کد خبر 27737
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۵

احمدي‌نژاد در پيامي با تسليت درگذشت پدر بزگوار سرداران شهيد مهدي و مجيد زين‌الدين، تکريم مجاهدت خالصانه و پاسداشت نقش والاي خانواده‌هاي معظم شهدا را وظيفه شرعي، اخلاقي و انقلابي همه ارادتمندان به اسلام عزيز و رهپويان فرهنگ جهاد و شهادت دانست.

به گزارش مشرق به نقل از دفتر امور رسانه‌هاي رياست جمهوري، محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور در پيامي با تسليت درگذشت پدر بزگوار سرداران شهيد مهدي و مجيد زين الدين، تکريم مجاهدت خالصانه و پاسداشت نقش والاي خانواده‌هاي معظم شهدا را وظيفه شرعي، اخلاقي و انقلابي همه ارادتمندان به اسلام عزيز و رهپويان فرهنگ جهاد و شهادت دانست.

متن پيام تسليت رئيس جمهور بدين شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحيم
اللهم عجل لوليک الفرج و العافيه و النصر و اجعلنا من خير انصاره و اعوانه و المستشهدين بين يديه
تکريم مجاهدت خالصانه و پاسداشت نقش والاي خانواده‌هاي معظم شهدا که به تعبير امام راحل(ره) «چشم و چراغ اين ملتند» وظيفه شرعي، اخلاقي و انقلابي همه ارادتمندان به اسلام عزيز و رهپويان فرهنگ جهاد و شهادت است.

پرورش جوانان خداجوي بسيجي همچون سرداران شهيد مهدي و مجيد زين‌الدين، نماد والايي از درک و غيرت ديني و دغدغه صيانت از آرمان‌هاي اسلام ناب محمدي، در دوران حيات پربرکت مرحوم عبدالرزاق زين‌الدين بود که زيباترين جلوه‌هاي عشق به اسلام و مردم را به نمايش گذاشت. درود خداوند بر پرورش‌دهندگان مجاهدان راه حق که همواره رنج دوران را براي شکوفايي و بالندگي حقيقت اسلام تحمل کرده‌اند.

درگذشت مرحوم عبدالرزاق شيخ زين‌الدين، پدر بزرگوار سرداران شهيد زين‌الدين که با ايام رحلت جانسوز پيامبر رحمت و مهرباني حضرت محمد مصطفي(ص) و امام حسن مجتبي(ع) مقارن شده است را به ساحت مقدس حضرت ولي عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامي، خانواده معظم شهيدان زين‌الدين، مردم شريف قم و ملت بزرگ و قدرشناس ايران اسلامي تسليت و تعزيت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان براي آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهي و براي بازماندگان صبر و سلامتي مسالت مي‌نمايم.
محمود احمدي‌نژاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس