کد خبر 270519
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸
به گزارش وبلاگستان مشرق، نویسنده وبلاگ سرلوحه نوشت: جناب مستطاب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ حسین کرمی، فاضل ارجمند و مقیم بلده‌ی طیبه‌ی قم برای حقیر نگاشته اند:

«بسم‌الله الرحمن‌الرحیم. در تاریخ  25 محرم 1415 این‌جانب طی تماس شفاهی که با جناب حجت‌الاسلام خرازی مسئول حزب‌‌الله، فرزند آیت‌الله خرازی جهت دریافت مقالات‌شان راجع به کنترل جمعیّت داشتم، فرمودند: این مقالات را به حزب‌الله واگذار کرده‌ام و دیگر در دست من نیست. این مقالات بسیار خوب بود و با تحقیقات و آماری دقیق نوشته شد. و من معتقد هستم که این طرح، یک نقشه‌ی استعماری و توطئه‌ی ابرقدرت‌ها می‌باشد و بی رابطه با آن جلسه‌ای که در اسرائیل جهت کنترل جمعیّت کشورهای اسلامی تشکیل شد، نمی‌باشد. مخصوصاً این طرح زمانی در ایران به اجرا در آمد که چهار ماه بعد از آن نقشه‌ای بود که در اسرائیل، کنفرانس آن تشکیل گردید.

و همچنین آقای خرازی فرمودند: من با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ملاقاتی داشتم و ایشان فرمودند: «من حدس می‌زنم که این یک نقشه‌ی خارجی باشد و با این امر موافق نیستم.»

و در ملاقاتی که با جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای هاشمی رفسنجانی داشتم، ایشان را راجع به خطر این امر گوشزد کردم؛ ایشان گفتند: «این یک نظری است» و دیگر گفتاری نداشتند.»
حاج شیخ حسین کرمی- 28 محرم‌الحرام 1415

منبع: کاهش جمعیت؛ ضربه‌ای سهمگین بر پیکر مسلمین/ تألیف علامه آیت‌الله سیدمحمدحسین طهرانی/ چاپ چهارم/ صفحه 159/ انتشارات علامه طباطبایی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
    0 0
    مشرق از سیاه‌نمایی، القای یأس و ناامیدی و چشم‌ بستن بر تلاش های خالصانه قاطبه مسئولان نظام اسلامی اعلام بیزاری و برائت دارد !!!! جل الخالق! و اینک ما آمده ایم تا پا جای پای بهار بگذاریم . ها حالا فهمیدم چه پدر کشتگی با این ننه مرده دارید!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس