خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"هایی برمی‌خورند که ميهمان‌‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.

 *در جلسه اخیر اصلاح طلبان که درباره انتخابات مجلس دهم برگزار شد، نسبت به فعالیت های انتخاباتی محمد رضا عارف اظهار نگرانی شده است. حاضران در جلسه با اشاره به روحیه انتقادی عارف پس از انتخابات ریاست جمهوری، معتقد بودند وی می خواهد شکست در انتخابات ریاست جمهوری را با پیروزی در انتخابات مجلس جبران کند. عارف درصدد است با ارائه یک لیست مستقل با سرلیستی خود در تهران و پیروزی در انتخابات مجلس ، خیز بعدی را با گرفتن صندلی ریاست مجلس و در نهایت کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم بردارد.

*در دیدارهای اخیر محمد جواد ظریف با مراجع قم، چند محور مورد تاکید مراجع عظام قرار گرفته است: 1- به دشمن خارجی نباید خوشبین بود.2-دولت باید نسبت به انتصاب چهره های افراطی که فضای آرامش و همدلی موجود در جامعه را برهم می زنند مراقبت کند.3-در گزارش 100 روزه انتظار بود به جای نفی یک طرفه عملکرد دولت گذشته، به بیان عملکرد دولت جدید پرداخته می شد.4-برنامه دیدار آقای روحانی با خانواده شهدا و ایثارگران قابل تقدیر و تجلیل است.5-اظهار ارادت و احترام دولت به توصیه های مقام معظم رهبری می تواند دولت را از خطر انحراف مصون نگه دارد.

 *در جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، هاشمی رفسنجانی نسبت به غیبت حسن روحانی در جلسات مجمع اظهار ناراحتی کرده است . زمانی که مجید انصاری خواستار نگهداری بندی از اقتصاد مقاومتی برای دریافت نظر رئیس جمهور شد، هاشمی در پاسخ وی گفت:" ما دیگر نمی توانیم صبر کنیم. چرا آقای روحانی دو هفته نیامده اند و امروز بیرون جلسه می گذارند. چرا جلسه مجمع را نمی آیند؟" روحانی شنبه هفته گذشته در مراسم 16 آذر دانشگاه شهید بهشتی شرکت کرده بود.

*شنیده ایم نتایج نظرسنجی یک موسسه دولتی نشان می دهد حدود 60 درصد مردم از عملکرد اقتصادی دولت یازدهم طی 100 روز گذشته رضایت نداشته اند.

*محمد خاتمی از عدم تحرک دولت یازدهم برای صدور اجازه خروج وی از کشور و شرکت در مراسم تشییع ماندلا به شدت دلخور و ناراحت است. خاتمی تلاش داشت در قالب هیاتی دولتی به کیپ تاون برود اما دولت روی خوشی به این خواسته وی نشان نداد و در آخرین ساعات محمد شریعتمداری به نمایندگی از کشورمان در این مراسم شرکت کرد.

*شنیده ایم کاهش بودجه بسیج با انتقادهای گسترده ای در درون و بیرون دولت همراه بوده است. بودجه ریزان دولتی تاکنون نتوانسته اند به این انتقادات پاسخ شفافی بدهند.

* دومین جلسه همدلی اصولگرایان با حضور بیش از 30 چهره اصولگرا برگزار شد تا راه های به وحدت رسیدن اصولگرایان و آمادگی حضور در انتخابات مجلس و خبرگان به بحث و بررسی گذاشته شود. در این جلسه نمایندگانی از برخی جریان های اصولگرایی به همراه تعدادی از وزرای دولت احمدی نژاد حضور داشتند.

*قرار بود گزارش 100 روزه دولت یازدهم به صورت یک مستند تلویزیونی پخش شود که به دلایلی منتفی شد و به صورت زنده پخش شد. در این مستند مقرر شده بود جلسه هیات دولت به ریاست دکتر روحانی برگزار شود وسپس تک تک وزرا به ارائه گزارش 100 روزه از وزارتخانه خود بپردازند که در این میان برخی وزرا به دلیل ناکارآمدی و عدم موفقیت در تعدادی از حوزه ها، مورد عتاب آقای روحانی واقع می شدند. پس از پایان جلسه هیات دولت، تمام وزرا نماز جماعت را به امامت حجت الاسلام حسن روحانی اقامه می کردند.

*دخالت های متعددی که در روند انتخاب رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات صورت گرفته، باعث شده است تا این سازمان مهم در بلاتکلیفی بسر ببرد. در حالی که رسانه ها در اول آبان از انتخاب دکتر ابوذر ابراهیمی ترکمان توسط شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خبر دادند اما پس از گذشت بیش از 50 روز هنوز حکم وی صادر نشده و از احتمال انتصاب چهره های دیگر سخن گفته می شود.

*برخی کارشناسان با اشاره به عدم توازن میان داده های ایران با ستانده هایش در توافقنامه ژنو، می گویند: یکی از مهمترین علل نامتوازن بودن توافقنامه آن است که متن آن توسط آمریکایی ها تنظیم و به ژنو آورده شد و تیم ایرانی نتوانست در محتوای آن تغییر چندانی صورت بدهد.

*علیرغم وعده دولت یازدهم به باز پس گیری شکایت های دولتی از رسانه ها، این وعده دولت هنوز از سوی برخی وزارتخانه ها جدی گرفته نشده است. شکایت وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی همچون وزارت ارتباطات،ورزش و جوانان، صنعت و معدن، شرکت های ایران خودرو و سایپا، میراث فرهنگی و گردشگری و شورای عالی ایرانیان خارج کشور، تاکنون از رسانه ها باز پس گرفته نشده است.

*با توجه به آغاز فصل زمستان و شدت گرفتن سرما و بارندگی، پیش بینی می شود سفر استانی دولت یازدهم بار دیگر به تعویق افتاده و به زمان نامعلومی موکول شود. بنا به اعلام معاون اجرایی رئیس جمهور قرار بود این سفرها پس از دهه اول محرم با سفر به خراسان رضوی آغاز شود.

*شنیده ایم در جلسه سران سه قوه، حسن روحانی نسبت به استعفای نمایندگان مجلس در اعتراض به لایحه بودجه اعتراض کرده و از رئیس مجلس خواسته با حضور نوبخت در جمع نمایندگان، به این موضوع سریعا رسیدگی و خاتمه داده شود.

*شنیده ایم یکی از اعضای دولت یازدهم که ریاست یک دفتر ثبت و اسناد را  برعهده دارد، هر روز هنگام ظهر مجبور است یکی دو ساعت دولت را ترک و به دفترخانه خود برود و اسناد موجود را امضا و مجددا به دولت برگردد. طبق قانون ، اسناد دفترخانه ها تنها با امضای رئیس دفترخانه اعتبار قانونی دارد.

*شنیده ایم آقایان موسوی بجنوردی و محقق داماد در جلسات اخیر بررسی منشور حقوق شهروندی که در کاخ سعدآباد برگزار می شد، شرکت نکرده اند. برخی حاضران در جلسه معتقد بودند روح حاکم بر این منشور، سکولاریستی و بعضا در جهت حمایت از فرقه های جعلی و ضاله است.

* یکی از اعضای جامعه روحانیت نسبت به تکرار عبارت "من حقوق دان هستم ، سرهنگ نیستم" توسط رئیس جمهور، اعتراض کرده و این اعتراض را به نهاوندیان گوشزد کرده است. همچنین گزارش های دریافتی حاکی است خانواده های نیروهای نظامی و انتظامی هم نسبت به لحن و این عبارت آقای روحانی اعتراض داشته اند.

*کاهش بی سابقه بودجه دانشگاه امام صادق(ع) با شگفتی نخبگان و محافل دانشگاهی مواجه شده است. دولت در حالی در لایحه بودجه این کاهش را اعمال کرد که بودجه تمام دانشگاه های مهم کشور را افزایش قابل توجهی داده است. بودجه سال گذشته دانشگاه امام صادق(ع) در سال 92 مبلغ70/550/000 ریال بود که در سال 93 با کاهش35/550/000 ریالی مواجه شده است.

*شنیده ایم سید حسن نصرالله بزودی در سخنانی خط مشی حزب الله در پاسخگویی به ترورهای رژیم صهیونیستی را اعلام خواهد کرد. حزب الله قرار است به این عملیات های ناجوانمردانه پاسخ قاطعی بدهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 97
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 25
  • میلی ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    اصولگرایان نباید اشتباه ریاست جمهوری را تکرار کنند از الان باید به فکر "اتحاد" در انتخابات مجلس باشند.
  • مرتضی ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    آن کسی که باج نمیداد رفت!
  • ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    20
  • ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    20 مثل همیشه.
  • مرتضی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    آن کسی که باج نمیداد رفت!!
  • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    بیش از همه از خبر آخر خوشحال شدم. به امید انتقام...
  • ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین(ع) تا چند وقت پیش فکر میکردم امریکا مثل امریکاست،اما با اقدامات اخیر کاملا معلوم شد امریکا همان یزید زمان است که طمع ناود کردن ایران اسلام وآزادی خواهان بد مستش کرده است. پس ما هم مثل مولایمان بلند فریاد میزنیم«هیهات من الذله » و این سخن مولایمان را به همه دنیا میگوییم «مثلی لا یبایع مثل یزید» البته امریکا بداند شاید یزید توانست مولایمان را مظلومانه به شهادت برساند،اما ازآن موقعه قسم خوردیم که دیگر نگذاریم یزیدیان زمان نفس راحت بکشند. امریکا منتظر درس عبرتی باشد که درکتابهای تاریخ ثبت شود ودیگر هیچ کس جرات نکند مثل یزید در دنیا عمل کند. درآخر به آنان که از آمریکا میترسند میگویم «ان کید الشیطان کان ضعیفا »
  • یاسر ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    شنیده ها حاکی است انتصاب یکی از طرفداران سران فتنه 88 که به صورت خانوادگی با ایشان در روزهای گذشته عکس یادگاری گرفته به عنوان رییس یکی از مناطق اموزش و پرورش شهر تهران نارضایتی زیادی را در بین فرهنگیان این منطقه شمالی ایجاد کرده است
  • سعید ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    سلام جهت اطلاع دوستان سردفتر اسناد رسمی دولت که هروز ظهر میره دفترش، ش.د.م است که دفترش هم دفتر اسناد رسمی 1012 تهران در شهرک غرب است
  • آناهیتا ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    یعنی چی؟ کسی که باید مدافع حقوق ما خانمها باشه و برای اینکار داره حقوق میگیره هر روز 2 ساعت وقتشو داره میذاره برای امضای اوراق ثبتی در دولت تدبیر و امید خانم ها از همیشه مظلوم ترند.
  • ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    يك منبع مطلع با بيان اينكه نسخه اوليه اين لايحه در يكي از نهادهاي خارج از دولت توسط تيم آقاي «ص. ا» تهيه شده بود، گفت: اين لايحه داراي ايرادات اساسي و مغاير قانون اساسي بوده كه در ويرايش نهايي اصلاح شده است. اين فرد مطلع افزود: در يكي از بندهاي اين لايحه درباره آموزش و پرورش شهروندان به عبارت «‌تحصيل آزاد» اشاره شده بود كه از طراحان لايحه علت گنجاندن اين عبارت سؤال شده بود كه آنها با صراحت اعلام كرده‌اند اين عبارت براي به رسميت شناخته شدن حق شهروندان بهايي از تحصيل است! اين در حالي است كه بر اساس قانون اساسي جمهوري اسلامي بهاييت به عنوان يك اقليت ديني به رسميت شناخته نشده است و اصل 14 تصريح دارد كه: دولت‏ جمهوري‏ اسلامي‏ ايران‏ و مسلمانان‏ موظفند نسبت‏ به‏ افراد غير مسلمان‏ با اخلاق‏ حسنه‏ و قسط و عدل‏ اسلامي‏ عمل‏ نمايند و حقوق‏ انساني‏ آنان‏ را رعايت‏ كنند. اين اصل البته پسوندي دارد و آن اينكه مي‌گويد: اين‏ اصل‏ در حق‏ كساني‏ اعتبار دارد كه‏ بر ضد اسلام‏ و جمهوري‏ اسلامي‏ ايران‏ توطئه‏ و اقدام‏ نكنند. حال آنكه فرقه ضاله بهاييت تاكنون اقدامات براندازانه فراواني را عليه ايران تدارك ديده است. و اصل دين آن جعلي و ساخته قدرت‌هاي قرن نوزدهم است.
  • ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    رحمت به شیر پاکت!
  • سید امیر ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    تو که هی می‌ری واسه مذاکره اگه راس مي‌گي بیا مناظره .................. سلامتی حاج محمود احمدی نژاد صلوات
  • اقا سید ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    نمی دانم این روزها اگر بیانات مولایمان نبود و تدبیر امور را به دست نداشت باز هم میشد حرفی از "تدبیر و امید " زد؟
  • امین ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    بسمه تعالی:اگر این سرهنگ وکروهبانها نبودن آیا این حقوقدان باز هم ادعامی کرد من حقوقدان هستم؟!
  • دختر شهید ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    بابایی دلم شدیدا برات تنگیده وعده ی دیدارمون، فردا،شلمچه، همان جای همیشگی...
  • میترا1 ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    *قرار بود گزارش 100 روزه دولت یازدهم به صورت یک مستند تلویزیونی پخش شود ........................یعنی قرار بود بصورت نمایشنامه اجرا بشه ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    احمدی نژادم آرزوست!
  • میترا1 ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    این دفعه دیر اومدی !! معمولا نفر اول تا سوم بودی !
  • جواد ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    چه جالب:))))))))))))) مشرق یه مقدار اصلاح کردیا آفرین
  • ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه والنصر وجعلنا من خیر انصاره و اعوانه اللهم صل علی محمد و ال محمد
  • ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    {اگه مشرق نظرمو منتشر کنه }!! اصولگراین نشون دادن که فقط با بدون احمدی نژاد فقط نهایتا 5 یا 6 میلیون رای دارند ! باید 2باره رو به احمدی نژاد بیارند منتهی بدون بازی و .........
  • بیست ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    تایید میشه
  • ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    20
  • ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    آره ؟؟؟ مظلوم ؟؟؟ افخم را ببین و دهن را ببند !!!
  • ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    ای بابا بگیرین بخوابین تا مام بخوابیم !
  • کشته ی اشکها ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    قطعا ً خیر
  • کشته ی اشکها ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    پروردگارا کمکمان کن تا صهیونیست را نابود کنیم
  • کشته ی اشکها ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    پروردگارا کمکمان کن تا صهیونیست را نابود کنیم
  • ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    مشرق من نظر میذارم که تعداد نظرات خبر بره بالا لا مروت تو غیر قابل انتشار میکني ؟ بشكنه اين دست. . .
  • ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    اخ که چقدر دلتنگ جوابای کوبنده ی احمدی نژاد به این یانکیها که هر روز گزینه ی زیر میز و روی میز میکنند هستیم ! هر کجا هست خدایا بسلامت دارش !
  • ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    میگن مورچه وقتی آرزو کنه که بال در بیاره تازه اول بدبختیشه!
  • مهم ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    در راستای خاصه‌خرجی‌های رایج این روزها، شنیده شده است که «م‌‌ـ‌ق» از عناصر رسانه‌های زنجیره‌ای جریان چپ در 2 فقره مبالغ 150 و 250 میلیون تومان برای راه‌اندازی یک سایت خبری دریافت کرده است.
  • یک دانشجوی علوم بین الملل ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    چرا به اضافه شدن میلیونی حقوق ...اشاره نکردید
  • گیلدا ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    مشرق جون ! چرا به اضافه شدن میلیونی حقوق وزرا و کارمندان نهاد ریاست جمهوری اشاره نکردی ؟؟؟
  • بابایی ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    مگه بسیج چقدر بودجه نیازداره که اعتراض میکنه؟اخه مگه خرید کیک وساندیس چقدر بودجه وپول نیاز داره؟
  • ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    الان روحانی 17 میلیون رای از 51 میلیون واجد شرایط رو کسب کرده؛ یعنی 33% مردم و اقلیت. پس راه حل اتحاد اصولگرایان است
  • قـــقــنـــوس ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    × عارف می خواهد شکست در انتخابات ریاست جمهوری را با پیروزی در انتخابات مجلس جبران کند؟؟؟!!! مشرق بد بخت رنگتون پریده؟! ترسیدی انتخابات مجلس هم شکست بخوری؟؟؟ توی انتخابات ریاست جمهوری با همین اعتلاف زمین گیرتون کردیم دیگه :) × اینم یه خالی بندی دیگه: در گزارش 100 روزه انتظار بود به جای نفی یک طرفه عملکرد دولت گذشته، به بیان عملکرد دولت جدید پرداخته می شد!!! ؛ این ادعا در حالی مطرح می شود که در حالی که در دو سال آخر ریاست جمهوری احمدی نژاد هیچیک از مراجع ایشون رو به حضور نپذیرفتند!!! ×شنیده اید که نظرسنجی انجام شده؟؟؟ چه منبع موثقی!!!! × در مورد سید محمد خاتمی هم ظاهرا یادتون رفته پوسترهای دکتر روحانی در انتخابات رو!!! و در آخر یه پیشنهاد: مشرق جان تو این یه هفته ای که فرصت داری فکر کنی و توهماتت رو جمعه ی بعدی منتشر کنی لااقل یه خبر مثبت هم از جناح مخالف بزار تا خالی بندیات تابلو نشه :)
  • ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    رضا دیر اومدی چرا؟
  • ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    مگه بصورت نمایشنامه اجرا نشد ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
  • نرگس ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    سلام حقوق دانیش را هم در ژنو به نظاره نشستیم و خیری در آن ندیدیم. ای کاش سرهنگ بود شاید کمی عرق ملی میداشت و کمتر از کدخدا می ترسید!!؟؟؟؟؟ مشرق خواهش می کنم این پیام را منتشرکن
  • نرگس ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    سلام از کجا ؟؟؟ از خزانه خالی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
  • ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    شادی روح شهدا صلوات
  • حمید ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    مشرق جان بودجه دانشگاه امام صادق ع را درست نوشتی ؟چیزی کم ندارد ؟هزار؟
  • کاوشگر ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    فقط رییس جمهور محترم نیست که سنگ بنای دولتش را با توهین به نظامیان و... و تمسک به آمارهای مشکوک گذاشته هنوز 6 ماه از آغاز بکار دولت تدبیر و امید نگذشته آمار سوتی های آنان از غیر قابل باور شده باش تا صبح دولتش بدمد کین هنوز از نتایج سحر است
  • محكم ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    آقاي امين اشتباه نكن اينجوريكه پيداست درسال59 اول حقوقدانها رفتندمذاكره كردند بعد چون به نتيجه ايي نرسيدن بسيجيها و سرهنگها رفتند جنگ!تاريخ 8سال جنگ رو بخونيد !!!!!
  • ناشناس تر ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    خزانه كه خالي خالي شد
  • ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    هاشمی پدر خوانده دولت یازدهم است
  • ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    شاید برخی افزایش بودجه ها بی دلیل بوده و حالا منطقی شده
  • ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    ش د م
  • ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    در پی اعتراض برخی از اعضای دولت به عدم هماهنگی مدیران بانکها بزودی مدیر عامل بانک تجارتا به دلیل ضعف مدیریت و ارتباط با برخی از اعضای جریان انحرافی تغییر و طهماسب مظا هری مدیر عامل اسبق بانک توسعه صادرات جایگزین وی می شود
  • سعيد ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    لبيك يا حسين
  • سعيد ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    من حقوقدان نيستم من امنيتي هستم همه تيم من هم امنيتي هستند غير از وزير اطلاعات
  • سعيد ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    البته اين انتخاب بين بد بدتره
  • امير تبريز اوغلي ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    با كله دارن سقوط ميكنن.هنوز سه ما هم نشده.ياشا محمود
  • موسي ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    اللهم صل علي محمد وال محمد وعجل فرجهم
  • ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    سلام خسته نباشید بنده هر روز از خیابان طالقانی تردد می کنم. حدود یک هفته است که عده ای جلوی وزارت نفت تجمع می کنند و پلا کارت هایی با این عنوان دارند: ما بازنشستگان پالایشگاه ابادان خواستار ملاقات با وزیر هستیم. اما بعد یک هفته هنوز این بندگان خدا از صبح تا شب سرپا می ایستند و خبری از پاسخگویی مسئولین نیست. لطفا شما پیگیری و انتشار خبر کنید، شاید نتیجه داد.
  • ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    مشکل اینه که اصولگرایان قدرت طلبند و به اتحاد نمیرسند فکر خدمت به مردم نیستند
  • بهروز ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    کی دفترخونه داره؟
  • ناشناس ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    جالبه که بودجه دانشگاه امام صادق در حالی کم شده که مشاور فرهنگی و صاحب تئوری کلید رییس جمهور یعنی حسام الدین آشنا هیات علمی دانشگاه امام صادق است و سالها نون و نمک سفره اقای مهدوی کنی را خورده اند.
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    IQ روابط بین الملل
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    با 125 تماس بگیرم؟!! ها
  • ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    آقای ناشناس همین حرف ها رو میزنید که همیشه شکست خورده هستید. آقای روحانی 51 درصد آرا رو داره بقیه هم همه اصولگرا نیستند پرفسور
  • ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    دروغگویی برای رسیدن به مقاصد سیاسی خیلی زشته .خداوند بدی را در صندوی قرار داد و کلید آنرا دروغ قرار داد
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    آقا از دولت دفاع کرده و گفتند اعتماد دارند .(قابل توجه کاسه های داغتر از آش)
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    شهدا شمع محفل بشریتند . بهتره ادبیاتت هم درست کنی دختر
  • ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    بخاطر بال مورچه مثبت دادم
  • ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    نون نمک بیت المال خورده برادر
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    یه نمونه نادر از توهم و روان پریشی و راشیتیسم مغزی!!!!!!!!!!!
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    5 میلیارد تومان هزینه تغییر دکور دفتر رییس اونم با خزانه خالی!!! منطقیه؟؟؟
  • ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    نون رو که به نرخ روز خوردن نمک رو هم به خاطر فشار بالا نخوردن لابد
  • یاران 57 ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    اطلاعیه شماره 1 جمعی از عدالتخواهان ولایتمدار در دفاع از یک مظلوم احتمال شکل گیری یک تحصن عدالتخواهانه؛ اینبار در استان زنجان / ۱۰ ماه حبس پاداش کنار نیامدن مصطفی ارفعی با اصحاب قدرت و ثروت!! + تصاویر متاسفانه این روزها شاهدیم که برخی از مسئولان و اصحاب قدرت و ثروت استان زنجان به دلیل انتقام گیری و ساکت کردن و حذف آقای ارفعی با ساختن بهانه ای واهی و فوق العاده مضحک ایشان را مورد ظلم خویش قرار داده اند. / ما قسم خورده ایم نگذاریم هیچ بی گناهی در زندان بماند مگر اینکه خود نیز در زندان باشیم. http://yaran57.com/10-%D9%85%D8%A7%D9%87-%D8%AD%D8%A8%D8%B3-%D9%BE%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B4-%DA%A9%D9%86%D8%A7%D8%B1-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%85%D8%AF%D9%86-%D9%85%D8%B5%D8%B7%D9%81%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D9%81%D8%B9%DB%8C/
  • ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    یه بار میگه من سرهنگ نیستم حقوقدانم، میره نیویورک میگه تاریخدان نیستم سیاستمدارم، یه بررسی کنید ببینید آخرش با کی طرفیم
  • شفق ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    خانوم یا اقا..
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    راست میگن فقط با محمود می تونیم برگردیم . بیاین و برگردین مثل اصلاح طلبا که به روحانی رضایت دادن به محمود رضایت بدیم .. هرچند همه دلمون از بعضی کاراش پره
  • ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    مدافع حقوق! انگار میدان جنگ است.
  • محسن ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    مرام معرفتت که حرف دلم رو گرفت ، اشکم گرفت ، برای سلامتی شهدا که الان ما به خاطر اون ها رشادت های بی نظیرشون زنده ایم صلوات بفرستید ،دارن آبرومون رو میبرن ، یاد آقای احمدی نژادم بخیر که تا زیر میز و رو میز غربی ها در میومد چنان میکوبید تو دهنشون که . . .
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    فيلم سينمايی گزارش 100 روزه نويسنده و کارگردان: اکبر هاشمی رفسنجانی با تشکر از بازيگر مهمان حسن روحانی
  • معتمدی ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    وقتی بودجه مجمع تشخیص مصلحت نظام دو برابر بودجه وزارت کشاورزی است . مرغ میشه کیلویی 8 هزار تومان
  • ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    کلیدی ها همه این کاره هستند
  • ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    به امام صادق بودجه بدن که آدمایی مثل جلیلی بده بیرون؟
  • آرش ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    امیراوغلی تبریز هم سیاستمداراست وهم اقتصاددان
  • ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    باید چهره اصولگرایی کنار گذاشنه شود
  • ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    مرگ بر آمریکا و نوکرانش
  • م-ب ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    اگر عرصه را برما تنگ کنند واقعه عاشورا را تکرار میکنیم
  • م-ب ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    آقای ناشناس 12:20درسته که حضرت آقا دفاع کرده اما ایشون این روهم فرمودند که آنچه که شما مرقوم داشتید یعنی زیاد موافق نیستند
  • محسن ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    فک کنم بودجه دانشگاه امام صادق سه تا صفر کم داره باید احتمالا 70 میلیارد ریال باشه نه 70 میلیون ریال؟!درسته؟
  • ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    شما چقدر بخیلین نمیتونین بینین که وزیر یه کم ول خرجی کنه
  • پارازیت ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    سریال شاهگوش رو نگاه کنید خیلی قشنگه!
  • ALI ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    بودجه دانشگاه رو درست نوشتی؟ 7 میلیون تومان نصف شده؟
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    در جواب ناشناس اول : شما یرو 7 درصد عارف رو بشمار....
  • سید عبد الزهرا علوی ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
    0 0
    بابا جون کدوم مناظره؟؟ به دروغ بافی وهوچی گری و اهانت به افراد غایب میگین مناظره؟ راستمیگین وغل وغشی ندارین بیان مناظرهء مکتوب بگذارین! یعنی آق محمود نظریاتشو بنویسه وبه چندتا روزنامهء معین بده واسه چاپ و روز بعدش آقای دکتر روحانی پاسح بدن یا بالعکس آول دکتر روحانی حرفاشون چاپ بشه وبعد محمود جدیدا خادم ملت جواب بده !
  • ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
    0 0
    اگر روحانی نبود فقط همان 3 میلیون جلیلی تو انتخابات شرکت می کردند اره بفهمید ک
  • بنده خدا ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
    0 0
    اینها عارف با وعده مجلس کشیدن کنار و حالا فعال شدند.
  • sadat ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
    0 0
    ما همیشه حافظ خون شهدا هستیم
  • sadat ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
    0 0
    آدم عاقل هیچ وقت به دشمنش خوشبین نیست
  • بچه مسلمون ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
    0 0
    لطفا به مردم انقلابی و ولایت مدار توهین نکنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس