کد خبر 275489
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۱

نماینده مردم تهران در سوال خود از وزیر ارشاد با اشاره به اظهار نظر وزیر ارشاد درخصوص تک‌خوانی زنان گفت: این اظهار نظر سبب گسترش مفاسد در جامعه شد.

 به گزارش مشرق به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در جلسه علنی امروز(سه‌‌شنبه) مجلس، در سوال خود از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حرکت خزنده برخی از جریان‌های ضددینی در مطبوعات کشور گفت: امروز ما شاهد این هستیم که نویسندگان وابسته به جریان‌های غربی و همچنین رژیم ستم‌شاهی و عضو بنیاد اشرف پهلوی در فصل‌نامه‌ها و مطبوعات ما قلم می‌زنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به وزیر ارشاد درباره اظهارات وی پیرامون توقیف برخی روزنامه‌ها گفت: چرا زمانی که یک رستوران غذای فاسد می‌دهد آن را تعطیل می‌کنند این به خاطر تامین امنیت جامعه است شما برای حفظ مذهب رسمی کشور قسم یاد کرده‌اید و باید با نشریاتی که به مقدسات اهانت می‌کنند برخورد کنید.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: چرا تصاویر مهم در نشریات به نمایش در می‌آید و چرا مقاله‌ای منتشر می‌شود که در آن ولایت ائمه معصوم نیز زیر سوال رفته است.

رسایی همچنین با انتقاد از سخنان وزیر درباره تک‌خوانی زنان گفت: این سخنان شما سبب شد تا برخی از مفسده‌ها به نام وزارت ارشاد در جامعه منتشر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس