کد خبر 282349
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بهتر است مسئولان برای دیدن صف‌های طولانی سبد کالا در سرمای زمستان شیشه‌های دودی ماشین خود را پائین دهند.

به گزارش مشرق، حسین طلا درباره توزیع سبد کالا بین اقشار جامعه، اظهار داشت: بعضی از مسئولین که در ماشین‌های گرم نشسته‌اند نمی‌توانند درک کنند که چگونه مردم در صف ایستاده‌اند و منتظر دریافت سبد کالا هستند. لااقل شیشه دودی ماشین خود را پائین بکشند تا این صف‌ها را ببینند.

وی ادامه داد: این صف‌های طولانی جان مردم را تهدید می‌کند و اخبار خوشی در این رابطه به گوش نمی‌رسد. پیرمردی 60 ساله در کرمانشاه در همین صف‌ها جان خود را از دست داده است و به گفته منابع خبری یک نفر دیگر نیز در تهرانسر تهران جان خود را برای دریافته سبد کالا از دست داده که هنوز این خبر از سوی مراجع ذیصلاح تایید نشده است.

طلا گفت: نباید جان مردم را برای گرفتن تخم‌مرغ، برنج هندی و مرغ یخی به خطر انداخت. این طرح با اشکالات اساسی در اجرا مواجه است. جای کرامت و عزت مردم در سبد کالا خالی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: از مسئولین مربوطه درخواست نظارت و توزیع سبد کالا را با دقت بیشتری داریم و باید مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها را با دقت بیشتری اجرایی شود.

طلا افزود: پیگیری‌ها و انتقادهای فراوانی نیز در زمینه مسئولان طرح سبد کالا قرار گرفته است که نتیجه آن این است که تمام بازنشستگان تأمین اجتماعی و کارگران مشمول سبد کالا شدند که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز این خبر را اعلام کرده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس