کد خبر 280006
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲

مدیر پیش‌فروش بلیت سی‌ودومین جشنواره‌ی فیلم فجر ضمن اشاره به استقبال بسیار زیاد مردم از پیش‌فروش ادامه داد: تعداد قطعه بلیت‌های پیش‌فروش‌ شده این دوره از جشنواره، دو برابر دوره‌ی قبل است.

گروه فرهنگی مشرق - محسن شمس (که در پردیس ملت مکان تحویل بلیت‌های جشنواره‌ی فیلم فجر حاضر بود ) در این‌باره توضیح داد: اقبال مردم از سه روز پیش‌فروش سینماهای مردمی سی‌ودومین جشنواره‌ی فیلم فجر از سال گذشته 100 درصد بیشتر بوده است و همین باعث می‌شود امسال صندلی‌های بیشتری از ظرفیت‌های جشنواره توسط مردم پر شود.
 
وی درباره میزان بلیت‌های پیش‌فروش شده جشنواره از تعداد کل صندلی‌های سینمای جشنواره فجر توضیح داد: از مجموعه ظرفیت نمایشی سینماهای مردمی جشنواره حدود 20 تا 30 درصد از بلیت‌ها در پیش‌فروش توسط مردم خریداری شده است و سایر بلیت‌ها نیز در گیشه به فروش می‌رسد یا متعلق به صاحبان آثار،‌ مهمان‌های جشنواره ‌، صاحبان سینما و سازمان‌ها و نهادها است.
 
شمس در پاسخ به پرسشی درباره فروش بلیت سینمای مردمی در گیشه و پیش از آغاز سانس فیلم‌ها گفت: بخشی از بلیت‌های هر سینما برای فروش در گیشه کنار گذاشته شده است و طبق تاکید دبیر جشنواره حتما در نمایش هر سانس تعدادی بلیت برای علاقه‌مندان از طریق گیشه هر سینما به فروش می‌رسد، البته در هر صورت سهمیه گیشه محدود خواهد بود اما تمام تلاشمان این است که مردم علاقه‌مند به سینمای ایران‌، ناامید از گیشه باز نگردند.
 
50 درصد از ظرفیت پیش‌فروش در 40 دقیقه اول پر شد
 

محسن شمس در ادامه این گفت‌وگو درباره میزان استقبال مردم از پیش‌فروش فیلم‌ها یادآور شد: پس از بررسی آمار ثبت شده‌ی پیش‌فروش بلیت‌ها اعداد و ارقام جالبی از استقبال مردم به دست آمد به طوری که تنها در یک نمونه می‌توانم بگویم 50 درصد از ظرفیت پیش‌فروش بلیت سینماهای مردمی در چهل دقیقه اول بازشدن سایت جشنواره توسط مردم علاقه‌مند خریداری شد.
 
وی افزود: همین امر هم باعث شد که با موافقت آقای رضاداد (دبیر جشنواره) و در روز اول‌، ظرفیت در نظر گرفته شده سینماهای مردمی برای پیش‌فروش را‌، 100 درصد افزایش دهیم و در واقع پیش‌فروش انجام شده دوبرابر ظرفیتی است که در ابتدا قرار بود از طریق سامانه اینترنتی به فروش برسد.
 
استقبال مردم از جشنواره فجر امیدوار کننده است
 
مدیر پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر در ادامه این گفت‌وگو با ابراز خرسندی از گستردگی جغرافیایی سینماهای نمایش‌دهنده آثار در جشنواره فجر بیان کرد: خدا را شکر امسال سالن‌ها با مطالعه انتخاب شدند و سعی کردیم سینماهای مردمی در نقاط و جغرافیای مختلف شهر، با ترکیب جمعیتی متناسب و قیمت‌گذاری شناور و تخفیف‌های هدفمند به علاقه‌مندان خدمات ارائه کنند. همین نگاه هم نتیجه مثبت خود را در رفتار مردم با پیش فروش بلیت‌ها نشان داد و باعث شد که علاقه‌مندان دو برابر از سال گذشته از پیش‌فروش بلیت‌ها استقبال کنند.
 
شمس در بخش پایانی این گفت‌وگو با اشاره به اقدامات خوبی که در زمینه سالن سازی انجام شده است‌، گفت: در سال‌های اخیر برای توسعه فضاهای فرهنگی شهر تلاش‌ها و سرمایه‌گذاری زیادی شده است. قطعا ما خوشحال می‌شویم که سالن‌های سینما در شمال‌، جنوب، شرق و غرب شهر با بهترین کیفیت معماری و طراحی و بدون در نظر گرفتن منطقه جغرافیایی ساخته می‌شود. به نظرم چنین اتفاقی حق مردم ما است و جشنواره فیلم فجر فرصت مغتنمی برای تکامل این حلقه خدمت است.
 
مدیر پیش‌فروش بلیت‌های سی ودومین جشنواره فیلم فجر در پایان سخنانش اظهار کرد: جشنواره فیلم فجر فرصت ایجاد می‌کند که مردم همزمان با جشن‌های انقلاب اسلامی بتوانند با یک رسانه فرهنگی – هنری و اجتماعی ارتباط برقرار کنند.‌ در چنین وضعیتی سینما آنچه را در یک سال اخیر تولید کرده به ملت تقدیم می‌کند و آنها نیز آثار را ارزیابی می‌کنند و از نظر من چنین اتفاقی یعنی تعامل دوسویه‌ی اجتماعی و همان مفهوم جشن و سینمای ملی .
 
تحویل بلیت‌های پیش‌فروش‌ شده سینماهای مردمی سی و دومین جشنواره فیلم فجر از شنبه صبح (5 بهمن ماه) در طبقه آخر پردیس سینمایی ملت آغاز شده است و علاقه‌مندان با مراجعه هشت کانتر می‌توانند در فاصله چند دقیقه بلیت‌های خود را دریافت کنند.
 
تحویل بلیت‌ها در پردیس سینمایی ملت تا 8 بهمن ماه ادامه دارد.


مخاطبان محترم گروه فرهنگی مشرق می توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاویر و هر آن چیزی که در قالب فرهنگ و هنر جای می گیرد را به آدرس culture@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس