به گزارش خبرنگار ديپلماسي عمومي مشرق، شرکت رسانهاي "مدوسا " متعلق به "سيلويو برلوسکوني"، فيلمي کمدي با موضوع توهين آميز تروريسم اسلامي و با عنوان "چه روز زيبايي" را توليد کرده است که رکورد فروش را در سطح يک فيلم محلي به طرز بيسابقهاي شکسته است.. برلوسکوني از جمله چهار غول رسانه اي جهان محسوب مي گردد که پا به ميدان جنگ نرم عليه اسلام گذاشته است.
خبرگزاري آکي ايتاليا نوشت: اين فيلم توانسته فقط در دو هفته اکران 42 ميليون دلار فروش کند. داستان فيلم درباره يک نگهبان امنيتي است که شيفته ي يک زن عرب ميشود که اين زن در حال طراحي بمبگذاري "ميلان دومو" است.
اين فيلم همچنين فيلم هولوکاست محور "روبرتو بنيگني" که در سال 1997 ساخته شد و فيلم "زندگي زيباست" که سه بار برنده جايزه اسکار شده است و به مدت 13 سال عنوان پرفروشترين فيلم محلي را در اختيار داشت، از ميدان به در کرده است.
فيلم "چه روز خوبي" توسط شرکت "مدوسا" توليد شده و بودجهاي معادل 6.6 ميليون دلار براي آن هزينه شده است. "گيامپائولو لتا" مديرعامل شرکت مدوسا گفت که اين فيلم سينمايي وراي خوشبينانهترين پيش بينيهاي شرکت عمل کرده است.
اين فيلم توسط تيمي از نسبتا تازهواردها به سينما و "چيکو زالونه" کمدين مشهور تلويزيون، ساخته شده که در "مدياست" ايفاي نقش ميکند. مدياست يک شرکت رسانهاي متعلق به "سيلويو برلوسکوني" نخست وزير ايتالياست که صاحب شرکت مدوسافيلم نيز هست.
لتا گفت: موج جديدي از کمدي جديد و خوش ساخت ايتاليايي در راه است و اين چيزي است که مدوسا در حال کار روي آن است.
ايتاليا از گذشتههاي دور به دليل ژانر کمدي آن معروف بوده است که به دهه 1950 ميلادي باز ميگردد و شامل آثاري از اساتيدي شناخته شده مانند "دينو ريزي"، "پيترو جرمي"، "ماريو مونيچلي" و بسياري ديگر است.
در حال حاضر ايتاليا در حال تجربه احياي دوباره در سينماي ايتاليايي است و چهار فيلم از 10 فيلم برتر سال 2010 فيلمهاي کمدي ايتاليايي محلي بودند.
سينما مهم ترين ابزار غرب براي ستيزه ي نرم عليه جهان اسلام است.
کد خبر 27410
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۶
- ۰ نظر
- چاپ
فيلم کمدي "چه روز زيبايي" ساخته ي شرکت رسانهاي متعلق به "سيلويو برلوسکوني"، که مسلمانان را به تروريسم متهم مي کند رکورد فروش را در سطح يک فيلم محلي به طرز بيسابقهاي شکسته است.