کد خبر 281933
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۳

نماینده بخش خاورمیانه آل اشپورت گفت: امکان تقویت رنگ یوزپلنگ روی پیراهن تیم ایران وجود دارد.

به گزارش مشرق، وحید جعفری اظهار داشت: بعد از مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی نقدهایی درباره طرح یوزپلنگ مطرح شد که اعلام می‌کنم امکان افزایش 10 تا 20 درصدی رنگ و یا حتی تغییر رنگ طرح یوزپلنگ وجود دارد و با توجه به تایید فیفا، سایر مسائل در اختیار خودمان است.

وی در مورد انتقادها به کیفیت لباس رونمایی شده گفت: این لباس با بهترین الیاف تهیه شده و تلاش کردیم زیباترین و با کیفیت‌ترین البسه را برای تیم ایران در جام جهانی تهیه کنیم.

نماینده بخش خاورمیانه آل اشپورت با رد برخی خبرها درباره درخواست مالی کی‌روش برای حضور در این مراسم خاطرنشان کرد: من چنین حرفی نزدم بلکه گفتم او از ما درخواست قراردادی جداگانه کرده بود. کی‌روش معتقد بود باید قرارداد جداگانه‌ای را با او منعقد کنیم که این مسئله را با مسئولان فیفا در میان گذاشتم و آنها اعلام کردند چنین قانونی وجود ندارد.

جعفری تاکید کرد: ما حاضریم در این زمینه با کی‌روش مذاکره کنیم تا ببینیم چه شرایطی شکل خواهد گرفت. کی‌روش می‌تواند به غیر از لباس آل‌اشپورت کت و شلوار رسمی بپوشد اما اگر لباس ورزشی با هر برند دیگری را بر تن کند برای او جرایمی در نظر خواهیم گرفت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    0 0
    بخدا با این طراحی جوک جام جهانی میشیم .
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    0 0
    خوبه اگه پرنگ بشه
  • ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    0 0
    خطرناک که نیست؟اهلیه؟ 
  • آزاده ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    0 0
    منظورت دقيقا چيه ؟ اين بايد باعث افتخارت باشه كه فرهنگ ملي داره اونقدر بالا ميره كه حيات وحش اون مملكت براش مهم باشه . زنده باد شخصي كه اين ايده رو مطرح كرده .
  • علیرضا ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    0 0
    در این که ایده بسیار خوب و عالی ای بوده شکی نیست اما طراحی لباس و یوزپلنگ بسیار مسخره است و میشد بهتر طراحی بشه، البته هنوز هم دیر نشده...
  • محمد ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
    0 0
    این چه طرح مزخرفیه کشیدن اولا باید کل بدن یوز به صورت تهاجمی و خشن کشیده بشه این که یه کله با گردنه که نصفش میمونه زیر شورت ورزشی دوما پررنگ تر بشه و پشت پیراهن هم چاپ شده باشه سوما کاملا طرح یه یوز باشه چون پلنگ با یوز زمین تا زیر زمین فرق داره و طرح یوز ایرانی باشه چون یوز ایرانی نسبت به افریقاییش یال بیشتری داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس