از پیراهن تیم ملی در کشورهای مختلف به روش‌هایی متفاوت رونمایی می‌شود اما نه به شکلی که برای نخستین بار پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۴ به نمایش درآمد.

به گزارش مشرق،  سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان شب گذشته (شنبه) از پیراهن تیم ملی ایران با نقش یوزپلنگ ایرانی رونمایی شد، مراسمی که با حضور انواع چهره‌های ورزشی، فرهنگی، هنری و ... برگزار شد. در این مراسم که خود جای بحث طولانی دارد نه خبری از کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران بود و نه کاپیتان و بازیکنان شاخص این تیم.

در چند ماه گذشته برخی کشورها به سبک خاصی از پیراهن تیم ملی کشورشان رونمایی کرده‌اند، برای مثال آلمانی‌ها از پیراهن جدید خود در اتوبوسی ساده رونمایی کردند و با دعوت مردم عادی به اتوبوس و اهدای پیراهن تیم ملی، فوتبالدوستان آلمانی را سورپرایز کردند.

برخی فدراسیون‌ها هم با انتشار فیلم تبلیغاتی و یا تصاویری، از پیراهن جدید تیم ملی خود رونمایی کردند. البته برخی فدراسیون‌ها هم به سبک ما از پیراهن تیم ملی کشورشان رونمایی کرده‌اند که می‌توان به برزیل و اسپانیا اشاره کرد ولی این کجا و آن کجا!

صرفنظر از کیفیت پیراهن این تیم‌ها با البسه‌ای که تیم کشورمان استفاده خواهد کرد که در مورد آن بحث بسیار است، بازیکنان و مربیان تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا با حضور در مراسم رونمایی احترام به تیم ملی را نشان می‌دهند.

بازیکنان و مربیان این تیم‌ها وظیفه خود می‌دانند که در مراسم رونمایی از پیراهن تیم‌های خود حضور پیدا کنند و حتی پاسخگوی پرسش‌های خبرنگاران باشند ولی اینجا در ایران بازیکنان تیم جوانان به جای نفرات تیم بزرگسالان پیراهن تیم ملی را بر تن می‌کنند تا مراسم رونمایی معنای خود را از دست ندهد.

در فیلم زیر می‌توانید مراسم رونمایی از پیراهن‌ تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا برای جام جهانی 2014 برزیل را ببینید.


دانلود
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • علیرضا ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
    0 0
    این یا از بی کفایتی آقایونه یا از کم اهمیتی تیم ملی به هر حال ما کاری جز افسوس خوردن نمیتونیم بکنیم...
  • جواد ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    0 0
    خیلی دیر میاد اصلا خوب نبود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس