کد خبر 283742
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴
مشاور کرواتی سریع القلم

رئیس‌جمهور باید پاسخ دهد مشاوری که هنوز پروتکل‌های ابتدایی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران را در پوشش اسلامی - ایرانی را رعایت نمی‌کند، چگونه می‌تواند حافظ منافع مردم ایران باشد؟

گروه سیاسی مشرق - چندی پیش چهل و چهارمین اجلاس اقتصادی داووس در کشور سوئیس برگزار شد و رئیس جمهور به همراه هیئت همراه و برای استفاده از فرصت‌های بوجود آمده در عرصه بین المللی، در این اجلاس شرکت کردند.

اما آنچه بیش از همه و در فضای ایستادگی ملت ایران مقابل زیاده‌خواهی‌های غرب و نظام استکبار سبب حیرت می‌شود، پوشش ظاهری مشاور امور بین‌الملل رئیس جمهور در اجلاس داووس است.

"محمود سریع‌القلم" که بر اساس شنیده‌ها سه روز پیش از شروع اجلاس داووس، به سوییس سفر کرده بود، با پوششی غربی در این اجلاس شرکت کرده است که تأمل برانگیز است.
 
چرا مشاور رئیس جمهور جمهور اسلامی ایران، ذوب در غرب است؟ + عکس
حال باید از آقای روحانی پرسید که چگونه از مشورت‌های چنین مشاوری، استقلال ملی، عزت ملی و روح ایرانی - اسلامی قابل استخراج است؟

آقای روحانی باید پاسخ دهد مشاوری که هنوز پروتکل‌های ابتدایی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران را در پوشش اسلامی - ایرانی را رعایت نمی‌کند، چگونه می‌تواند حافظ منافع مردم ایران باشد؟

آیا قرارگرفتن چنین اشخاصی با طرز تفکر غربی، به نفع رئیس‌جمهور و مردم ایران است یا در کوتاه و بلندمدت به ضرر حسن روحانی و منافع ملی تمام خواهد شد؟
 
چرا مشاور رئیس جمهور جمهور اسلامی ایران، ذوب در غرب است؟ + عکس

چرا مشاور رئیس جمهور جمهور اسلامی ایران، ذوب در غرب است؟ + عکس
 
مشرق منتظر جواب قانع‌کننده مسؤولان دولتی به دلیل این بی‌احترامی و نقض قوانین جمهوری اسلامی ایران و پروتکل‌های رسمی کشور است.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 500
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 70
  • سهیل ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 1
    خوبه ! آخه فقط همین کراوات رو کم داشت که من فک کنم خارجیه :| وگرنه که قیافه اصن ناف خارج O_o اوه! اوه! اوه! اصن یه وضی :|
  • محمد ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    6 1
    زیاد سخت نگیرید.............
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    1 1
    عنصر خودباخته
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 1
    ادم سکولار در دولت لیبرال
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 2
    یعنی مملکت دست اینا افتاده پناه بر خدا
  • محمود ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    6 2
    مشکل ما این تفکرات احمقانه و متحجرانه است، مگر سید صادق طباطبایی که از نزدیکان امام(ره) هستند اوایل انقلاب با همین کراوات کنار ایشان ظاهر نمی شد ؟! شما بجای این بچه بازی ها اظهارات و تفکرات ایشان را نقد کنید.
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    2 1
    اونایی که ظاهر مثلا غیر غربی داشتن و معلوم نبود توی دلشون چقدر وابسته به غربند در دولت قبلی کم نبودند و منافقانه کار کردند. حداقل شاید این بنده خدا ظاهرو باطنش یکی باشه . درثانی فکر نکنم برای ملت فرقی هم بکنه .اینقدر دچار مشکلات هستند که پوشش امثال ایشون براشون اهمیتی نداره.
  • لبوفروش محل ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    1 0
    خوبه آقایون هرکاری میخوان انجام میدن اما مااگه حرفی بزنیم به کم سوادی واملی متهم می شویم.
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 2
    خجالت اوره ایا این ادم در تراز نظام اسلامیه
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 1
    حیف خاک
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    3 1
    حال من از شما میپرسم که چگونه با پوشش عربی استقلال ملي، عزت ملي و روح ايراني - اسلامي قابل استخراج است؟ ؟؟؟؟؟؟؟
  • رضا ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    همه جا روشن و پشت در تاريك!
  • ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 1
    خودباختگی در مقابل غرب چقدر میتونه ادمهارو حقیر وپست کنه
  • ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 1
    این آقا حل شده و فانی تو غربه! این قدر بزرگش نکنید! ولش کنید بذارید هر ... که می خواد بکنه
  • عادل ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    1 0
    مشرق جان ،میخوای حکم بیسوادی بگیری .اینقدر انتقاد نکن ،انتقاد باید سازنده باشد و،وفق مرادشان ، نه تخریبی؟ . فیلتر میشی ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • مانی ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    2 0
    لباس یه چیز اختیاریه محمود کاپشن می پوشید ابروی ایران در جهان برد بدتر بود یا کروات زدن
  • مسعود ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    3 0
    مشرق جون کروات را بیخیال شو بچسب به فقر تورم فحشا
  • بیسواد فرهنگی ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    منتظر پاسخ نباشید کسی به ما بی سوادان پاسخ نمی دهد!
  • احمد ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بیچاره مشایی! خداوکیلی باید اسغفار کنید! ما آخرش هم نفهمیدیم جرم این بیچاره چی بود ؟! و برچسب جریان انحرافی چی بود؟! ولی اینو میدونم که از دورووریای منحرف تر تو این مملکت نبوده و نیست!!!!!!!!!
  • سینا ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    الـــفـــاتـــحـــه مـــع الـــصــــلـــوات
  • ماهشهری ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    هر دم از این باغ بری میرسد!
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    با احترام به آقای سریع القلم این عمل ایشان نتیجه مثبت قابل توجهی حتی در خارج از کشور نخواهد داشت . برای سیاسیون غربی کراوات بستن یا نبستن آقای سربع القلم تفاوتی نمی کند . آنها به رویکردهای کلان نظام و واقعیات توجه می کنند نه به عمامه یا کراوات!
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بی صواط هرف نظن!!!!!!
  • حسين ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    1 0
    اين همه طول كشيد تا لباس ديپلماتيك ديپلماتهاى ما جا بيفته، حالا يك عده ... باز ميان كار خودشون را ميكنن آقاى سريع حالا شما كراوات زدى و پروتوكول را نقض كردى غربيها گفتن چه آدم مودبى يا بيشتر تحويلت گرفتن؟
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    چی چی ولش کن ایشون مشاور رییس جمهوریه باید پاسخ گو باشه ا
  • مسعود ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    وای وای وای !!!! چه مصیبت بزرگی!!!!!!!!!
  • حسين ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    همه ابنا كه گفتى با كراوات و پاپيون حل ميشه نه؟
  • سین ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    گشت ارشاد خوبه دست اینا نیست وگرنه گشت ... را مینداختن هر بی سواد و کسانی که از جاهایی تغذیه میشن و لباس محلی میپوشید رو از تنشون در می آوردن یاد رضا خان افتادم
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مشرق عقده ای بدبخت به جای اینکه افتخار کنی به خاطر حضور سریع القلم در چنین اجلاس بزرگی چیکار میکنی خجالت هم خوب چیزیه
  • رضا ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مانی جون عزیزم ! می خواستی برای اونایی که پدر ملت ایران رو در اوردن و همه جوره تحقیرمون کردن، پالتو پوست بپوشه!!! همون کاپشن هم برای اونا زیادی بود!! اگه کاپشن می پوشید که هیچ اشکال هم نداشت عزت و اقتدار مردم ایران رو با هیچ چیز و هیچ کسی معامله نمی کرد!!
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    آقای وزیرارشاد گفته:مطالب هفته نامه یالثارات در شأن جمهوری اسلامی نیست؛حالاباید پرسید آقای وزیر این کار درشأن جمهوری اسلامی هست؟
  • ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    الکیه.........
  • ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بشار اسد هم کراواتیه اگر عبا داشت برای غربیا فرقی میکرد؟
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ايشان به عنوان دكتر سريع القلم رفتند نه مشاور آقاي روحاني
  • reza ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    دمش گرم.چشتون درآد
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    خوبه تفکرات غربی و لیبرالی جناب طباطبایی رو هم مد نظر قرار بدید. باتوجه به اینکه این فرد هیچگاه بصورت رسمی نماینده و مشاور امام نبودند.
  • ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ایشان ارادت خاصی به رانندگان تاکسی دارند!
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    چهرشون که به ایرانیان نمی خوره؛ همون بهتر که ...
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    نمیشه از هم جدا کرد آقای روحانی از سابقه 15 بار شرکت کردن ایشون در داووس خبر داشته اند که ایشون رو به عنوان مشاور برگزیده اند
  • ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بشار ایرانی نیست بشار مشاور رییس جمهور ایران نیست در سوریه این مساله عرف است
  • احمدخواجوند ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    يعني شما ميفرمائيد اين آقابايد بگردن خودش طناب آويزان ميكرد.
  • حسین ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    آفرین حرفتو باید با آب طلا نوشت. 1000000000 تا +
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    وای به حال دیپلماسی بین المللی که مشاورش این باشد ببین چه تصمیمات نابی از آن بیرون می آید% آقای رئیس جمهور بیشترین ضربه را همین ها به شما و جمهوری اسلامی می زنند عوضش کنید به نفعتان خواهد بود%
  • ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اصول گرایان فقط پوسته اسلام را چسبیده اند و باطن آن را رها کرده و به جای آن حب نفس را قرار داده اند
  • بابک ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    1 0
    اگر کراوات مظهر غربه خب کت شلوار هم هست زمان پیغمبر کت و شلوار بوده اگه قرار باشه همه چیز اسلامی باشه لطف کنید همه ایرانیها را با لباده بفرستید برند مجامع بین المللی ،واقع شماها یک ذره منطق ندارید و دیگه مثل ... تو گل موندید که چه جوری ایراد بگیرید
  • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بابی جون تو خودتو ناراحت نکن همه چیز درست میشه حالا برو قرصاتو بخور بعدشم بگیربخواب باشه
  • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بیگير منو
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    حالا مگه چه اشکالی داره بده مرتبو ترو تمیز شده ...متاسفم واسه مغز منجمدتون بایان خبراهاتون
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    حالا ظریفشون تو مجامع بین المللی ساده میره ومیاد عیبی کرده اینم مثل اون
  • رحیم ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    وقتی وزیر یک کشور اروپایی رو مجبور میکنیم که در ایران پوشش ایرانی داشته باشد و روسری به سر کند خوب معلوم است که اونجا هم اینکارو میکنن . یاد دکتر محمود بخیر که توی هر کشوری لباس اون کشور رو میپوشید
  • ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    متاسفم براي اقاي روحاني!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    خوب کی مجبورت کرده بیای تو این سایت حالا که اومدی کی مجبورت کرده خبرو باز کنی
  • سمیرا ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    این بیچاره که هزار بار گفته باید از سر تا پا غربی بود بهش گیر ندید دیگه. عاشقه ، عاشق چرا متوجه نیستید.
  • بهنام ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    به جان خودم نم نم داه خاطرات بنی صدر زنده میشه...
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    شما از کجا به این نتیجه رسیدید؟
  • Behnam ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    1 0
    طالبان صفت ها باز گیر دادن
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    یعنی بعد از 35 سال هنوز مساله پوشش برای شما حل نشده است؟
  • ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مشایی کابینه رو عشقه!!!!!!
  • ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ایران باید لباس ملی برای خودش تعریف کنه این درست ولی نباید به عنوان یک مشاور رییس جمهور کشور انقلابی ایران هم از مدل لباس غربی ها پیروی کنه
  • ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    کاپشن پوشیدن چه ربطی به آبرو رفتن داره؟ اگه اینجوریه آقای روحانی هم باید عبا و عمامه رو غلاف کنه
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مساله این جاست که یکی باید این مساله رو به ایشون تفهیم کنه
  • علی ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    درسته کت و شلوار لباس غربی هست ، اما اگر کروات هم زده بشه ، دیگه کاملا تبعیت از پوشش غرب میشه
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    حضور داشتن صرفاً افتخار نداره باید دید چه دستاوردی داشته اند
  • ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    از چی؟
  • ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    منظورت از پوشش غربى چيه؟ كت و شلوارى كه ما در ايران مى پوشيم هم پوشش غربى است . مگه لباس سنتى ماست؟ ما تقليد كرديم از غربى ها. ولى به نظرم بهترين تلقيد اين است كه درست و كامل تقليد كنى. يعنى همين كارى كه آقاى دكتر انجام دادند. پس بى خودى شلوغش نكن. اگه راست ميگى از فردا با لباس سنتى شهر خودت برو سركار.
  • حاج رضوان كاظمي ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    فقط دو جمله از كوزه همان برون تراود كه در اوست... از ماست كه بر ماست...
  • سینا ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    این همه مسئول عین بچه آدم لباس میپوشن میرن خارج ایشون چه تمایزی دارند که به عنوان مشاور رییس جمهور کشور انقلابی ایران در آستانه دهه فجر لباس غربی میپوشند؟
  • علی ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اگر این مسائل جدی گرفته نشه ، مشکلات بزرگتری پیش میاد
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    خداوند ایشان رو حفظ کنه ایشون سرمایه ملی محسوب میشن و همه ی دانشگاه های خوب دنیا ارزون دارن پروفسور سریع القلم در انجا تدریس کنه متاسفانه تندروها به دلیل عدم بینش و جمود فکری این چیزها رو درک نمی کنند
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    تو عراق که همه مسئولینش با این که حامی ایرانند اما کراواتیند چرا به اونا گیر نمی دید؟
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ربطی به اصولگرا و اصلاح طلب نداره ، در اسلام ظاهر هم جزئی از باطن هست ، نمیشه ظاهر خوب نباشه ، باطن خوب باشه یا برعکس
  • دکترعباس حاتمی ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    کراوات نشانه پاکی وشخصیت ممتازاست.
  • عباس مقدم ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    همين كت و شلوار مگه ايرانيه ؟ ! كاپشن مگه ايرانيه ؟! جين مگه ايرانيه ؟! لباس امروز خانمهاي ايراني مگه ايرانيه ؟ دكتر شريعتي از همه ما اسلام شناس تر و متعهدتر بود ..ايشان هم كراوات ميزد ...پروفسورحسابي هم كراوات ميزد ..پروفسور سميعي هم كراوات ميزنه ... آيا اين افراد غرب زده اند !!! غربزده اونهايي هستند كه هويت ايراني شونو از دست داده اند...كساني كه براي اين آب و خاك و مردم دلشان نمي تپد ... تظاهر ميكنند و اختلاس و رانتخوارند و آخر هم الفرار به غرب !!! بهتره معني و مفهوم غربزدگي را با كراوات نسنجيم وگرنه كراهمان پس معركه است . لطفا سري بزنيد به تصاوير ايرانيان تا قبل از روي كار آمدن رضا شاه ...لباس اصلي اجدادمونو خوب ببينيد .. آيا شما و خانواده تون امروز حاضريد اونجوري لباس بپوشيد بيايد بيرون ؟! پس بدانيم و تحمل كنيم كه در هر عصري مردم جهان تقريبا يك نوع لباس مي پوشند (صرفنظر از اون عقده اي ها كه ميخوان خودشونو نمايش بدهند )
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اون منافقانيكه كه انفجارهاي 7تير و شهادت رئيس جمهور و نخست وزير را باعث شدند ظاهرشون كراواتي بود ؟
  • مجتبی ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    خوب که چی ؟ یعنی جامعه ما الان از زدن کراوات ایشون در دردند .......اگه نظر شما بر اینه پس کت و شلوار هم نباید زد
  • بي سواد لبو فروش راننده تاكسي ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    الله اكبر
  • ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    یعنی باطن اسلام کراواته که مشاور روحانی بهش چسبیده
  • سامیار ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    وای که چقدر عقب مونده هستید شما !!!!
  • محمد ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    به چه دليل بايد كور شويم؟!
  • محمد ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اتفاقاً مشكل مملكت ما، وجود انسانهاي خودباختهايست كه به جاي تقليد علم و تلاش از غرب، تيپ و ظاهر خود را فراموش مي‌كنند و به تقليد ظاهري مي‌پردازند. مشكل مملكت امثال شما هستي كه بر روي وادادگي و غربزدگي هم حزبيهايت ماله مي‌كشي. مگر پوشش فرهنگ كفر از نظر اسلام حرام نيست. مگر ايشان فردي مسلمان نيست؟! پس چگونه دستمال كثيف مي‌خواهد مملكتي را تميز كند؟!
  • صادق ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    حالااگه با یه لباس پاره میرفت هیچ کس اعتراض نمیکرد
  • محمد ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    در پاسخ توجيه اولتون بايد بگم اين هم شد جواب؟! چون قبلي ها ممكنه كساني درون باشه كه دل در گرو انقلاب نداشته باشن، پس براي غرب‌زده‌هايي كه تصور مي‌كنند بايد از نوك پا تا فرق سر به شكل نژاد آنگلوساكسون در بيان سوت و كف بزنيم؟! اين مبنا نيست كه زا چاله بيفتيم تو چاه. ثانياً بارها گفتم بگو نظر خودم، نه نظر مردم. من به عنوان كسي كه مشكلات دارم، به هيچ وجه راضي نيستم مسئولين كشور دنباله رو فرهنگ منحط غرب وحشي شوند.
  • امیر ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    حالا یکی پیدا شده در کلاس جهانی به روحانی مشورت میده چرا دارید منفجر میشید!!!!
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    چیه لباس اخوندی می پوشید خوب میشد؟
  • ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    یه سوال کراوات چه مشکلی داره؟ اگه بنا به ملی بودنه یعنی کت و شلوار ایرانیه؟
  • ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مجتبی جون کت وشلوار رو نمیزنند بلکه میپوشند
  • ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    یه سوال کراوات چه مشکلی داره؟ اگه بنا به ملی بودنه یعنی کت و شلوار ایرانیه؟
  • محمد ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بابك خان! كت و شلوار مظهر غرب نيست، در غرب توليد وشده وظهور كرده، ولي نماد غرب نيست. لباسي است كه براي پوشش مناسب بدن مردان لازم است. اما كراوات فقط و فقط نماد غرب و مسيحيان است و وجودش هيچ ضرورتي براي مردانو زنان ندارد. ثانياً شما كه منطق داري و باسواتي، بگو ببينم تا وقتي يك ايراني چيزي را خودش دارد و مي‌تواند وابسته نباشد، چرا بايد از ديگران-غرب يا شرق- بگيرد؟! مگر ما لباس مناسب نداريم كه بايد با كراوات و پاپيون خودمان را شيفته اروپا نشان دهيم؟! تصور مي‌كنم غرب‌زدگي و خودباختگي در ژن امثال شما نفوذ كرده است.
  • ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    چه ربطی داشت ادم خوبه یه کم عاقل باشه
  • دیوید ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مردم ایران خیلی با استعدادند. در مواقع لازم به هر ظاهری که نون توش باشه در میان. حالا بذار کمی بریم جلوتر خودتون می بینید.
  • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    برو بزار باد بیاد اگر رئیست هم بره بزاره باد بیاد بد نیست
  • محمد ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    كاپشن يا كت نه آبرو ايران رو مي‌بره، نه مياره. اون چيزي كه آبروي ايران رو ميبره اينه كه بري در آمريكا و زبان پارسي رو فراموش كني و به زبان دشمنت پناه ببري بلكه دم شما رو بگيره، ولي دشمن دم شما رو كه نگيره هيچ، هر روز صبح مردمت رو به صرف گزينه هاي روي ميز تهديد كنه. ضمناً لباس اختياري هست، ولي توي خونه. نه تو مجامع بين المللي، آن هم توسط فردي كه متعلق به فرهنگ اسلامي-ايراني است.
  • ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بهنام جون نکنه تو مسلمون نیستی یا بر بر فرض مسلمونی دغدغه احکام اسلام رو نداری
  • ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    حرف شما درست ولی نمیشه چیزیم نگفت که
  • محسن م ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    انا لله و انا الیه راجعون
  • ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    چرا كراوات رو بي خيال؟!!! فقر و تورم و فحشا و غرب‌زدگي و وادادگي فرهنگي بايد با هم حل بشه. اتفاقاً يكي از علل فقر و تورم و فحشا، همين افرادي هست كه هيچگونه اعتماد به نفسي ندارند و دچار خودباختگي و وابستگي فكري هستند. ما با استقلال تمام مشكلاتمان حل مي‌شود؛ استقلال اقتصادي، سياسي، فكري و فرهنگي.
  • ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    چه افتخاري؟!! كسي كه براي خوش آمدن غرب لباس بپوشد، براي خوش امدن او عمل مي‌كند نه من و شما.
  • ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بله پس بايد براي شما ثابت شود بشار اسد با وجود فرهنگ و لباس غربي نتوانست همراهي دشمن غربي را جلب كند. اين بايد براي مسئولان ايراني درس عبرت باشد.
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    باز خوبه پوسته اسلام رو چسبيدن! ولي افسادطلبان و كارگزاران اسلام رو به طور كامل رها كردند و ميگن مقاومت در مقابل دشمن چيه؟! جهاد چيه؟! بعععله!
  • ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ناشناس جون طبق نظر غالب فقهای شیعه تشبه به کفار حرامه واز مصادیق اون یکیش کراواته
  • ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    سلام بر دکتر غربزده ما
  • محمد ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    واسه اون كله‌ات كه به جاي مغز، پذيراي يه مشت گچ شده، دلم ميسوزه. شما ميكروب‌هاي روي لباسش رو شمردي كه ميگي تميزتر شده؟! چه ربطي به پاكي و تميزي داره؟! يعني كسي كراوات نزد، يعني كثيف و نامرتبه؟! يك كلام بگو امثال تو شيفته غرب هستند، آن هم شيفته ادا و اطوارهايشان نه علم و تلاش و نظم و قانون‌گرايي‌شان. عوض اينكه بلا نسبت بعضي‌ موجودات، تا ديديد در اروپا چي مي‌پوشن همون رو بپوشيد، بريد كارهاي سخت و تلاش‌هاي طاقت فرساشون رو تقليد كنيد. با وابستگي و ضعف به جايي نمي‌رسيد. نگران مغز ما هم نباشيد.
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    همینا دارن با اشتباهاتشون آبروی ما ایرانیارو میبرن آقا کسی مجبورتون نکرده برید خارج از ایران زندگی کنید!!
  • ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    کراوات زدن بهتر از دزدی و غارت به اسم و رسم مختلف است اما بهتر بود نمی زد اگر به اسم مشاور است
  • Behnam ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ناشناس چرت نگو هیچ جای قرآن و احادیث از حرام بودن زدن کراوات حرفی زده نشده بعدشم مسلمونی و نامسلمونی چه ربطی به کراوات زدن و نزدن داره خدا مارو از دست این طالبان صفت ها و سلفی ها نجات بده
  • ایران ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    خطاب به عباس مقدم: خدمت شما عارضم که هم کت ایرانی هست هم شلوار و هم جلیقه. جلیقه که از بقیه مشخص تره چون لباس اقوام ایرانی تقریبا همه جلیقه پوشند. لباس سیستانی و گیلکی و کرد و... همه جلیقه دارند. در ضمن ایرانیان در زمان مادها و هخامنشیان اولین قومی بودند که شلوارپوش بودند که در نگاره های تخت جمشید واضح میباشد. کت هم همینطور ولی نه به شکل دقیق امروزی. ایرانیان از قدیم لباس های بالاپوشی شبیه به کت استفاده میکردند. اما کراوات کاملا غربی است. اگر مشرق جان نظر ما رو مثل همیشه حذف نکنه.
  • ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اگر بدانند کروات ریشه در چیزی داشته که به گردن اسب ها در اروپا می بستند دیگر به آن افتخار نمی کردند!! استقلال آزادی جمهوری اسلامی
  • ایرانی ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اخه کراوات شخصییت می اورد البته افرادی که خودشان شخصییت ندارند . ضمنا دکتر روحانی مواظب باشد سروش دوم درست نشود .
  • ابوالفضل ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مشرق ...شو....دکتر شریعتی هم کراواتی بود کهن فکر کوتاه فکر...!!!!
  • صهبا ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مشرق جان وقتی وزیر امور خارجه با رفتن در فیس بوک رسما قانون کشور را به سخره می گیره از یک مشاور چه توقعی داری ؟
  • ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ایشون فرموده بودن هر کس انگلیسی بلد نیست نمی تونه منطقی فکر کنه همچنین فرمایش کردن کسی باید مدیر شود که خوب خورده و خوب پوشیده باشد هواپیما سوار شده باشد و از رویای سفر به نیویورک هم عبور کرده باشد اصولا آقای رئیس جمهور اگر کمی منصف بودن ایشون رو بخاطر همین اظهار نظرهای نابخردانه و ذلیلانه اشون برکنار می کردن
  • rezvan ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    هر کسی به عرف کشور خودش باید ظاهر بشه ، وقتی تو ایران رسمیت نداره چرا استفاده بشه که بعدا باعث مضحکه بشه
  • ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بابا این کراوات زده صد شرف داره به خاوری با چفیه
  • ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    كجا مسئولين غربي رو مجبور كرديم كراوات و كت و شلواشون رو در بيارن و عبا و ردا بپوشن؟! آخه دروغ هم اصول و آدابي داره! اما در مورد حجاب، حكم ، حكم اسلامه. مشكلي كه نداري احياناً؟!!
  • احمد ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    روحاني مچكريم..................!
  • ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بهنام جون اگر مسلمون بودی میدونستی احکام اسلام از دین اسلام قابل انتزاع نیست بازم میدونستی طبق نظر قاطبه فقهای شیعه تشبه به کفار حرامه وبازم میدونستی فقها با ادله اربعه حکم میکنند وباز هم میدونستی به فتوای همین اقایان فقها از مصادیق تشبه به کفار یکیش همین کرا واته مجاب شدی یا بازم بگم عزیزم
  • محمد ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بهنام جون؛ اولاً طالبان هيكلته مردك. ثانياً قران مجيد فرموده از تشبه به كفار خودداري كنيد. عقل هم داريم. اين دو تا رو كه ميگذاريم كنار هم، به اين نتيجه مي‌رسيم كه كراوات و پاپيون چون ضرورتي ندارد، پس نبايد پوشيده شود تا غرب تصور نكند فرهنگش را صادر كرده. اين اسمش ميشه حرام، كار غلط، ناپسند يا هر اسم ديگري. يك كلام بگو قرآن مبناي من نيست تمام. ديگه چرا آسمون ريسمون مي‌بافي؟!
  • ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    میشه صدروز حموم نرفت.میشه بی ادب بود.میشه هتاک بود.میشه منفور بود اما کراوات هم زد.آخه چه ربطی داشت برادر دکتر؟!
  • ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    افسوس بر نظري كه بهترين كار را سرتاپا وابسته شدن مي داند. افسوس بر جوانان وطنم.
  • ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    آره، دانشكده لبوفروش ها هم ايشون رو ميخواد تا يه كتك مفصل بهش بزنه! معلومه كي جمود فكري داره!
  • ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    عباس اقای مقدم بفرمایند کجایی اقای شریعتی اسلام شناس بودند؟؟؟؟
  • محمد ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اون بليط هست كه نشانه شخصيت شماست، نه كراوات. راستي جوانان زير دست شما چي تريبت بشن خدا رحم كنه!
  • ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    معلومه كه خوب بود. لباس انبياء و امامان بود. اين كه لباس كافران هست خوبه؟!
  • ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    خوب كت و شلوار نپوش. پيراهن و شلوار بپوش. چرا بدترش كنيم؟!
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    پس راست ميگن دكتر شريعتي معصوم بود!
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    احسنت.
  • صرفا جهت اطلاع ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    کراوات کلا از افسار خر گرفته شده!!!بی شوخی!
  • ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بي تريبت. حتماً تو هم طرفدار اصلاحاتي!
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    واي واي كراوات زده بيچاره شديم. اقتصاد مملكت به خطر افتاد .اي داد بر من. خوب زده كه زده الان گناه كبيره كرده مگه ؟؟؟
  • ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    جالبه انوقت به مشایی میگن جریان انحرافی!!!!
  • دکتر ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اگه شریعتی اسلام شناس من پیغمبرم ... که امروز هرکی هرغلطی می کنه میگه شریعتی گفته مشرق اگه معتقدی به آزادی بیان اینم تایید کن به آزادي بيان معتقدم ولي به اهانت نه
  • عادل ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    یادتان است که احمدی نژاد موقع معرفی مشایی همه گفتند که ایشون از جایگاه ریاست جمهوری مشایی رو همراهی نکرده است بلکه این همراهی شخصی بوده است. حالا مشاور معرفی کردن این جی جی از سوی روحانی فقط از یک منظر قابل بررسیه. در ضمن یادمون باشه که دکتر شریعتی اسلام شناس نبود و فقط اسلام سرا بود . اشتباه نشه .
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    عذر می خوام کت شلوار لباس ایرانی محسوب میشه اونوقت که کراوات نباید زد؟ خب کت و شلوار هم غربیست. با یقه باز با کت و شلوار نشستن بی ادبی به طرف مقابل است. کراوات از ریا بهتر است.
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    خاك تو سرت كنم
  • بنده خدا ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    با یک کروات ایشون را نباید غربزده خواند اما بهتر بود به هویت ایرانی خود بیشتر احترام می گذاشت و مقررات را رعایت می کرد چرا که ما از غربی ها اصالت بیشتری داریم
  • منصف ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    نکنه آقای "پرفسور" مولانا که شهروند رسمی امریکا و مشاور ارشد آقای احمدی نژاد بود همیشه یقه آخوندی می پوشه؟!
  • ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اي وأي بد بخت شديم اسلام إز دست رفت ايران إز دست رفت
  • کوروش ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    خیلی ببخشید پوشش دیگران به شما چه ربطی داره؟کروات مگه چه اشکالی داره؟مگه ما تو مجالس عروسی کراوات نمیزنیم؟در ضمن جناب صرفا جهت اطلاع شما خیلی بیخود میکنی به مردم توهین میکنی
  • حامد ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    عباس مقدم آقاي شريعتي فقط يك جامعه شناس بوده كه دوس داشته هر جايي نظر بده
  • ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    کروات یک فرق اساسی با کت و شلوار دارد و آن اینکه اساسا لباس نیست. شاید باورتان نشود که کروات همان نشانه صلیب شوالیه ها در جنکهای صلیبی است. در آن زمان صلیب ها را بر روی پیراهن می دوختند اما چون اینکار زحمت داشت کروات پاپیونی جای آن را گرفت - یادتش بخیر بچه های مدرسه والت. ارنستو دیراثی هنوز کروات پاپیونی می بست- که بتوانند هر بخواهند آن را بی زحمت دوختن به لباس ببندند و یا باز کنند. که دقیقا همان صلیب بود. البته بستن آنهم پر زحمت بود و لذا در طول قرن نوزدهم کم و کم به صورت ساده شده پاپیون و یا کروات در آمد. پس کروات نشانه مسیحیت و بلکه نشانه یک جنگجوی صلیبی است. البته با تضعیف مسیحیت بسیاری از غربیها خودشان دیگر از کروات استفاده نمی کنند مگر در مراسم های رسمی و خاص. من الان در سوئد هستم و می بینم خیابانهای اینجا خیلی کمتر از خیابان های تهران کرواتی دارد. دکترهایشان هم اصلا کروات نمی زنند. مگر اینکه مراسم خیلی مهمی در کار باشد. در دانشگاه هم اساتید فقط سر دفاع های دکتری کروات دارند. اما برای ایرانیها کروات یک تقلید کورکورانه از غرب است بی آنکه معنای اینکار را بدانند. البته کار امثال دکتر شریعتی و دیگرانی هم که کروات زدند انجام یک کار غلط را توجیه نمی کند. خواهش می کنم اگر مسیحی نیستید از گروالت استفاده نکنید چون ولو بهتان نگویند بستن کروات تحقیر مسلمانی است
  • ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    خوب که چی چقدر سخیف تیتر می زنید این موضوع مهمی که براش مطلب نوشتین
  • ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اس خنده روده بر شدیم. اصن یه ساعت طول کشید بخونیمش. ای ول راننده تاکسی.
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    پس لابد خیلی از شهدای ما هم...؟؟؟؟
  • مهدی ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بالاخره ایشون باید با لبو فروش و راننده تاکسی فرق کنه . ولی ایشون یه چیزی یادش رفته اون هم ریش پروفسوری چون این دولت دولت پروفسورهاست
  • ماهور ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    دیدین گفتم مریض شدین شما کار و زندگی ندارین به هم میپرین
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    عمله ی غرب
  • lpsk ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    هر شخصی که به سفر دیپلماتیک میره باید لباس دیپلماتیک بپوشه لباس دیپلماتیک مصوب ایران 2 عدد است 1 لباس روحانیت 2 کت و شلوار و پیراهن با یقه دیپلماتیک است که این آقا رعایت نکرده است مهم کروات نیست مهم رعایت اصول دیپلماتیک است
  • علی ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    دست شما بود چه گلی به سر این مردم زدید؟؟؟
  • بابک ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    محمد آقا شما که ادعای غرب نزدگی تان می آید ایکاش یک کمی به آمیزه های همان دینی که افتخارش میکنید مراجعه میکردید و میدیدید که لباس نژاد و جنس هیچ ارزشی برای هیچکس نیست در همان مرام ایرانی اسلامی ماو شما برو نگاه کن ببین چند جور لباس و فرهنگ در همین کشور وجود دارد از کجا شما این را درآورده اید که کراوات مظهر غربه کجا غربیها اعلام کرده اند که هر کس غربی است کراوات میزند ؟ متاسفم برایتان که مانند تمامی تاریخ معاصر غربیها آمده اند و هر آنچه که زیبایی ایجاد میکند را از خود شما ربوده و بعد به نام خودشان به جوامع دیگر قالب نموده اند و امثال شما بدون تفکر فکر نموده اید این غربی است بهتر است بدانید که هر شرایط و هر زمانی ملل مختلف بسته به نیازهایشان پوشش خودرا انتخاب میکرده اند و هر آنچه به نظرشان زیبا و قابل قبول مینموده است به فرهنگ خود اضافه نمودهاند الان ما در زمان پیغمبر ویا صفویه نیستیم الان کارکرد زمان خود را دارد و گذشته کارکرد گذشته را الن ما لباس عموم جامعه مان همین کت شلوار است که به قول معروف ست رسمی آن با کراوات است واین هیچگونه نشانه ای از غرب زدگی نیست برو به همین کنفرانس ژنو 2 نگاه کن ببین ولید معلم با همان کراوات شیکش چگونه جواب کری را داد بعد شاید چشمهای امثال شما به واقعیتهای دنیای امروز کمی بازتر گردد در ضمن کراوات در اصل قسمتی از لباس سنتی کروواتها بوده است که در قدیم قومی ایرانی بوده اند
  • سید ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بابا چقدر حوصله دارید فقط به آقای روحانی بفرمایید عماعمه اش را بالاتر بگذاره ؟؟؟؟؟؟
  • علی ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    چرا مثل طالبان فکر میکنی تو؟؟؟
  • رهگذر ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    این همون بابایی نیست که به قشر زحمت کش تاکسی دار و لبو فروش رو که برای خانواده‌هاشون کار می‌کنن توهین کرد؟ همیشه این غرب‌زده‌ها توی برج عاج زندگی می‌کنن. معلوم شد که الان خودش شایسته تحقیره چون انقدر حرمت نفس برای خودش قائل نیست که لباس داخل و خارج کشورش یکی باشه. این نفاق فرهنگی نیست؟
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مگه پروفسور مولانا کراواتی نبود شما قوم التزویرید مشرقی ها
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بد بخت ملتيست كه انقدر در ظاهر غرق شده بدون انكه ذره اى در تفكرات و عملكرد اين ااقاى دكترتوجهى كند اين عوام زدگى و عوام فريبى سال هاست جاى عقل وتفكر را در مغز مسلمانماهاى انقلابى ضد غرب را گرفته وحاصل چنين مىشود توهين به كرامت انسانى
  • ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    _ مملکت به باد رفت _ زیاد سخت نگیرید!!!
  • ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    زدی تو خال
  • ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    خود فروخته بهتره
  • سبد کالا بگیرکالا ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مانی عزیز، کاپشن اجمدی نژاد آبرومون رو برد. فکر کردی همه کارها مثل سبد کالای حسن جون عزت آفرینن !!!
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    تو اول ببین کت و شلوار رو چی کار می کنن بعد بیا نظر بده... تا حالا کت رو از نزدیک دیدی؟
  • ایرانی ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مشرقی ها میدونید تئوربسین ، استراتژیست و مغز متفکر دولت یازدهم کسی نیست جز سریع القلم !! درست مانند سعید حجاریان تئورسین پر آوازه اصلاج طلبان ایران!! کافیست به منابعی مراجعه کنید تا با مختصات فکری اش آشنا بشوید( ببخشین منابع را نمیگم چون طرفدارشم): 1- اعتقاد به الگوی توسعه غربی 2- انتقاد از فرهنگ سیاسی ایران 3- انتفاد از سبک زندگی اسلامی 4- راه حل سیاسی برای مشکلات اقتصادی
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ما بیسوادا فقط به سبدکالای روحانی افتخار میکنیم
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اینی که تو میگی رو هیشکی ندیده.. بعدم چه ربطی داشت؟ الانم خیلی ها دارن از لباس "روحانی"یت استفاده میکنن.
  • سینا ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    هردم از این باغ بری میرسد. ولی دقت کردین تنها وزیر امور خارجه ای که به زبان وطن خودش صحبت نمیکنه آقای ظریف هست . نمیدونم خجالت میکشه فارسی صحبت کنه یا شایدم فکر میکنه که وزرای خارجه کشورای دیگه( حتی اعراب ) انگلیسی بلد نیستن و فقط خودش بلده .
  • ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    پاسخ سوال اولتون: نهی از منکر همیشه باید باشه به خصوص برا کسیکه به عنوان نماینده کشور اسلامیه سوال دوم: کراوات زدن اشکال شرعی داره همه جا و در هر موقعیت سوال سوم: ما نمیزنیم سوال چهارم: شما خودتون با لفط "خیلی بیخود میکنی" توهین کردین
  • ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    کت و شلوار وارد فرهنگ ایرانی شده و کسی اون رو نماد غرب نمیدونه ولی کراوات اینطور نیس کی گفته با یقه باز بشینه؟ باید عرف دیپلماتیک کشورمونو رعایت کنه کراوات نزدن از زدن بهتره :)
  • معین ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بابا من هم همینو کم داشتم مشرق جون!! اصولا هر دولتی برای پیشبرد اهدافش به چنین تئوریسین هایی نیاز داره!! دولت خاتمی تئوریسینش حجاریان بود که همه حتی مشرق هم با افکارش اشناست!! در زمان حاج محمود هم تئوریسینش مشایی بود که اگر اشتباه نکنم مشایی هم بحث هایی مانند کوروش و نظریه اسلام ایرانی و احیای مکتب ایرانی و .. مطرح میکرد یادش بخیر ههههههههههه!! و حالا سریغ القلم که دقیقا راه حجاریان را ادامه میده !!
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    توهین نکن ابله
  • نا شناس ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    با سلام من در مورد خوب و بد کار این اقا نظری ندارم ولی بدنیم تاریخچه کت و شلوار برمیگرده به انگلستان اگه کراوات جرمه پس کت چیه ؟ خواهش میکنم اینقدر سطحی نگر نباشیم
  • ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    عزیز من تو ایران هستید و از دنیا خبر ندارید.....دنیا برای شماها شده هرچی تو تلویزیون و ماهواره نشون میده. ظریف به زبان انگلیسی حرف میزنه ، هرچی هم بگه نیازز به مترجم نداره ، خودش پاسحگو هست. خارج از ایران نیستی ببینی دولت روجانی و شخص ظریف چه احترامی برای ما و شما درست کردن. یکم منصف باشین. بخدا دولت قبل بخاطر همین بی سوادی مثلا دیپلمات ها نمیدونید چه آبرویی از ما ایرانی ها مخصوصا تو اروپا بردن. من یه داشنجو هستم تو آلامن ، فقط هم با المانی ها سروکار ندارم ، با کلی خارجی سروکار دارم ، ....فقط برین برای ظریف و روحانی دعا کنید
  • ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    يعني مشكل مملكت الان كراوات اين آقاست ، اينا بهتر از آدمايي هستن كه با كت زير بغل پاره به استقبال رئيس جمهور بوليوي ميرند ادعاي نشست با امام زمان دارن و بعد پدر اين مردمو درآورد كه هيچ كي ديگه نميتونه درست كنه . خدا به آدمايي مثل تو يه شعور و درك بده كه فرق بين خوب و بد بدوني
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    از كوزه همان تراود كه در اوست . من كاري به كراوات ندارم ولي سخنانش همانند ظاهرش مؤيد نظام سرمايه داري است ! اصلا به من بيسواد و تو راننده تاكسي چه ربطي داره ؟!
  • مهدی ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    از نگاه دیپلماسی کراوات با کت و شلوار خیلی فرق داره! چون کراوات رو به لباس خارجی ها می شناسن اما کت و شلوار لباس مشترکه... در مورد دکتر شریعیتی هم بگم که فقط بیان قشنگش اون رو بالا کشید، وگرنه بزرگان دین اون رو دین شناس به حساب نمیارن...
  • سعید ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    حالا خدا رو شکر اوباما تریپ تراشیدن سر رو نداشت وگرنه اعضای محترم هیت دولت همه انسان دوستیشون گل میکردو میتراشووووووووووووندند
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اقا م این حرفا حالیم نیست من میگم به عنوان یک ایرانی هر کسی در هر لباسی که به ایران وایرانی خیانت میکنه اون ایرانی نیست وطن فروشه خائنه وووو همین
  • کلید بزرگ ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ای مشرق کم سواد که از منابع معدود تغذیه می شوی. برو بمیر . حالا که مردم دارن به عزت می رسن و سبدهاشون رو تحویل گرفتن اومدی می خواهی خدمات دولت قهرمان رو مخدوش کنی ...
  • دیوید ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    چرا ما هر جا گیر میفتیم پای دیگر مخلوقات را بمیان میکشیم. بابا هیچ موجودی باندازه آدما زیانکار نیستن.
  • علی ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ایشون مقام رسمی این مملکت هستن و باید اصول دیپلماسی رو رعایت کنن
  • علی ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    محمود آبروی ایران رو برد یاحسن آقا بااین توزیع سبدکالاش؟؟؟ میدونی خارجی ها بادیدن این عکسا چه فکری میکنن؟؟؟ میدونی این تصاویر توهمه ی دنیا منتشرشده و آبروی ایران رفته؟؟؟؟ شما اول عزت وآبرو رو تعریف کن بعد نظربده
  • یه بنده ی خدا ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مشکل اینجاست که شما فکر میکنید.کسی که کراوات بزنه نمیتونه از منافع کشورمون و اسلام دفاع بکنه!
  • سرباز ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    جناب «دكتر» سريع القلم هم غذاي خوب خورده، هم هواپيما سوار شده، يك ديپلمات و سياست مدار كامل! البته به تعريف خودش! تكيه گاه محكميه براي رييس جمهور... و رييس جمهور هم خوب ازش استفاده مي كنه
  • رضا ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    دروصف مشایی همین بس که احمدی نژاد رو مقابل رهبری کشوند و کاری کرد که همه ی خدمات احمدی نژاد فراموش بشه....
  • ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    این آقا عقده زدن کروات سوار شدن هواپیما و خوردن غذای خوب داره این از افاضات ایشون است: "عده‌ای در دستگاه دولتی مسئولیت پذیرفته‌اند که قبلاً هواپیما سوار شده‌اند، سیر هستند، غذای خوب خورده‌اند، زندگی متعارفی داشته‌اند و با جهان آشنایی دارند"
  • سرباز ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    جناب «دكتر» سريع القلم هم غذاي خوب خورده، هم هواپيما سوار شده، يك ديپلمات و سياست مدار كامل! البته به تعريف خودش! تكيه گاه محكميه براي رييس جمهور... و رييس جمهور هم خوب ازش استفاده مي كنه
  • محمد ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بعضی هابدون اینکه بفهمن ازاین نماد استفاده میکنند کروات نمادی ازصلیب که بااعتقاداسلامی درتضادچون مسلمان هاعقیده دارند حضرت مسیح به صلیب کشیده نشد وبعداز حضرت مهدی ظهورخواهدکرد
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    با ایران موافقم
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ترجمه متن محمد: لیبرال باشید
  • دیوید ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    از قدیم گفتن چوب رو که بر میداری ، گربه دزده حساب کار دستش میاد ! واسه همین بهت بر خورده؟
  • ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اون پاره بودن کت احمدی نژاد (اگه صحت داشته باشه) تقصیر مسئول مراسمات رییس جمهوره در ضمن کسی که با هویت ایرانی مسلمان به استقبال رییس جمهور بولیوی میره صد شرافت داره به کسی که به غربی شدن تمایل داره
  • حسین ص ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مشرق خواهشا دیگه ایراد بنی اسراییلی نگیر و به کراوات گیر نده . موقع عروسی هم کراوات می پوشند کسی هم ایراد نمیگیره!! در ضمن به جای محمود سریع القلم بنویس دکتر سریع القلم متوجه شدی بی سواد!! این شعر هم برازنده مشرقه: بزرگش نخوانند اهل خرد/ که نام بزرگان به زشتی برد!!
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    به "طور منطقی" پوشش هر کسی نشانه شخصیت و هویت اون شخص هست و ایشون به عنوان مشاور رییس جمهور می بایست خیلی مراقب پوشش خود باشند ولی متاسفانه عرف دیپلماتیک را رعایت نکرده و با این نحوه پوشش به طرف مقابل امتیاز داده اند به طور "احساسی" اگر به قضیه پوشش نگاه کنیم ممکن است که نحوه پوشش با هویت و شخصیت فرد متفاوت باشد ایشون فکر نمیکنم از روی احساس این پوشش رو انتخاب کرده باشند
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ظاهر وباطن ایشون مشخص شده چرا دولت ایشون رو از سمتی که داره تغییر نمیده؟ همه مشکلات با هم دیده میشه نمیشه گفت شما یه مشکلی داری و مشکل دیگه ای اومد شما اون مشکل رو به فراموشی بسپاری
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    سریع القلم غرب زده
  • محمد ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    یاد این بندگان خدایی که از دهات میان با چهره های آفتاب سوخته و دستای پینه زده و لهجه غلیظ، ادای تهرانی ها رو در میارن افتادم!!!
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    باید لباس رسمی طراحی کنیم وگرنه این دولت همینجوری که داره پیش میره دیگه چیزی از فرهنگ ایرانی اسلامی نمیمونه
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    البته که به طراحان کراوات وام دار کراوات است
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    کلاسش پائین می آید فکر می کنی زبان فارسی هم زبونه
  • عباس ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    شما فکر کنم از اوناش باشی که بگه شیکمو عشقه به من چه که ناموسم چه شکلی میاد بیرون آره بابا مشکل تو واجب تره به تو چه کی چی میپوشه
  • ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    وافعا فکر می کنیم چند نفر از کسانی که به روحانی رای دادن با این قضیه مشکل دارن؟ انصافا؟
  • ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بس کنید دیگه بیسوادا! اگه این بازی انتقاد به دولت رو ادامه بدین اونموقع ... خطابتون میکنیم!!!
  • سینا ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بهنام افراطی نباش کی از طالبان دفاع کرد؟ ایشون با یه آدم عادی فرق میکنه ایشون ناسلامتی مشاور رییس جمهور روحانی این مملکته باید یه سری چیزا رو رعیت کنه یا نه؟
  • ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اوج خاک بر سری و غربزدگی....
  • سامیار ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    خیلی بی کلاسی مشرق.یه تیکه پارچه است دیگه.خوب بود مثل خاوری ریش میذاشت کراوات نمیزد مملکتو میچاپید؟
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اگه ایشون این قدر فهمیده و باسواد هست بیاد یه کرسی آزاد اندیشی بذاره ببینیم چقدر سواد دارن ایشون خودشون پیرو نظریات غربی ها حرکت میکنن
  • ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اونا در مقابل غرب می ایستن ولی آقای دکتر 15 دفعه رفته داووس ولی نتیجه اش چی بود؟ کراواتی شدن ایشون به غیر از این اگه نتیجه دیگه ای داشته به ما هم بگید
  • فیاض ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    دیگه شورش درآوردن اینا
  • ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اگه اینجوریه نتانیاهو و شارون و هیتلر و... هم کراوات میزدن
  • فیاض ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    آقا من اشتباهی مثبت دادم قربانت حذفش کن این مایه ننگ رو وگرنه خودم می کشم
  • ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ایشون اگه فرد عادی ای بودن کمتر اذیت میشدیم ولی ایشون ناسلامتی مشاور رییس جمهورِ روحانی هستن و باید بیشتر مراعات کنن
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    در زمان رضاخان هم همین رو میگفتن
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    کراوات زدن شد کلاس جهانی؟!!!!
  • ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مگه چیه؟ آقای روحانی با لباس روحانیون در مجامع بین المللی دارن حاضر میشن مگه مشکلی هست؟
  • ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    با همین منطق سرمون کلاه رفت گفتن دیپلماسی خنده رفتیم جلو دیدید که هم تحریم شدیم هم تهدید
  • ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    کروات ور افتاد به گردن خر افتاد
  • ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    خاوری هم ریش می‌گذاشت و حتا عکسش با چفیه هم می‌بینید
  • جواد ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    خر ما هم یه کراوات خوکشل داره.
  • lmorteza ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    این افرادی که با کراوات این اقا موافقند اونایی هستند که سبد کالا بهشون تعلق گرفته اونا هم ک مخالفند بدونند پوشش ونوع لباس هیچ ربطی به غربزدگی نداره باید ذات ادما درست باشه
  • ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    افسار
  • ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    فقط سواد دکتر سریع القلم تمام اینا را تو جیبش میذاره!!!!!!
  • ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    یه مشت ادم بی سواد! اومدید دارید درمورد این تندقلم حرف میزنید? راننده تاکسی ها!
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    دکتر شریعتی کراوات میزد غرب رو هم نقد میکرد و سردمدارای اونا رو با فرعون و... همپا میدونست در کتابچه آری این چنین بود برادر ایشون این مطالب اومده اساس علوم اون هارو باطل میدونست و پروژه ای داشت به نام جامعه شناسی اسلامی و... ولی جناب دکتر سریع القلم گرایش شدیدی به غربی شدن مخصوصا اقتصاد ایران دارند
  • ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اجب! چه اتفاق وحشتناکی. پایه های اسلام با این کار به لرزه در اومد. سایت بیخودی دارین. متاسفم براتون
  • ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    از خاوری دفاع نمیکنم ولی یه عکس از ایشون آدرس بده ببینیم که چفیه داشته در ضمن هیچ ربطی به هم ندارن این لباس ایشون در ایران عرف نیست که دارن در داووس اینجوری لباس میپوشن مثل این هست که مشاور اوباما چفیه بیندازه
  • ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    آره متشبه شده به کفار عالم و این گناهه
  • ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ای ول
  • ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    یعنی اون یکی از مسئولین مرتب و تمیز نیستن؟ هر کی کراوات بزنه مرتبه؟
  • ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    قطعا کراوات مسئله مهمی نیست سریع القلم افکار خطرناکی دارد کسی که به میلیونها نفر توهین می کند آن هم صرفا به واسطه شغلی که دارند و شغلهای شریفی هم هستند این آدم اگر صاحب قدرتی شود ریشه همین اقشار محروم را می زند
  • یک ماسالی ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    با نظر ایران و مهدی موافقم
  • ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    شرافت داشتن فقط با لباس نیست بعضی به لباس روحانیت هم خیانت میکنن
  • ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ناشناس دمت گرم
  • ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    فکرکنم با این توجه دقیق شما به احکام اسلام همه مشکلات کشور یک جا حل شد...این افشاگری جانانه شماکمر فرهنگ غرب رو ترکوند ....شکوندن پیشکش...
  • ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    عالی بود فقط چندتا منبع هم تعریف کنی برای مطالعه بیشتر ممنون میشم
  • ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مشکل این جاست که شما ها فکر میکنید با کراوات فقط میشه به ایران کمک کرد
  • میثم ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    همین ابسار بندگی کم بود که این هم حاصل شد . واقعا که روحانی شور ش را درآورد این کروات(ابسار بندگی) نشان دهنده تفکر این شخص است که چکونه فکر می کند وچگونه می خواهد از منافع ملی این کشور دفاع کند . آقایان مجلس نشین شما با خون شهدا به خانه ملت رفتید پس از خون شهدا که برای ریشه کن کردن این نمادهای غربی وضد اسلامی دفاع کنید در عمل نه بیانیه وشعار . کجا رفت آن غیرت ایرانی وانقلابی این همان نفوذ فرهنگ پست غربی بصورت نرم است که در صدد استحاله انقلاب است . پس باید بهر شکل ممکن این اقدامات را در نطفه خفه کرد .
  • کوروش ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ناشناس14:47 در جواب پاسخ اول: میشه بگی کجای کراوات زدن بده که نیاز به نهی از منکر داره؟ در جواب پاسخ دوم:کی گفته کراوات زدن مشکل شرغی داره؟رساله ی مشرق رو باز کردی؟ در جواب پاسخ سوم:ما میزنیم در جواب پاسخ چهارم:با کسی که توهین میکن باید مثل خودش رفتار کرد. در ضمن آقا محمد همین کسایی که میگی دهاتی که ادا تهرانیها رو در میارن از شما تهرانیها کمتر نیستند چه خوشت بیاد چه نیاد
  • ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مردک هیکله خودته محمد
  • محسن ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    با این تقلید و ترکیبی که در کنار اون زنیکه نشسته به نظرم بهتر این باشد که جمله شیخ اجل سعدی شیرازی را متذکر شوم که فرمود: خلق را تقلیدشان بر باد داد / ای دو صد لعنت براین تقلید باد.
  • ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بهتره پروفسور سمیعی را به مملکت راه ندیم. پروفسور حسابی اشتباه شده تو ایران بود . بهتر تکنولوژی غربی که الان استفاده می کنیم کپی نکنیم خودمون بهترش را بسازیم. ازادی همینه.
  • ErFaN ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    جان؟ ابسار بندگی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راس میگیا کل دنیا ابسار بندگی میزنن به جز ما . واقعا باید تاسف خورد از وجود امثال شما. مثلا یقه دار میپوشید مسلمون تر میشد؟
  • ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    خاوری از این بدتر این از خاوری بدتر چرا وزیر فرهنگ و ارشاد دستور نمیدن که یک مسابقه ای طرحی چیزی برای تولید لباس کادر سیاسی ایران طراحی کنن؟ نکنه ایشون هم از این قضیه راضی هستن؟
  • علی ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    کجای کروات زدن باعث از دست رفتن حقوق ملت میشه؟؟؟ هر چی را خودتان دوست ندارید بهش گیر ندین. همین کارا را می کنید که یکی مثل محمود از دلتون میاد بیرون مشرق= هوچی گر
  • علی ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    نویسنده ی محترم مشرق؛ مسائل مهم تری در کشور داریم که باید به آنها رسیدگی و نظارت شود و به نظر بنده کاش همه ی مشکلات کشور همین کراوات بود اونوقت می اومدیم و این مسائل رو مطرح می کردیم.
  • آزادمـــرد ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    وقت آن رسیده که بجای صورت ظاهر به سیرت واقع بپردازیم! ایشون فوق دکترای علوم سیاسی و استاد تمام دانشگاه شهید بهشتی بوده و افتخار ماست؛ حال تسویه حساب شما با ایشان به لحاظ تفکرات سیاسی قابل درک است!
  • ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    پروفشور حسابی و سمیعی و... علم و فن و هنر داشته اند ایشون چی در چنته دارن؟ چرا کرسی نظریه پردازی نمیگذارن و مشکلات علمی و حکومتی مردم را با نظریات علمی خودشون حل نمیکنن؟ 15 بار در داووس شرکت کردن چه نتیجه ای برای ایم مملکت داشته است؟
  • ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    تو ایران همه ظاهر ساز و ظاهر پرست شدند بهتره منافقی میکرد و کراوات نیمزد تا خودش به جا و مقام خوب برسونه و بخوره . آخه بخور بخوره.
  • ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    دم شما گرم. اين كارها فقط نشان دهنده خودباختگيه. يعني ببينيد من قيافه‌ام شبيه اوناست. حالا اگه يه روز مسئولان اروپايي خيلي عذرميخوام با شورت زاغارت بيان در جلسات رسمي، اينا فوري همون رو ميگيرن و تقليد پشت تقليد.
  • ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    چه ربطي داره؟! شرف داره به دزد با چفيه، ولي شرف نداره به كسي كه به پوشش اسلامي- ايراني افتخار كنه. هر دو كار غلطه.
  • ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    خاک تو سر اونی‌ که فک می‌کنه استقلال و عزت ملی‌ رو با ظاهر آدما می‌شه بدست اورد. دیدیم اونایی که یک من ریش داشتن و لباس ژولیده میپوشیدن چطور مارو ذلیل و خار کردن
  • ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    گناه كه كرده چونتشبه به فرهنگ كافران هست. ولي كلاً خيلي مضحكي. چرا همه چيز رو قاطي مي‌كني؟! هر چيزي جاي خودش رو داره.
  • ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    محمود صد شرافت داشت به غرب زده ها محمود هر کاری کرد به غربی جماعت رو نداد که 2باره هار بشن و دندون تیز کنن برای ایران محمود جلوی این ها هم وامیستاد و جوابشونو میداد ولی الان با دیپلماسی لبخند و کراوات و مصرف داخلی تهدید و تحقیر و تعلیق شدیم
  • ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    کسینجر جنایتکار هم دکترا داره به این وهابی ها هم دکترا میدن در عربستان
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ۱) ما یقینا تفکرات ایشان را هم نقد می کنیم. ۲) فضای دیپلماسی و حضور در داخل کشور متفاوته و قیاستون مع الفارغه. ۳) مهم تر این که زمان با زمان فرق داره. شاید اوایل انقلاب یا قبلش کراوات هم در مقامات و هم در مردم عرف بود ولی الآن که نه مردم می پوشن و دستگاه دیپلماسی فرم لباس مشخصی داره، این کار مثل اینه که ایشون با شناسنامه ی انگلیسی اون جا بره و یه اسم آمریکایی برای خودش انتخاب کنه.
  • محمد ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اولاً در همه دنيا مشتركاتي هست. به صرف مسلمان و غير مسلمان بودن، مشتركات را نبايد كنار گذاشت. به عنوان مثال، در همه دنيا پوشيدن شلوار و نيز بالاپوش راحت يك عرف بوده و هست. در ايران بالاپوش ردا بوده كه شبيه پالتو هست. در اروپا تن پوش كت رو روي لباس مي‌پوشيدند. لذا كت به هماره شلوار! با تمام فرهنگ ها مشابهت و مشتركات دارد و تشبه به فرهنگ كفر نيست. اما كراوات هست، چون اين نماد از داستان دروغين به صليب كشيدن حضرت مسيح(ع) ايجاد شده است. كراوات و پاپيون رو اصلاً افراد براي چه مي‌زنند؟! مي‌خواهند بگويند ببينيد من رو كه شبيه آن هنرپيشه آمريكايي يا آن مقام اروپايي شدم! اين يعني تشبه به فرهنگ كفر و خودباختگي فرهنگي. در ضمن كي گفته بدون كراوات نشانه توهين است؟! مگر مقامات عربي، آفريقايي و آسيايي كه با لباس‌هاي بومي خود به سفرهاي بين المللي مي‌روند رو نديدي؟! اين نشانه بي احترامي نيست، يه جور اعتماد به نفس ملي به مردم مي‌دهد. در آخر هم بگم رياكاري بد است، ولي بد رو با بد مقايسه نمي‌كنند.
  • ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    متأسفانه ايشون غرب‌زده بوده كه خودش رو دوستداره شبيه غربي‌ها كنه. شرق‌زده كه نبوده! البته ما نگفتيم با يك كراوات بنده خدا كافره، گفتيم غرب كعبه آمالشه.
  • ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مجدداً چه ربطي داره؟!
  • عمارنامه ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    سلام و درود؛ دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید. http://www.ammarname.ir/node/33826 ما را از بروزرسانی خود آگاه و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید . موفق و پیروز باشید . http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir یا علی
  • ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    همين ديگه. زخم خورده‌هاي از دين اسلام هر وقت كم ميارن شروع مي‌كنند به جوك گفتن و روحيه طنزشون گل ميكنه! متأسفم.
  • محمد ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    جواب من: جواب سؤال اول: پوشش ديگران تو خونه‌شون نه، ولي در محيط عمومي و به عنوان فردي متعلق به فرهنگي اسلامي-ايراني به همه ربط داره. جواب سؤال دوم: هر چيزي كه نماد مشهور فرهنگ منحط و فاسد باشد، براي پيروان اديان الهي حرام است. جواب سؤال سوم: ما نمي‌زنيم، شما مگه تو عروسي‌هاتون تو ايران كراوات مي‌زنيد؟! مگه اينجا بروكسله؟! جواب سؤال چهارم: كي توهين كرد؟! كجا توهين كرد؟! فضاي آزادانديشي هست و داريم بحث چالشي مي كنيم. بهتر از اينه كه مثل گزارشات رئيس جمهور صبح تا شب مدح توخالي كنيم.
  • ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    کیا؟
  • ناشناس ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    وقتی ممتاز های جهان در جمهوری اسلامی حضور پیدا می کنند اشاره می کنم به حضوراخیر رمضان عبدالله رهبر پر افتخار فلسطینی که تصاویر ان از سیما ی جمهوری اسلامی ایران پخش شد وبه احترام مسئولین با لباس ساده به ملاقات ایشان میروند در مقابل اقدام زشت سریع القلم در خارج از ایران خجالت می کشیم قطعنا ما ارمانها وارزشهای انقلاب اسلامی ایران را به جهان صادر کردیم ولی امثال سریع القلم وبالاترش می خواهند تلاش کنند که چیزی برای خودمان نگه نداریم !؟ و این یعنی نمک خوردن ونمکدان شکستن
  • مجتبی معمار ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    د ببخشید ببخشید اون موقع که تو دولت احمدی نژاد پورفسور مولانا که تندیسش تو دانشگاههای جامعه شناسی غرب نصب شده ،مشاوره میداد آقایون کووووور بودن که الان داعیه مشاور مشاور سر میدن نه؟!! تازه کراواتم نمیزد............! خلایق هر چه لایق ق بده داش امیر منفجر شدی؟!!
  • ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    عالي بود عالي. ممنون از شما و اطلاعات مفيدتان. در ضمن از مسيحيان و يهوديان عزيز ايراني مي‌خواهم كراوات و پاپين را به نشانه اعتراض به توهين اروپاييان به پيامبر(ص) و قرآن سوزي آمريكاييان كنار بگذارند تا فرهنگ غربي هر چه بيشتر در انزوا قرار بگيرد. واقعاً لباس هاي ما ايراني‌ها هم زيباست، هم كافي.
  • ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    خوب بهتر بود رعايت مي كرد. دغدغه ات حل شد؟!
  • ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    خواهشا نذارین به سمت مادر چاوز بره.
  • ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    جناب بدبخت 14:36! اتفاقاً ظاهر اين آقا از باطنش نشأت مي‌گيرد. برو عقايدش رو در مورد قشر راننده تاكسي و قشر لبو فروش بخون تا متوجه باطنش بشي.
  • شناس ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    هنوز کجاشو ديدين !! در جلسه بعدي مشروبات الکلي هم جلوش خواهد بود و ما عکسش هم خواهيم ديد !!
  • ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    غرب زدگی شاخ و دم نداره
  • ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مگه مشکلی داره. همه دنیا دارن استفاده میکنن. لابد به کراواتی ها هم میگید بد حجاب. خاک بر سرت مشرق
  • دانشجوی ارشد الهیات ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    آیا اسلام با کراوات مخالف است ویا شما برای افراد سیاسی کشور اسلامی لباسی خاص وتعریف شده مانند یونیفورم دیده ایید مسلما اسلام نه مخالف ونه موافق کراوات است نیت وعملکرد افراد ملاک است .
  • mehdi ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ای دمش گرم.... تاکورشودهرکه نتوان دید.. بعضیا احمدی خوشکله رو دوس دارن
  • ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ناشناس آلماني! تلويزيون ما اگر همه چي رو نشون نده، ما از سايت‌ها اخبار لازم رو ميگيريم، ولي نميدونم مگه لختي و پختي هاي ماهواره و سكس عممي كهدر اخبارشون هم ازش نميگذرن، تأثير مثبت در فهم و شعور داره؟! تو ميدوني در عرف ديپلماتيك، مسئولي كه به زبان خودش حرف نميزند، يعني چي؟! يعني بي احترامي به زبان وطن و خود وطن. مگر اينكه مترجمي نباشد. چطور كت آقاي ظريف بايد خط اتو داشته باشه در روابط بين الملل عرفه، ولي اين عرف نيست؟! بعد احترام ما در جهان بالا رفته؟! حتماً مردم جهان ميگن ديديد ايران از حرف‌هاي منطقي خودش دست كشيد و بالاخره تسليم آمريكا شد، چقدر ايرانيان قوي و با اراده هستن! اين احترام نيست، ننگه. چشم و گوشتون براثر تعصب بسته شده، باز هم نميشه.
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اگر كاري به خوب و بد بودن نداري، پس چطور قضاوت مي‌كني و ديگران رو به سطحي نگري متهم مي‌كني؟! اما در مورد كت و شلوار؛ شلوار كه عمومي هست و نميشه نپوشيد! ضايعه بدون شلوار بريم خيابون! كت هم تن پوشي است كه مشابهش در ايران و هر جاي دنيا بوده. صرفاً يه تغيير كوچيك در يقه بسياري از لباس‌هاي سنتي ايران، اون‌ها رو به كت تبديل ميكنه. كت هم براي پوشاندن شكم بعضي آقايان لازمه. ولي كراوات چي؟! نه مشابهش رو داشتيم، نه اينكه لازمه.
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    امان از تقليدهاي كوركورانه.
  • محمد ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    چرا ميتونه، ولي ناخواسته يه سيگنال ميفرسته براي سياستمداران غربي كه ببينيد من اسير لباس شما شدم. ميدانيد متودولوژي فرانسه براي مردم الجزاير در آفريقا چه بود؟! يك انديشمند معروف فرانسوي كه اسمش خاطرم نيست مي‌گفت بايد دامنهاي زنانه را در الجزاير گسترش دهيم تا اسلام را از آنها بگيريم. اگر روزي همه كراوات بزنيم، در ابتدا از اسلام هم ميتوان دفاع كرد، ولي طراحان و سياستمداران دشمن از ما سيگنال ضعف مي گيرند. عمده مطلب اينه.
  • محمد ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    1. حكم اسلام، ايراد بني اسرائيلي نيست. 2. موقع عروسي شما بله، ولي موقع عروسي ما اينگونه نيست. اون هم علتش غرب‌زدگي و عدم اعتماد به نفس برخي جوانان هست كه البته ناآگاه هستند و دلشون پاكه. 3. دكتر ارزش نيست، فهم و شعور ارزشه. 4. شما اهل خردي؟! پس اين سبد كالا چي ميگه؟!
  • ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    "این افرادی که با کراوات این اقا موافقند اونایی هستند که سبد کالا بهشون تعلق گرفته" نويسنده نظر فوق از امين آباد نظرش رو ارسال كرده كه فراموش كرده بود بنويسه!
  • امین ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    حالا کروات شد نماد غرب گرایی !!!!!
  • محمدرضا ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    در اوایل انقلاب، انقلابیون ایران خیلی دوست داشتند که تفاوت های بین فرهنگ خود و فرهنگ مدرن را پر رنگ کنند. یکی از اینها بنی صدر بود که ادعا کرد کراوات چیز غربی است و نباید زد. (در حالی که خود کت و شلوار 100% غربی است) و اینچنین بود که یک چیز من درآوردی شد لباس رسمی جمهوری اسلامی !
  • ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    والله تا اونجایی که من میدونم احمدی نژادتون بیشتر لیبرال است اگه یه سری به سایت ا و شبکه های اجتماعی بزنید اون موقع مشخص میشه...فقط خداوند چشمانشما را کور کرده است که مغرضانه نظر میدهید
  • ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اسلام در یک حکم کلی تشبه به کفار را حرام اعلام کرده برای همین در صورتی که کفار یک مشخصه خاص داشته باشند (مثلا همین صلیب پارچه ای به نام کراوات) در صورتی که مسلمانی از آن نماد استفاده کند حرام است....
  • مجتبی ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    آقایون مسئول شرق اگر مطلب ندارید برای ارائه کردن یه سری به آرشیوهای خبری دوره 8 ساله رفیق شفیقتون بزنید پر خبره داغ و خوندنیه مشکل مملکت با زدن یا نزدن کروات حل نمی شه قوم بنی اسرائیل مثل شما بودند بس کنید
  • ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مشرق جان ما که ذات اینها رو خیلی خیلی خیلی زودتر از این میشناختیم. فعلا صبر می کنیم ببینیم چه می کنن؟ به هر حال ما مردم فراموش کاریم و تجربه همیشه باید پیش چشممون باشه.
  • داود ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ما چقدر بدبختیم که به کراوات ایشون گیر میدیم بابا دست بردارید بفکر پیشرفت کشور باشید تلاش کنید طبق فرمایش آقا از هر نظر خودکفا بشیم .
  • ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مگر ایشون مقام رسمی هست که نتونه کراوات بز نه؟
  • ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    روایت داریم مثل دشمن لباس نپوشید. کاش بجای ظاهر شناسی دین شناس بودن. روحانی هم خوب مشاوری داره نباید ما مردم غمی داشته باشیم با این اوضاع. حتما خیلی به فکر ما مردم و البته ظاهر خودشه
  • ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    دمش گرم بلاخره یه گیافه ادمیزاد دیدم!!
  • ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    همه چیز این مملکت درسته و عالی فقط مشکل کراوات آقای سریع القلمه برید خودتون را درست کنید
  • محمد ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    دم مشرق گرم نبايد ساده از كنار اين مسائل رد شد وگرنه تا خود اصل اسلام ميان جلو
  • علی ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    خیلی از پاسخ ها ناامیدم کرد از این همه کج فهمی. آخه آقا یا خانم محترم اصلا بحث این نبوده که جنس کراوات یا لباس ما یا ایشان و هرکس دیگری خارجی است یا ایرانی.بلکه موضوع نشانه است نشانه فرهنگ ایرانی یا غربی. کراوات اگر جنسش هم یرانی باشد فرقی نمی کند نماد غرب است. نماد فرهنگی خاص است که ما می خواهیم با آنها متفاوت باشیم.
  • ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    عنصر خود شیفته
  • آراز ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    نزدن کراوات را بنی صدر در ایران باب کرد. این کار به مرور زمان آنقدر جدی گرفته شد تا اینجا که واقعاً کراوات نزدن به عرف جمهوری اسلامی تبدیل شده است. خود کت و شلوار کاملاً غربی است. (خوب مگر جیز بعدی است؟ ) همه افراد قبل از بنی صدر از جلال آل احمد ضد غربزدگی و دکتر شریعتی و ... تا غلامعلی حداد عادل کراوات می زدند. سران همه کشورهای مسلمان اطراف هم کراوات می زنند. کراوات نزدن را بنی صدر به صورت من در آوردی اختراع کرد که متاسفانه در گذر زمان این گونه شد.
  • میترا1 ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    همه ی نظراتو خوندم ! جالبه بحث همه سر اینه که کراوات خوبه یا بده ؟ کت شلوار اسلامیه یا ایرانیه یا خارجیه ؟ و ......... ......... در حالیکه بح اصلی اینجاست ! ایشون خلاف قانون و مقررات رفتار کرده !همین ! و باید از این بابت جوابگو باشه که چرا پروتکل وزارتخارجه را رعایت نکرده و الا بقول خودتان تا حالا بیش از 16 بار شرکت کردن ! و هیچکس اصلا نه واسش مهم بوده که ایشون داووس چیکار میکرده و چی میپوشیده ! ولی حالا از طرف نظام جمهوری اسلامی و بعنوان مشاور رئیس جمهور اسلامی ایران که از قضا روحانی هم هستن شرکت کرده و ......
  • امیر ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    علی شریعتی و اسلام شناسی؟؟؟؟؟؟ چی میگه این بابا
  • عليرضا ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    در خصوص كروات بايد بگم بر خلاف تصور دوستان ريشه اصلي اون ايرانيه و در زمان هخامنشيان شالي رو دور گردن ميپيچيدند بعدها در اروپا و ازكشور كرواسي دوباره به لباسها اضافه شد هرچند كه بعضي دوستان روي مسائل بيهوده تعصبي ميشن انگار حالا چه اتفاقي افتاده آيا شخصيت انساني يا ديني تون زير سوال رفته؟ كجاي دين در اين خصوص نص صريحي وجود داره ؟؟؟
  • ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    به شما ربطی نداره !
  • کم سواد ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اشکال کار اینجاست که در ایران یقه آخـــــــــــوندی می پوشن و اون ور کراوات میزنند؛ اگر اینجا نیز کراوات بزنند ؛ مشکلی نیست که نیست.
  • ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    کراوات آقای سریع القلم مثل اون قله کوه یخی میمونه که 99% اش زیر آبه و دیده نمیشه ولی 1% اش دیده میشه و کراوات ایشون 1% است 99% افکار پشت این کراواته که در ظاهر دیده نمیشه ولی با تامل و غوص کردن به جاهایی رسید و فهمید که پایۀ این قله کجاست
  • ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بعضی ها فقط اسلام ستیز و عرب ستیز تشریف دارن متاسفانه وگرنه هیچ حساستی ندارن مثلا اسم فرزندانشان به جای عربی غربی باشه! یا جشن های غربی رو جشن بگیرن یا اسم فرزندانشان غربی باشه
  • ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مشاور رییس جمهور هستن
  • ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    از نظر فرهنگی هم باید خودکفا بشیم یه بخشی از فرهنگ هم نحوه لباس پوشیدن هست که ایشون از فرهنگ بیگانه پیروی کرده اند
  • ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ما هم همینو میگیم مشکل مملکت با کراوات حل نمیشه چرا ایشون کراوات زده در آستانه 22 بهمن؟
  • علی ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اونم دست کسایی که می فرمایند: "کسی که زبان انگلیسی نمی داند، منطقی فکر نمی‌کند".
  • ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مشاور مقام رسمی نیست.
  • ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مرگ بر امریکا
  • ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    قربانم میری؟
  • ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اتفاقاً بخور بخورهاي اصلي و منافق صفتي‌ها رو بين جماعتي پيدا كن كه اوج آرزوشون، از نوك پا تا فرق سر غربي شدنه.
  • ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    خوشگلي به باطنه خوبه، نه كراوات زدن. كرامات طرفداران اعتدال رو مردم ببينند.
  • ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    حالانشد، بود.
  • ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بني‌صدر ادعا نكرد، اين حكم مراجع تقليد است. تاريخت رو بهتر بخون.
  • ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اتفاقاً خبر بسيار خوبي بود. اگه جالب نبود، نميومدي!
  • ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    دقت كن: طبق فرمايش آقا، از هر نظر خودكفا بشيم. يعني از نظر ظاهر و باطن. افتاد؟!
  • ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بله، مشاور آقاي روحاني است. ضمناً ايراني و مسلمون كه هست.
  • شیوا ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    چیکار به لباس دیگران داری به فکرواستعدادشان اهمیت دهید خداراشکر که مردم جواب کوته فکران را دادند
  • ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    خودمون رو درست كرديم. حالا نوبت شماست!
  • ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    موافقم. البته تشبه به فرهنگ كفر، خود اصل اسلامه.
  • مانی ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اهان اون وقت سبد کالا عزت برد ولی صف های مرغ صف توزیه غذا در جشن دولتی ها در ازادی عزت اورد
  • ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    دقيقاً. آخرشم ميگن ما ايراني هستيم و جاودان باد ايران! ولي يه افسار بي مصرف دراز مثل كراوات غربي نيست.
  • ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    نص صريح وجود داره. برو تو رساله مرجع تقليدت تا پيدا كني. بعدشم شال پيچيدن چه سنخيتي با كراوات داره؟! ما رو هويج فرض كردي؟! خب توهم شال بپيچ!
  • ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    درود بر آنان كه كرامات دارند، نه غرب‌زده‌هايي كه كراوات دارند.
  • فرهاد ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    یادش بخیر اویل انقلاب که مردم میگفتند کروات که ور افتاد گردن خر افتاد
  • محمدرضا ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    برخی مراجع بعد از بنی صدر طبق آن جو آن زمان این حکم را دادند. کلاً بانی قضیه نزدن کراوات در ایران بنی صدر بود.
  • امید ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    چرا شاکی میشید؟؟ خب نشونه سواده دیگه بی سوادها!!!
  • ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    درود بر آنان كه كرامات دارند، نه غرب‌زده‌هايي كه كراوات دارند.
  • ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    جناب کلید بزرگ به کامنتتان پوزخندمان شد
  • معلم ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اره مسعود جان، اتفاقا تو همین 5 ماه اینها زاییده شدن. قبلا اصلا از این خبرا نمود که !!!!
  • ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    این آقا مگه ایرانیه
  • معلم ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مشاور فقط هوشنگ امیر احمدی و مولانا !!!!
  • ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    نننننگگگگگووووو
  • ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    سلام.تروخدا برید قسمت کراوات را در سریال قصه های مجید ببینید.دقیقا حکایت روشنفکرهای وطنیه .تروخدا مقایسه کنیین کلی سوژه است.
  • هادی ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    الکیییییییی میگه!!!!!
  • ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ای کاش اختلاس میکرد ولی کروات نمیزد
  • ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بر اساس پروتوکل وزارت خارجه جمهوری اسلامی حضور این اقا با کراوات در این مکان ممنوع است حالا اگر 15 بار قبلی با تاب شلوارک هم تشریف میبردن ربطی به ما نداره اما الان نماینده این کشور هستن
  • ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    کروات چه اشکالی داره
  • معلم ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    IPSKعزیزپایشون در هیات نمایندگی ایران حضور نداشته و به عنوان عضو هیات دیپلماتیک به این سفر نرفت. حضور ایشون برای چندمین بار بود و از ایشون مثل گذشته به عنوان سریع القلم دعوت شد نه مشاور رئیس جمهور ایران! ضمنا رویه و پوشش رئیس جمهور قبلی چقدر با اصول دیپلماتیک مورد نظرتان همخوانی داشت ؟
  • ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    می دونستید گره کرابات رو غربی ها از ایرانی ها یاد گرفتند؟
  • هانیه ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مشرق چرا سانسور میکنی؟ چرا نظرمو منتشر نمی کنی؟ میترسی؟ از سریع القلم غربزده سکولار و همه هم مسلکای خودفروخته اش متنفرم لطفا چاپ کن. اینا چطوری میخوان انقلاب صادر کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    هرچه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک !!!!!!!!!!!!!
  • ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    راستی هیچ می دانستید کروات ایرانی بوده .وشاهان ایرانی بروی لباس های خود می دوختند .می گید نه به تاریخ گذشته بر گردید.
  • ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    كت شلوار بدون كراوات خيلي بد ريخت ميشه من اصلا كراوات نزدم ولي اگه ازاد بود حتما ميزدم واقعا منصفانه بگيد خدايش همينطور نيست، اصلا هم ربطي به صليب نداره كل جهان كراوات ميزنند جز ما لطفا باز نگيد طالبن نمي زنند
  • ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    18 میلیون ایرانی گفتند کروات حالا شما چی میگید زنده باد روحانی کبیر
  • ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    چقدر کوته فکری
  • علی ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بیسوادی یعنی این یعنی دیپلماتیکی که هنوز آداب و تشریفات ایرانی اسلامی رو نمی دونی و بلد نیست این بیسواده
  • ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بابک که خودشو نارحت نکرده، شما ناراحتین!
  • ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    کار گشت ارشاد هم الان مثل رضا خانه، فقط معکوسش
  • محمد ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مشرق جون راصت ميگن ديگح به من و توي بي صواط چه اخه مگه نشنيدي مي گن هركي انطغاد كنه بي صواطه؟ صواط يعني كراوات و ريش بزي
  • ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    "کرواتی شد"؟! ایشان کرواتی بوده. عکسش رو یک سرچی بکنید.
  • ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مشاور فقط مشایی، اینم خوبه خدا حفظش کنه .
  • ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بعضی میخوان ظاهر وباطن افرادو طبق میل خودشون جراحی کنن، ظاهر رو به زور میشه عوض کرد و باطن نه، نتیجه حجاب اجباری چی شد؟ فساد کمتر شد؟ یا باعث لج بازی با دین خدا شد؟ حجاب وقتی ارزش داره که با اختیار انتخاب بشه. تا دیر نشده توبه کنین، اگر بر قلبتان مهر نزده باشند...
  • جانباز شیمیایی ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مشرق عزیز نظر ماراحذف میکنید چون مورد علاقه جناح شمانیست ولی این انقلاب خیلی به این دکترشریعتی مدیون است معلم انقلاب را به بهانه کراوات بهش توهین میکنند ما باسخنرانی های دکتر ورهبری امام انقلاب کردیم وجنگ کردیم و کسا نیکه الان طلبکار شدهاند انموقع مخالف بودند
  • ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بیچاره عکاس این عکس چگونه تشخیص داده ایشون نماینده ایران است
  • ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    خوب کاری کرده کراوات زده به کوری چشم مشرق
  • ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    دمش گرم خوش امد
  • محمد ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اگر کسی شخصی بره خارج زدن کراوات منعی نداره. اما وقتی از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران میره باید با لباس رسمی بره.
  • ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مقاومت و جهاد هم ظاهر هست و هم جز باطن اسلام محسوب میشه
  • ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    نخیر ظاهر اسلامی هم جزئی از باطن هست
  • هادی ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    الکی میگه!!!!!!!!!!
  • ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    برو بخواب بابا لحاف یخ کرد.
  • ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    یه رژ گونه هم می زد دیگه داداشمون با هم پالگیاش مو نمی زد
  • ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    لابد نشان با سوادیه!!!!!
  • نادر ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ناشناس اصلا تو كراوات رو از نزديك ديدي شايد فكر ميكني ماره كه تورو بگزه...!اونم يه تكه پارچه هست پارچه هم حلال و حرام نداره تو افكار رو درياب نه ظاهر را خيلي ها كراوات نميزدند ولي دزديدند و بچاك زدند!!!وخيليها هم كراوات زدند و دزديدندو در رفتند!
  • ErFaN ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ای ول . مثبت داری هزار تااااااااااااااااااااا
  • علی ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    با سلام ، به نظر من داشتن فرهنگ بهتر از داشتن خیلی چیزاست. به خود آدما اهمیت بدین نه به لباسشون. عزت و اقتدار ملی چه ربطی به لباس پوشیدن داره. متاسفم براتون.
  • ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بیچاره عکاس این عکس چگونه تشخیص داده ایشون نماینده ایران است
  • parsa ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    حضرت علی ع از کویی می گذشت عده ای در گوشه خرابه ای دور لاشه سگی جمع شده بودند و هر کسی چیزی می گفت . یکی می گفت چه بوی تعفنی می دهد . یکی می گفت چه قیافه زشتی دارد . یکی می گفت چه هیکل نا جوری دارد و الی آخر . حضرت که رسیدند گفتند چه دنداندهای سپیدی دارد . متاسفانه از مسلمانی اسمش به ما رسیده . متاسفانه به آن کلام حضرت هم باید اشاره کرد که من از فقر ملتم نگران نیستم از سوء تدبیرشان در حراسم . این بحث را دنبال نکنید . در پایان در مثل جای هیچ مناقشه نیست .
  • رضا ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    آقاي روحاني شعار دادن دولت قانون بايد به شعارشان وفادار باشند و تذكر جدي بدهند. دوستاني هم كه موافق آقاي روحاني هستند نبايد مساله را كوچك كنند. چون بر عكس دولت آقاي روحاني به عنوان قانون شكني جا مي افته كه حتي در لباس پوشيدن قانون را رعايت نكرده.
  • ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    روحانی متاسفیم
  • علی ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مگه کجای اسلام گفته شده کراوات ممنوع و یا منکر میباشد آیا شما مجتهد هستید که نظر میدهید آیا شما خودتان را از مقام معظم رهبری سر تر میدانید که به هر موضوعی انگولک میکنید و فکر میکنید حق با شماست آیا تراز نظام را شما تعیین میکنید .دوست گرامی قرآن میفرماید گرامی ترین شما با تقوا ترین شماست .با خواندن نظرات حضرات میتونم جمله آقای روحانی رو یهتر بفهمم.مشرق جان محض رضای خدا تایید کن.
  • مری ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    وای از دست شماها چیکار دارید چی پوشیده یا چه شکلیه.بابا جون فقط به کارش تمرکز کنید.از این همه خاله بازی خسته نشدید!!!!!!!!!!!
  • vahid ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    این یه چیز مرسوم تو دنیاست! مثل بقیه چیز ها الکی گیر میدین! من دوست دارم دیپلمات های کشورم خوشتیپ باشن نه مثل علیپور با یه کاپشن ده جیب برن تو مراسم اهدا مدال!!!
  • ریاستی ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    چکار به ظاهرش دارید ،یک لحظه فکر کردم قطب زاده ملعونه،حداقل باسواد که هست!!نادان که نیست!!به قول سخنگوی دولت از نفهمها هم که نیست.مدل اسلام امریکایی هم که نیست!!؟هست.؟
  • امیر ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    پس لطفا موبایل و سیگار و تلویزیون و کاپشن آمریکایی و غیره و غیره استفاده نکنید تا تحقیر نشوید .شما که اینهمه لوازم و وسایل غربی استفاده میکنید تا زنده بمانید و همین حالا دارین از اختراع آمریکاییها استفاده میکنید فقط کمی از مغزتان را بکار ببرید و اینهمه یاوه گویی نکنید.
  • ali ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    این آقا همونی نبود که به تاکسی دارها توهین کرده بود
  • ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    جناب ميترا1 اوني كه 8 سال كشورو داغون كرد مگه جوابگو بود كه حالا اين بنده خدا بخواد به خاطر يه كراوات جوابگو باشه؟ در ضمن به هيچ كسي ربطي نداره كه ايشون چي پوشيده بريد خر اوني رو بگيريد كه مادر چاوز رو بغل ميكنه لابد اون آقا قوانين كشور رو زير پا نگذاشته بود؟؟؟!
  • امیر ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    دوست گرامی کشور و دینی که با زدن کراوات باید برایش فاتحه خواند را .......
  • علی ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    از کجا معلوم که خودت عرب نیستی؟
  • رامین ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    شما بجای تاسف اگه راست میگی کاپشن آمریکایی نپوش
  • منطق ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ای مشرق بی منطق دیدی جلوی منطق ما کم میاری؟ بیسوات!!!
  • امیر ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    کت و شلوارم از پالان ایجاد شده گرفتی؟!!
  • سعید ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    چه مصیبت عظمایی!!!
  • ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ریش پرفسوری کراوات اینها یعنی دولت باثوات! خدا کنه افسارشون دست خودشون باشه
  • ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    نمادی از وفاداری است که از قلاده دور گردن سگ مهندسی شده است.
  • مهتاب ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    جمع کنید بابا تا شما این طوری فکر کنید کشور به هیچ جا نمیرسه سر یه کروات طرف دعواست هی ایرانی هی غربیه این همه بچه ابتدایی ها سر چیزایی بیخودی بحث میکنید ببین چکار میخواد بکنه چی تو چنته داره فکرش چیه بس کنید لطفا
  • ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    پوشش غربی؟ کت و شلوار مگه غربیه. حالا یه کراواتی هم زده ، کفر که نگفته!
  • ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    یا رب روا مدار که گدا معتبر شود
  • مرتضی گیلانی ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    هر دم از این باغ بری میرسد فردا یکی دیگه از مشاوراش رو تو خیابون با شلوار پاچه گشاد نبینی صلوات بفرست!
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    کراوات یک مشکل اساسی قدیمی دارد. کراوات از قرنها پیش نماد محافظان پاپ مسیجیان بوده و از آنجا رسم شده است. لذا بطور طبیعی یک مسلمان بایستی از آن اجتناب کند.
  • مسلمان ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    با وجود این نوع مشاورها ، حسن آقا می خواد دولت رو اسلامی اداره کنه؟! کدوم اسلام؟! این مدلش نمی شناسم؟!
  • مونا ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    وااااااااااااااااااااااااااااای تو رو خدا از اسلام نمی خواید چیزی یاد بگیرید از دشمن اسلام یادبگیرید . اگه کسی در مورد دولت آمریکا بگه چی کار به لباس داری ، دلش با دولت آمریکا باشه . می فرستنش "زندان آلکاترا" بهش تفهیم می کنن فکر و دل و عملش باید با دولت آمریکا صاف صاف صاف باشه وگرنه کشتی لیبرالیزم توی گل ، گیر می کنه .
  • ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    بجز من و پرسنل کادر اداری اروپا که اکثرا با اجبار می‌زنن
  • ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    مدل اسلام امریکایی رو خوب اومدی اره که هست
  • ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    باز خداخیرش بده هنوز به ما بزغاله نگفته با این روند من شدیدا امیدوارم
  • کلاه فروش ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    در سر عقل باید / بی کلاهی عار نیست
  • ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    خیلی جملت باحال بود
  • ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    عاقب آزادی گناه رو هم در تک تک کشورهای دیگه می بینیم
  • ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    بوی گند غرب گرایی افراطی بلند شده
  • بهار ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    اشتباهاً مثبت زدم حضور سریع،شاهکار نیست خوب است درس را بلد باشی
  • ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    خوب اصلاح طلبان که باطن رو گرفتن دیدیم 8 سال چه کردن در دوران خاتمی
  • ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    چقدر نظریه شما در مورد لباس ایشون و حافظ منافع ملی بودن احمقانه است . خوب ایشون طرفدار غرب هستند و روحانیون بالباس عربی حافظ منافع اعراب !! برای همینه که ایران به این وضع افتاده. کاش همه آقایان به جای چفیه و لباده از کراوات استفاده می کردند ...شاید به این ترتیب ادب اجتماعی بهتر بود
  • علی اصغر کوثری ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    کراوات نماد غرب زدگی است. همین آقا در مورد توسعه، سیاست خارجی و ..... مشاوره به روحانی می دهد. بقیه را خود بگویید
  • سيد ساداتي ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    ازاول هم مشخص بودشمابرويدببينيدآنهائي كه....يكي رامي توانيد آدم حسابي پيداكنيد.
  • ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    خدا پدر تقی زاده رو بیامرزه!
  • ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    آیا نشانه کفار کراوات است این مطلب را خود مسیحیانی که پیرو حضرت عیسی (ع) هستند هم نمی دانند.این تشبه در خیال شماست وآنها اصلا خبر هم ندارند کراوات شکل صلیب است خداوند همه مارا به راه راست هدایت کند راستی کراوات بشار اسد هم خیلی قشنگ است.
  • ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    خاك تو سره خود بي ادبت كنن
  • ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    چرا کلام خدا را مطابق دلخواه خود تفسیر می کنید؟
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    امیر ابله عزیز تو فرق فرهنگ و تکنولوژی رو هم نمیتونی تشخیص بدی؟ جالبه که با این بلاهت عمیق مدعی هم هستی
  • ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    مانی عزیز کثافتی که به آبروی ایران و انقلاب با اون توزیع سبد کالا زدن رو با جی میخوای مقایسه کنی؟ حتی زبون خیک های چربی کویت هم روی ما دراز شد
  • ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    امیر گرانمایه آن چیزی که باید برایش فاتحه خواند ادعای اسلام خواهی و انقلابی گری و دین مداری و استقلال طلبی آقایان است نه دین و کشور. فهمیدن این مطلب ساده خیلی سخته؟
  • ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    معلم جون امیر احمدی مشاور رسمی کی بود؟ بعد پروفسور مولانا رو با اون وجهه علمی بین المللی با این مشاورک نادان هوچی مقایسه میکنی؟ حد شما دقیقا همینه
  • ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    رامین عزیز شاید ذهن علیل تو نتونه درک کنه ولی بین فرهنگ و تکنولوژی تفاوت هست. در ضمن پیشنهادت اگر چه ربطی به این مساله نداره مفیده. من خودم معمولا تلاش میکنم جنس ایرانی بپوشم
  • ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    2 0
    عالی بود خیلی خوشحالم امیدوارم تمام وزیر و مسئولین هم بزنند البته به غیر از احمدی نژاد
  • ناشناس ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    خيلي خوب بود به هئيت همراه هم پيشنهاد كراوات ميداد و موقع برگشتن اين را هديه و دست آورد از غرب به ملت ميداد
  • ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    پس یک کار خوب هم داشته!
  • ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    کت و شلوار یه پوششه کراوات یه نماده کراوات نزدن هم برای ما از اول یعنی حتی پیش از انقلاب مفهومش عدم تمکین به هژمونی فرهنگ و سیاست غربه البته درکش برای شما شاید سخت باشه. اما تلاش کنی شاید بتونی یه چیزایی بفهمی
  • ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    هاهاهاهاهاهاها این دیگه عالی ترین نظری بود که شنیدیم پروفسور!! رو همه دانشگاه‌های معتبر دنیا!! آرزو کردن. اون وقت میتونی توضیح بدی به خاطر کدوم نظریه درخشان حضرت استاد خور خور ایشون دانشگاه های دنیا دارن هروله میکنن و همدیگه رو کتک میزنن که دستشون به دامن استاد برسه؟ در ضمن آدرس مطبت پیش منه اگه احیانا گمش کردی بیا بگیرش
  • ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    نادر جون شما خون رو دیدی؟ یه مایع بی ضرره که بدون اون آدم زنده نمیمونه اما وقتی از بدن بیاد بیرون نجسه نمیدونم با این سطح تحلیل چه طوری روتون میشه با این اعتماد به نفس نظر بدین
  • افسانه ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    خوب مگه چه اشکالی داره. اتفاقا خیلی هم خوبه
  • ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    مرده این کمپوت های اعتماد به نفس هستم یعنی طرف دماغ محترمشو با موفقیت نمیتونه بالا بکشه اما تو کلاس جهانی داره مشاوره میده
  • ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    امیر جون کت و شلوار شما شاید از پالان درست شده باشه اما ریشه کت و شلوار ایرانی رو میتونی تو لباس ما کردها ببینی
  • محمد ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    متاسفانه امروز 10 دقیقه وقتم بیخود تلف شد . وقتی برای یک بحث بیخود و یک موضوع احمقانه این همه وقت تلف میشه باید هم در چنین وضعی گرفتار بشیم . با محاسبه وقتی که بابت این کراوات صرف شده میتوان به راحتی فهمید که درصد بیکارهای واقعی جامعه 8 یا 9درصد نیست شاید بالای 40 درصد . نکته جالب در این خصوص عدم توجه به نقش و بازخور حضور این افراد در اجلاس بوده . مثل همیشه چسپیدیم به ظاهر و اصل کار را فراموش کردیم . نکته دوم اینکه خیلی از اینهائی که دم از اسلام و پوشش اسلامی میزنند اگر موقعیتی مناسب برای انها فراهم بشه دست همه را از پشت میبندند. نکته سوم اینکه همه این نظریه پردازان تحصیل کرده های عمدتأ بیکاری هستند که به جهت فقدان تخصص لازم متناسب با مدرک وبگرد شدند وچون شجاعت کافی ندارند خود را راننده تاکسی و امثالهم معرفی میکنند . و باید به انها گفت که فکر نان باش که خربزه ابه .مشکل ما کراوات نیست مشکل ما اینه که خودمون نیستیم . این جواب شاید کامل کننده بحث باشه که : ظریفی در پاسخ عارفی گفت : من انچه مینمایم هستم تو انچه مینمائی هستی ؟
  • ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    برو بابا... اخه کروات چیزیه که در موردش بخوای صحبت کنی خجالت بکشید
  • مازیار ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    مصداق بارز پیراهن عثمان!!!
  • ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    دمت گرم مسعود
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    اگه چیزی داشت توی این 15 سال بدست می اومد
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    اشتباهی منفی دادم
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    مثلا تیپ آقای عراقچی چه مشکلی داره؟ یا صالحی؟ ایشون چرا رعیت عرف دیپلماتیک رو نمیکنن؟ مثل اینه که مشاور اوباما چفیه بندازه
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    رو هر 2تاش تمرکز میکنیم
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    این رو حضرت مسیح میگه نه امام علی(ع) این مطالب رو نذار تو کاسه کوزه شیعیان
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    لباس پوشیدن یه بخشی از فرهنگ ماست
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    نظرات دکتر شریعتی در نقد غرب هست نه همسویی با غرب برعکس دکتر سریع القلم
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    در اسلام حجاب اجباری است اگه اینو نمیدونی بدون
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    شما مطمئنی 18 میلیون گفتن کراوات؟!!!!!! دیگه چی گفتن؟!!!!
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    فکر و استعدادشان را هم رصد میکنیم تهمت نزن
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    مشاور از مقام رسمی هم مهمتره مقام رسمی رو برای خالی نبودن عریضه میذارن ولی از مشاور مشورت میگیرن و کار رو جلو میبرن
  • علی ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    در همه چیزی هنر و عیب هست عیب مبین تا هنر آری بدست
  • مازیار ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    مصداق بارز پیراهن عثمان!!!
  • ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    فساد در ایران کمتره یا در ترکیه و لبنان و مالزی؟
  • محمد ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    مشکل مملکت ما اینه!!!!! مشکل مملکت ما مدل موی بچه هاست بذارید بچها راحت باشند واقعا مشکل ما اینه!!!!!!!!!!!! یادم نمیاد این حرفا رو تو خواب دیدم یا از یه اصول گرا!!!!!! شنیدم؟
  • ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    ایشون علاوه بر این که لباس غربی میپوشه در ضمن طرفدار نظریات غربی هم هستن در مورد روحانیون هم بگم که آقای منتظری با لباس روحانیت چون طرفدار لیبرال ها بوده اند و از نظریات و خط مشی و منفع اون ها پیروی میکرده اند از طرف امام خمینی کنار گذاشته شده اند
  • ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    در مساله سیاست بی کلاهی عار هست
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    فکرش رو هم علاوه بر ظاهرش دنبال میکنیم
  • ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    حالا یه کراوات زده لخت که نشده برقصه
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    زدن کراوات مشکل جامعه ما نیست
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    بی‌غیرت
  • علیرضا ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    کار به همه چیز مردم دارید حتی لباس پوشیدن مردم.مگه کراوات زدن گناه کبیره می باشد.چه کسی گفت مسلمان واسلام شناس کراوات نمی زند فقط تو ایران ما اسلام شناس ومسلمان زندگی می کند.سران کشورهای همسایه وبرادر ودوست که تمامی کراواتی هستند.
  • ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    اشتباه مثبت دادم هزاران منفی
  • محمد ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    يعني 18 ميليون ايراني روي برگه‌هاشون نوشتند كراوات؟! پس كراوات بايد رئيس جمهور مي‌شد، نه آقاي روحاني!
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    كي به دكتر شريعتي توهين كرد؟! بعضيا گفتنايشون اسلامشناسه، ما هم ميگيم نخير. ايشون كه درس فقه نخونده اسلام شناسه باشه و بتونه تفسير منابع اسلامي رو انجام بده. شما هم بيشتر دقت كن.
  • ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    دقيقاً داريم به خود آدما اهميت ميديم. كراوات يا هر پوششي، به زور كه نميچسبه به افراد. خودشون با توجه به نوع نگاهشون پوشش خودشون رو انتخاب مي‌كنند. با اين وصف، آيا باطن اي ن آقا براي صدور انقلاب مناسب است؟! نظرتشان را در گوگل جستجو كنيد تا بفهميد آن باطن چگونه است.
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    كت و شلوار نيازه، ولي كراوات نماده.
  • ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    بي كلاه نيست، خودباخته است.
  • ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    آره اونايي كه كراوات ميزنن و فحش هاي آبدار ميدن هم ديديم! كلاً تو توهميد شما غرب‌گراها!
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    خاك بر سر غرب‌زدگي و خودباختگي.
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    مشكل ما اينه كه تا چزي يبه مذاقمون خوش نيومد، عوض عذرخواهي و پذيرفتن، ماله ميكشيم و توجيه مي‌كنيم. حل مشكلات فرهنگي، آيا مانع حل مشكلات فرهنگي هست؟!
  • ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    آره اصولگراها همه ابعاد دين براشون مهمه، چون آدماي دين‌مداري هستند. برو تو بغل افسادطلبان كه قشنگ به سمت جهنم هدايتت مي‌كنن.
  • محمد ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    لخت هم ميشد و مي‌رقصيد، شما مي گفتي: "حالا يه بار فقط لخت شده و رقصيه، بريد فكرش و باطنش رو بررسي كنيد"!!
  • ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    مشکل ازکسانی هست که کراوات میزنن نا این که مشکل از کراواتشون باشه
  • ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    از همین جاها شروع میشه
  • ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    چرا نظر منو پخش نکردید مگه شما از نصیحت بدتان میاد یا اینکه نظرم خیلی منطقی بود که با مزاجتان جور درنیامد. فقط میگم واستون متأسفم............
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    ایشون با کراوات داره مملکت رو ....
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    یاد احمدی نژاد بخیر ...
  • مهدی90085 ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    هر دم از این باغ بری میرسد .............
  • کامران ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    مشرق حالت خوش نیستا
  • hasan ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    گشنمه......گشنمه
  • دددددددددددددددددد ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    نترس اقتصاد هم باید بریم ازشون گدایی کنیم همچون استقلال فرهنگی
  • حامد ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    ايکاش به جای فضولی و کنکاش در پوشش افراد کمی هم به وطن دوستی افراد توجه می کرديم.چه بسا افرادی که با پوشش و شعار های به اصطلاح ارزشی،پدر اين مملکت رو درآوردن .
  • علی ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    0 0
    ای مشرق سانسور چی هر چی به ضررت است چاپ نمیکنی؟ متاسفانه افراط وتفریط در عمق جان اکثر جناح های مملکت فرو رفته و حالا کو تا تعادل !!!!!
  • ناشناس ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    0 0
    باید گفت که این حرکت ایشون خلاف قانون بود ولی آیا ایشون به عنوان مشاور رییس جمهور رفته یا بنام خودش واینکه کراوات آدما خاییش خوش تیپ نشون میده حالا اگه کراوات بده یه چیزی جایگزینش بکنیم که اینا بزنند
  • متحیر ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
    0 0
    واقعا عجیبه این همه بحث بر روی کراوات. این چه سیستمی که یک کراوات این قدر اهمیت دارد. من شخصا روی خیلی موضوعات مهمتر (البته به نظر خودم ) این همه بحث ندیده ام. اگه مشکل شما کراوات ان شاء الله حل میشه تا دیگه هیچ مشکلی نداشته باشین
  • روشنگر ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    ایشان بعنوان شخص حقیقی در این اجلاس شرکت می کنند و ایشان بطور رسمی مشاور اقای روحانی نیستند و از این رو الزامی به رعایت پروتکل های وزارت خارجه ندارند
  • سید عبدالعزیز ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    مگه مشاوره به لباسه غربیه؟! واقعا بیسوادین
  • الناز ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    حالا همه ي مشكلات كشور حل شده فقط مشكل اصلي كشور كراوات زدن اين اقاست.
  • میلاد ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    واقعا بحث سر کراواته!!؟؟‌شوخی نکنید بامون!! فکر کن برا یه کراوات طرفو فرا بخونن دادگاه!!؟؟
  • ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    مگه کت و شلوار یا یونیفرم نظامی از غرب نیومده؟؟؟ چقدر بی منطق هستین! خب کراوات نشانه نظم هست...
  • ناشناس ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    0 0
    درپاسخ به سید عبدالعزیز توبی سوادی اولا کروات وهن مذهب است ویک نماد خارجی ثانیا مااین همه شهید ندادیم که مسعولین کشوری کروات ببندند وبه اسم نمایندگی مردم ایران در جلسات خارجی شرکت کنند.
  • ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    0 0
    کسانی که به سریع‌القلم لیچار می‌گویند، قول می‌دهم ذره‌ای سواد ندارند
  • ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    0 0
    حیف منابع این مملکت که صرف نادان های متحجری مثل تو میشود.
  • ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    0 0
    کاپشن تکنولوژیه آقای مودب؟
  • ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    0 0
    کاش اندازه سگ سریع‌القلم مفید بودی برای این مملکت.
  • ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    0 0
    لعنت به موسوی که کراوات را از عرف انداخت و یقه دیپلماتیک به جایش گذاشت.
  • ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    0 0
    جناب ناشناس! شما تا حالا یک متن از مولانا خوندی یا یک متن از سریع‌القلم؟ مولانا کدام خروجی مثبت را داشته و کجا وجهه دارد؟ در نافهمی تو همین بس که مولانای کاسب‌کار را دارای وجهه‌ی علمی می‌دانی و استادی با وجهه‌ی بین‌المللی مانند سریع‌القلم را با این الفاظ سخیف خطاب می‌کنی. حد شما هم دقیقا همان است!
  • ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    0 0
    جناب ناشناس! مثل این که خیلی حال کردی با این کشفت! کاپشن تکنولوژیه مردک؟
  • ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    0 0
    ناشناس خوش خنده‌ی آخری! حیف سوادت قد نمیده وگرنه خودت میدونستی!
  • ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    0 0
    مولانا تندیسش کجا نصب شده اون‌وقت؟ یه گوگل کن اسم هر دونفرو تا بفهمی.
  • ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    0 0
    مجتبی معمار عزیز! نشون به همون نشون که برتراندراسل شاگرد علامه جعفری بود، تندیس مولانا رو هم توی دانشگاه‌های خارجی نصب کرده‌اند.
  • ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    0 0
    هاها! کجای کت و شلوار شبیه لباس کردیه؟ عامو چی میزنی؟
  • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    0 0
    دکتر سریع‌القلم نباید مشاورت روحانی را قبول می‌کرد. چون شان ایشان اجل این صحبت‌ها بود. این که در معرض چند بچه مدرسه‌ای تازه ریش قرار بگیری و دری وری بشنوی در شان ایشان نیست.
  • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    0 0
    بله بله! جناب مسعول (!)‌ سوادت تو حلقم!
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    0 0
    شما اگه مردی عقایدشو در مورد راننده تاکسی ها همینجا بنویس! انقدر کثیفید که از هیچ مغلطه‌ای فروگذار نمی‌کنید.
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    0 0
    جناب ممد متدولوژوی! قول می‌دم که یک کتاب درست هم نخواندی و این اندیشمند رو احتمالا اسمشو پای منبر شنیدی.
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    0 0
    ایشون با کراوات داره مملکتو چی؟ گناه ملتو میشوری؟ خجالت نمی‌کشی جناب عرزشی؟
  • ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    0 0
    لال از دنیا نری صلوات!
  • یه بنده خدا ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
    0 0
    سلام کراوات که جای خود داره اقایون دارن خون شهدا رو به باد میدن
  • مهيار ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
    0 0
    تاسف...........متاسفم اقاي روحاني
  • اکبر ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    بابا دمش گرم
  • جواد ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
    0 0
    بچه ها شما مگه بیکارید که ای همه نظر میدین یا
  • علیرضا ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    سلام به اون دوستانی که طرفداری می کنند فرق لباس رسمی رو با غیر رسمی رو هر وقت دونستی بیا نظر بده
  • نازنین ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
    0 0
    کجای قانون اسای خووودتون گفته کراوات جرمه در ضما ما از دولت مردامون انتظار موفقیت داریم و هیچ کس هم نباید به کسی بگه چطور لباس بپوشه هیچ کس
  • علی ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    اخبارتون خنده ادمیزاد رو در میاره. آخه بندگان خدا کدوم قانونی تو مملکت ما کراوات زدن رو برای شهروندان ممنوع کرده و در ثانی ایشون اصلاً مشاور آقای روحانی نیستند. دست بردارید از این کارهای نخ نما. اینم مثل دراز کردن پای برادر رئیس جمهور فقط محض بازی دادن افکار عمومیه.
  • . IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    1 0
    ای کیو های عصر حجری
  • ابراهیم IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 0
    بستن کراوات کجاش منافی وطن پرستی و حفظ منافع ملی و اسلامی هست؟مگر در بین مسئولین حاشیه خلیج فارس که خیلی از ماها اسلامی تر اند و هم بیشتر بفکر ملت شون هستند بستن کروات در کارشون اختلال ایجاد شده؟
  • مهران IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    0 0
    با کراوات زدن یا نزدن چیزی درست نمیشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس