معاون سيما ضمن بازديد از شبکه جهاني جام جم، گماردن تيم قوي براي برنامه‌ي خانواده شبکه را يک ضرورت اعلام کرد و گفت: از اين پس آموزش آشپزي غذاهاي غيرايراني ممنوع است.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومي شبکه جام جم، طي روزهاي گذشته و در آستانه دهه‌ي فجر، دکتر دارابي ـ معاون سيماي سازمان صداوسيماي جمهوري اسلامي ـ‌ در رأس يک هيات از مسؤولان معاونت سيما به صورت سرزده از شبکه جهاني جام جم بازديد کرد.

معاون سيما ضمن ابراز تشکر از فعاليت‌هاي نيروهاي شبکه، با بيان اينکه شبکه‌هاي مختلف تلويزيوني سازمان صداوسيما به ستاد چابک و ارزشمند فرهنگي نياز دارند بر بالا بردن کيفيت اثرات توليدي با ايجاد رقابت بين تهيه‌کنندگان تاکيد و در اين زمينه خاطرنشان کرد: براي آسيب نديدن کيفيت برنامه‌هاي مختلف تلويزيوني دستورالعمل استفاده از تهيه‌کنندگان مختلف براي توليد برنامه، تنظيم و ابلاغ شده و توقع اين است که از سال آينده در گروه‌هاي برنامه‌ساز، شاهد حضور افراد گوناگون با سليقه‌هاي مختلف براي تهيه و توليد برنامه باشيم و هيچگاه در يک زمان واحد يک تهيه‌کننده، تهيه‌کنندگي چند برنامه را به عهده نداشته باشد.

دکتر دارابي در اين بازديد اعلام کرد: ايرانيان در هر کجاي جهان بايد احساس غرور کنند و اين وظيفه شبکه جهاني جام جم است که دستاوردهاي مهم و بزرگ انقلاب اسلامي را در قاب تصوير به مهماني چشم‌هاي مخاطبان مقيم خارج از کشور و فارسي زبانان سراسر دنيا ببرد.

در اين بازديد صميمي، دکتردارابي با تشکر و قدرداني از مدير شبکه و ساير مديران اين مجموعه، از کمبودهاي فني و مهندسي و نيازهاي مادي و مالي شبکه جهاني جام جم کسب اطلاع کرد.

 مجيد رجبي معمار ـ مدير اين شبکه ـ در ابتدا ضمن خير مقدم‌گويي، يک يک واحدهاي ستادي اين شبکه را معرفي و نحوه عملکرد آنان را به اطلاع رساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس