کد خبر 272326
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۷

هیات انتخاب سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر سه فیلم "50 قدم آخر" به کارگردانی کیومرث پوراحمد، "خواب زده‌ها" به کارگردانی فریدون جیرانی و "عصبانی نیستم" به کارگردانی رضا درمیشیان را دیدند.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق به نقل از مهر، هیات انتخاب سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر متشکل از ابراهیم داروغه‌زاده، مجید رضا بالا، داریوش فرهنگ، حسین کرمی، محمدحسین لطیفی، علی معلم و مازیار میری، سه فیلم سینمایی "50 قدم آخر" به کارگردانی کیومرث پوراحمد، "خواب زده ها" به کارگردانی فریدون جیرانی و "عصبانی نیستم" به کارگردانی رضا درمیشیان را بازبینی کردند.
 
البته روند بازبینی نسخه‌هایی از فیلم‌ها که به دبیرخانه فجر رسیده ادامه دارد و هیات انتخاب از روزهای گذشته با جدیت مشغول تماشای فیلم‌ها هستند تا نظرات خود را تا پایان هفته نهایی کرده و به یک جمع‌بندی برای معرفی آثار نهایی بخش مسابقه سینمای ایران برسند.
 
فیلم سینمایی "50 قدم آخر" به کارگردانی کیومرث پوراحمد، سرگذشت واقعی یکی از نیروهای اطلاعات عملیات لشگر زرهی نجف اشرف در عملیات والفجر 4 را نمایش می‌دهد که برای شناسایی به یک منطقه مین‌گذاری شده در خاک عراق می‌رود و 17 روز تمام با پایی زخمی انتظار می‌کشد تا بالاخره به کمکش می آیند ولی…
 
فیلمنامه این فیلم توسط پوراحمد با مشاوره حبیب احمدزاده به نگارش در آمده است. بابک حمیدیان و طناز طباطبایی از بازیگران این فیلم هستند.
 
"خواب زده ها" به کارگردانی فریدون جیرانی یک کمدی عاشقانه است که داستان دختری با نام نازگل مشرقی دختر مجرد جنوب شهری را روایت می کند که به دلیل مشکلات اقتصادی زندگی اش در حال فروپاشی است. آشنایی اتفاقی وی با فیروز نشاط کارخانه‌دار مجرد زندگی اش را دچار حادثه های جدیدی می کند...
 
در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، ساره بیات، صابر ابر، شقایق فراهانی، ملیکا شریفی نیا، رویا میرعلمی، حسن تسعیری و اکبر عبدی حضور دارند. رحمان سیفی آزاد تهیه‌ و مسعود سلامی مدیریت فیلمبرداری این فیلم را برعهده داشته اند.
 
فیلم سینمایی "عصبانی نیستم" به کارگردانی رضا درمیشیان، داستان دو جوان به نام های نوید و ستاره است که در تهران زندگی می کنند.
 
در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون باران کوثری، نوید محمدزاده، رضا بهبودی، میثاق زارع، میلاد رحیمی، بهرام افشاری، امیررضا میرآقا، تینو صالحی، رضا کولغانی، وحید قاضی‌زاهدی، عباس جمالی، امین میری، مرجان قمری، سجاد تابش، احمد یاوری، پژمان کاشفی، محمد کارت، مینا‌ کریمی‌جبلی، حامد شیخی، مهران میرزایی، اکبر لطیفی، سام رجبی، شیما بختیاری، کیارش خداشناس، مهدی رودافشانی، امید محمدزاده، جواد جوینده‌میرزا و... حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس