کد خبر 277310
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۲

سرپرست تیم فوتبال استقلال در آستانه دربی ۷۸ گفت: امیدواریم رقیب و رسانه‌ها حاشیه‌ها را کمتر کنند تا بُعد فنی دربی دیده شود.

به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، میرشاد ماجدی  در حاشیه تمرین استقلال در خصوص وضعیت استقلال در آستانه دربی 78 عنوان کرد: فلسفه دربی با تمام بازی‌ها فرق دارد و خواسته و یا ناخواسته حاشیه این بازی بر متن غلبه می‌کند.

وی افزود: تجربه در دربی حرف اول را می‌زند. با توجه به اینکه مدیرعامل، کادر فنی و بازیکنان تیم ما تجربه بالایی دارند می‌توانند راحت‌تر بر حاشیه غلبه کنند و ما آنقدر بازیکن باتجربه داریم که شرایط برای استقلال سخت نشود. امیدوارم تیم حریف و رسانه‌ها هم حاشیه‌ها را کمتر کنند تا بُعد فنی دربی دیده شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که این دیدار هم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان می‌رسد یا برنده خواهد داشت، گفت: می‌خواهم همه باور کنند که دو تیم دوست ندارند نتیجه بازی صفر - صفر شود. از مدیر باشگاه‌ها تا صداوسیما و دست‌اندرکاران بازی همه دست به دست هم می‌دهند که فوتبال زیبایی به نمایش گذاشته شود و مردم از فوتبال زیبا لذت ببرند. هیچ کدام از دو تیم دوست ندارند بازی مساوی شود اما استرس و فشار دربی آنقدر زیاد است که ناخواسته این اتفاق می‌افتد.

ماجدی با اشاره به جنگ رسانه‌ای سایت دو باشگاه در چند روز اخیر خاطرنشان کرد: در این مدت که بیانیه‌ها صادر شد من مصاحبه‌ای انجام ندادم چون با این کار مخالفم. نباید به یکدیگر هتاکی کنیم و روح ورزش فراموش شود. شاید اگر بگویم مخالف صددرصد این کار هستم باور نکنید اما مخالفم و نباید با روح ورزش بازی کرد.

وی تاکید کرد: باشگاه استقلال هم این بیانیه‌ها را محکوم می‌کند و شاید کسانی که این کار را انجام دادند برای گرفتن حق بود اما این بیانیه انشای خوبی نداشت. به نظرم این بازی‌ها تمام می‌شود، نتایج رقم می‌خورد و همه چیز فراموش می‌شود، باید به فکر آینده باشیم که چند سال دیگر پیر خواهیم شد و با یکدیگر سلام و علیک خواهیم کرد.

سرپرست استقلال در خصوص جدایی جواد نکونام از این تیم اظهار داشت: من جزء کسانی بودم که فکر می‌کردم جواد در استقلال می‌ماند. نظرم این بود که سوءتفاهمات با جلسه حل می‌شود اما بعد از اینکه نکونام از استقلال رفت متوجه شدم دیگر نمی‌خواهد در جمع ما بماند.

ماجدی ادامه داد: در آستانه بازی بزرگ نباید به این چیزها فکر کنیم و باید به داشته‌هایمان بیندیشیم. باید ببینیم چه کسانی را در اختیار داریم و آنها که ماندند و به قرارداد خود پایبند بودند را دریابیم و برای آنهایی هم که رفتند آرزوی موفقیت داریم. برای بازی‌های آینده باید داشته‌هایمان را در نظر بگیریم و آنهایی که در استقلال ماندند خودشان می‌دانند چه مسئولیت سنگینی دارند و باید به وظایفشان عمل کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرشاد ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 0
    برو بی سواد نادان اول روابط عمومی شما با بدترین کلمات توهین می کنید بعد محکوم می کنید بعد میگید رقیب حاشیه درست نکند از دوهفته قبل هم که مثلا مدیرتان شروع کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس