کد خبر 282125
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۶

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس، گفت: نمایندگان مجلس به طور حتم موضوع تحقیق و تفحص در مورد خرید محصولات سبد کالا را مورد پیگیری قرار خواهند داد و حتی این امر می‌تواند منجر به استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس شود.

به گزارش مشرق، کمال علی پور خنکداری، در واکنش به استفاده از برنج‌های وارداتی در سبد کالایی مردم، گفت: استفاده از برنج‌های وارداتی در سبد کالاهایی مردم یکی از اشتباهات بزرگ دولت و وازرت صنعت، معدن و تجارت است.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی، افزود:‌ اگر دولت قرار است تحت عنوان سبد کالا اقلام مورد نیاز مردم را تامین کند، باید تحت هر شرایطی از تولیدات داخلی حمایت کند.

وی تصریح کرد: متاسفانه وزیر صنعت، معدن و تجارت یکی از دلایل عدم استفاده از برنج‌های داخلی در سبد کالا را نبود بسته‌های 10 کیلویی برنج عنوان کرده که اینگونه اظهارات عذر بدتر از گناه بوده و به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

علی پور ادامه داد: اظهارات و پاسخ‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد چرایی استفاده از برنج خارجی در سبد کالای مردم نشان می‌دهد که وزیر و معاونین وی هیچگونه اطلاعی از وضعیت کشور ندارند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، عنوان کرد:‌ در شرایط کنونی شهرهایی همانند گلستان، گیلان و مازندران چند سالی است که برنج‌هایی با وزن 10 کیلویی بسته‌بندی و به بازار عرضه می‌کنند.

 وی افزود: ورود برنج‌های خارجی به سبد کالایی مردم و عدم حمایت از تولیدات داخلی، امید بسیاری از کشاورزان ایرانی را ناامید کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: نمایندگان مجلس به طور حتم موضوع تحقیق و تفحص در مورد خرید محصولات سبد کالا را مورد پیگیری قرار خواهند داد و حتی این امر می‌تواند منجر به استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس شود.
منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس