقای کرباسچی) تامین مالی می شود و مصاحبه شونده نه امام جمعه است و نه فعال اصولگرا؛ بلکه رئیس ستاد صیانت از آرای میرحسین موسوی (جناب آقای موسوی لاری) است!

اما فارغ از ادعای رفع حصر این مواضع به قدری اصولی است که هیچگاه چنین انتظاری از این مصاحبه کننده و این مصاحبه شونده نداشتیم. چون چهارسال است که انتظارات خود از جریان اصلاح طلب را با توجه رفتارشان تقلیل داده ایم. و اما چند سوال از رئیس ستاد صیانت از آرای میرحسین موسوی:

جناب آقای لاری! چرا چهار سال پیش زمانی که از آمریکا، انگلیس، اسرائیل، سلطنت طلبان، همجنس‌بازان، منافقین، گروهک ریگی و هزاران رسانه و حنجره‌ی دشمن برای
شاید آنان می دانند که بیانیه دادن‌های آمریکا و اروپا، دردی از سران فتنه دوا نمی کند که حتی آنان را در نگاه مردم منفورتر و همسویی‌شان با غرب را روشن تر می کند.


تحریک فتنه گران و تخریب نظام فعال شد یک کلام نگفتید «دخالت نکنند» یا «این یک موضوع ملی است» که اگر می گفتید آن وقت کار به حصر و آشوب و اردوکشی خیابانی هم نمی کشید. اما بجای آنکه زحمت یک برائت ساده را به خود بدهید آسمان ریسمان بافتید و آشوبگران را مردم خداجوی نامیدید و ترجیح دادید همین موضوع ملی با کمک نامحرمان حل شود.

رئیس محترم کمیته صیانت از آرا ! زمانی که سایت بی‌بی‌سی فارسی وابسته به دولت انگلیس فقط در 3 ماه ‌منتهی به انتخابات ریاست جمهوری دهم در سال 88، 31 مطلب مشروح و مفصل علیه سلامت انتخابات و در تأیید کمیته غیرقانونی صیانت از آرا منتشر کرد؛ اگر یک کلام می‌گفتید که این انتخابات یک موضوع ملی است و خودمان از آرای خودمان صیانت خواهیم کرد و بی بی سی دخالت نکند؛ خیلی از خون ها ریخته نمی شد و شما هم مجبور نبودید برای رفع حصر سران فتنه تلاش کنید اما ترجیح دادید که همین بی بی سی با مصاحبه های شما و هم‌حزبی های شما و همسر کاندیدای محبوبتان بر موج افکار عمومی سوار شوند و امتیاز بگیرند!

وزیر کشور دولت اصلاحات! اگر معتقد هستید که رفع حصر یک موضوع ملی است؛ آیا انتخابات ریاست جمهوری و اعتراض به نتایج آن و حق تعیین سرنوشت یک موضوع ملی نبود؟! اگر انتخابات یک موضوع ملی بود (که بود و هست) پس چرا اصرار داشتید که پای ناظران سازمان ها و نهادی های بین المللی را به ایران باز کنید؟ چرا وقتی درخواست حضور ناظران بین‌المللی برای نظارت بر انتخابات، که از سوی گروه‌هایی نظیر نهضت آزادی ایران مطرح شد شما سکوت کردید و نگفتید که انتخابات یک موضوع ملی است و نیازی به دخالت ناظران سازمان ها و نهادی های بین المللی نیست؟

البته موسوی لاری در همین مصاحبه ادعاهای دیگری را هم مطرح کرده که خود را از فشار افراطیون و آشوب طلبان دور کند و مخالفت با دخالت آمریکا وی را به دردسر نیندازد.
قطعنامه 1929 شورای امنیت علیه ایران چه اثر قابل توجهی دارد؟ گفته بود؛ این قطعنامه در حمایت از جنبش سبز(!) صادر شده است و... بجای پرخاش علیه کیهان و اصولگرایان یک کلام از دهان مبارک شما و باقی مدعیان تقلب در انتخابات عباراتی نظیر «در مورد انتخابات ایران دخالت نکنند» یا « انتخابات یک موضوع ملی است» خارج شده بود؛ امروز وضعیت شما و سران فتنه به این شکل نبود. و خون مظلومی نیز به زمین ریخته نمی شد و امروز رسانه غلامحسین کرباسچی مجبور نبود تیتر درشت بنویسد: «رفع حصر یک موضوع ملی است؛ آمریکا دخالت نکند». شاید آنان می دانند که بیانیه دادن‌های آمریکا و اروپا، دردی از سران فتنه دوا نمی کند که حتی آنان را در نگاه مردم منفورتر و همسویی‌شان با غرب را روشن تر می کند.

خلاف ادعای موسوی لاری، توزیع سبدکالا به عنوان یک رفراندوم ملی مشخص کرد که دغدغه های مهم مردم اقتصادی است و آنچه مدعیان اصلاح طلبی عنوان می کنند، جایی در میان خواسته های اصلی مردم ندارد. البته شاید منظور موسوی لاری از مردم، جماعتی باشد که هنوز بر توهین های عاشورای 88 باقی اند و دغدغه ای جز خاموشی فتنه 88 ندارند.

اتفاقا آنچه از افکار عمومی شنیده می شود،‌ اجرای یکسان قانون برای همه است؛ اینکه اگر کسانی حتی از بزرگان انقلاب هم بوده باشند از مجازات اعمال غیرقانونی خود در امان نباشند. در واقع جرائم سران فتنه آنقدر سنگین هست که جایی برای اغماض نگذاشته اند؛ البته آنان هنوز بر مواضع قانون شکنانه خود اصرار دارند.

منبع:جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    1 0
    اقای لاری 4 سال است خوابیده و الان بیدار شده ای اصلاح طلب 4سال است اوباما و نتانیاهو و سرا انگلیس و اسراییل دهها بار اسم موسوی و کروبی را اورده اند و از انها دفاع کرده اند بیدار شو .
  • ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    1 0
    البته با پیشینه ای که از آقای موسوی لاری داریم می خواهد به آمریکایی ها دلگرمی دهد که خود را به زحمت نیندازید، دولت از خودمان است و موضوع را خودمان ! حلش می کنیم !!
  • ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    1 0
    اصلاح طلبان=اخوان سوریه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس