عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: متأسفانه جریان دوم خرداد به همراه کارگزاران پس از روی کار آمدن آقای روحانی به دنبال مصادره رأی مردم به نفع خود هستند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمد خرسند  عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، در واکنش به اظهارات محمد هاشمی مبنی بر اینکه رای روحانی مدیون هاشمی رفسنجانی است، گفت: دولت‌ها باید همواره خود را مدیون نظام و مردم بدانند چرا که اگر تدابیر رهبری نبود عوامل بیرونی و برخی در داخل به دنبال ایجاد شیطنت بودند که انتخابات برگزار نشود.

وی افزود: تدابیر مقام معظم رهبری در انتخابات 92 سبب شد تا این دوره از انتخابات تبدیل به جشن ملی شود و مردم با مشارکت بسیار بالایی حضور پیدا کنند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه آقای روحانی قبل از انتخابات ریاست جمهوری همواره گفتند که بنده به صورت مستقل آمده‌ام و وابسته به هیچ جریان سیاسی نیستم، تصریح کرد: متأسفانه جریان دوم خرداد به همراه کارگزاران پس از روی کار آمدن آقای روحانی به دنبال مصادره کردن رأی مردم به نفع خود هستند.

حجت‌الاسلام خرسند اضافه کرد: اصلاح‌طلبان همچون دوران اصلاحات که تأکید داشتند می‌خواهیم خاتمی را از قطار اصلاحات پیاده کنیم در این دوره نیز از روحانی عبور خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مردم به شعارها و وعده‌های آقای روحانی رأی دادند، گفت: همه باید به دولت برای حل مشکلات کشور کمک کنیم نه اینکه بنشینیم و به دنبال مصادره آراء باشیم؛ متأسفانه در استان‌ها اصلاح طلبان به دنبال کسب پست‌های کلیدی هستند و شعارهای ساختارشکنانه مطرح می‌کنند که این خلاف عهد و پیمان رئیس‌جمهور با مردم بود.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: طرح دوباره  شعارهای ساختارشکنانه از سوی اصلاح‌طلبان در دولت اعتدال به ضرر دولت تدبیر و امید خواهد بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس