کد خبر 276075
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۹

چند فقره قتل مشکوک در نزدیکی سوچی محل برگزاری بازیهای المپیک زمستانی مسکو را نگران کرده است.


به گزارش مشرق به نقل از پرس تی وی، مسئولان در حال بررسی شش فقره قتل مشکوک هستندکه همه این مرگ ها در منطقه استاوروپول روی داده است که کمتر از پانصد کیلومتر با سوچی محل برگزاری المپیک زمستانی در ماه آینده فاصله دارد.
نیک رابرتسون خبرنگار این شبکه در گزارشی از مسکو گفت:کمیته تحقیق شامل تیم پزشکی قانونی در حال بررسی موضوع است و سرویس های اطلاعاتی تلاش می کنند اطلاعات را کنار یکدیگر قرار دهند.یک مرد براثر تیراندازی در داخل خودروی خود کشته شد. زمانی که پلیس به این حادثه نزدیک شد، مقداری مواد منفجره منفجر شد. سپس در روستای دیگر در کمتر از ده کیلومتر از روستای نخست دو مرد دیگر در دو خودروی دیگر کشته شدند.
در روستای دیگر حدود پانزده کیلومتری این روستا، جنازه سه مرد در داخل یک خوردو پیدا شدو یک سطل حاوی مواد منفجره نزدیک خودرو کار گذاشته شد. پلیس توانسته است این مواد منفجره را خنثی کند. سرویس های امنیتی تلاش می کنند مسئول این حوادث را پیدا کنند. تاکنون گفته شده است از یک نوع تفنگ در کشتن همه این شش نفر استفاده شده است.
وی گفت:علت نگرانی مسکو از این حوادث، نزدیکی این منطقه با سوچی است: منطقی نیست تروریست ها دراین فصل سال که برف شدید بر روی کوهها نشسته است ،در این کوهها باشند.سرویس های امنیتی کنترل شدید بر روی خودروهای در حال تردد در این منطقه خود دارند و سرویس های امنیتی نمی خواهند احتمال نوعی تهدید هوایی به المپیک را رد کننداما همانطور که در حملات یازدهم سپتامبر دیدم ،برخی سرویس های امنیتی نگران هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس