کد خبر 28355
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۶

يک دختر و پسر جوان مصري، مراسم جشن عروسي خود را در ميان جمعيت ميليوني مردم اين کشور در ميدان التحرير قاهره برگزار کردند.

به گزارش گروه بين الملل مشرق، اعتراضات مردم مصر در ميدان التحرير قاهره که اين روزها با جمعيتي بالغ بر دو ميليون نفر ادامه دارد، حاشيه‌هاي خاصي نيز به همراه دارد که از ديد رسانه‌هاي خبري دور نمانده است.
نمودهاي زندگي طبيعي مردم در مرکز ميدان التحرير در ميان معترضان مصري مانند خريد و فروش و برگزاري مراسم عروسي به چشم مي‌خورد.
در روز سيزدهم اعتراضات مردمي مصري‌ها، يک دختر و پسر جوان براي اعلام همبستگي با معترضان مصري در مبارزه با نظام حاکم مصر، مراسم عروسي خود را در ميان جمع ميليوني مردم انقلابي قاهره برگزار کردند که فيلم اين عروسي بصورت زنده که ده ها ميليون نفر شاهد آن بودند از شبکه تلويزيوني الجزيره قطر پخش شد.

عروس و داماد مصري در ميان صدهاهزار نفر از مردم انقلابي مصر در ميدان التحرير قاهره

عاقد اين مراسم، با استفاده از بلندگو دعاهايي را براي خوشبختي اين عروس و داماد و نابودي همه ستمگران جهان خواند که با فرياد بلند "آمين" صدهاهزار مسلمان انقلابي مصري همراه شد.
عروس محجبه و داماد انقلابي، در اين مراسم، لباس سنتي عروسي در مصر را بر تن کرده و بعد از پايان مراسم عقد، در ميان تشويق و هلهله مردم مستقر در ميدان مصر در اين ميدان گشت زدند.

عکس يادگاري عروس و داماد مصري با تانک ارتش رژيم مبارک که ديگر اثري ندارد

ادامه رواج لطيفه‌هاي مضحک و خنده دار درباره حسني مبارک و دولت مستبد مصر نيز همچنان روند رو به رشد خود را ادامه مي‌دهد و فروشندگان مصري نيز از فرصت تجمع مردم در ميدان التحرير استفاده کرده و اجناس مختلف خود را به مردم عرضه مي‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس