کد خبر 270310
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۴

رقابت‌های جودو قهرمانی جوانان آسیا امروز در چین آغاز شد و نمایندگان ایران موفق به کسب سه مدال برنز شدند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، رقابت‌های جودوی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا که با حضور نمایندگان 21 کشور در چین پیگیری می شود، امروز پنجشنبه جودوکاران در رده سنی جوانان به روی تاتامی رفتند که حاصل تلاش نمایندگان کشورمان سه مدال برنز برنز بود.

آرش آقایی در وزن 60- کیلوگرم با برتری مقابل نماینده ماکائو کار خود را آغاز کرد و در ادامه به حریفی از قزاقستان باخت. وی در گروه بازنده‌ها برابر جودوکاران عربستان و چین تایپه پیروز شد و به مدال برنز رسید.

در وزن 66- کیلوگرم بهزاد محرمی ابتدا جودوکاران لبنان و هنگ کنگ را شکست داد و در ادامه برابر حریفی از قزاقستان بازنده تاتامی را ترک کرد و در گروه شانس مجدد نماینده کره شمالی را با ضربه فنی شکست داد و برنز گرفت.

سید مهرداد زمانی در وزن 73- کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، قزاقستان و عربستان را ضربه فنی کرد، اما در نیمه نهایی مغلوب حریفی از کره جنوبی شد. وی نیز در گروه بازنده‌ها تاجیکستان را شکست داد و سومین برنز تیم ایران را کسب کرد. احمد قاسمی در وزن 55- کیلوگرم به مقامی بهتر از هفتمی نرسید.

در بخش دختران، زهرا نادری در وزن 57- کیلوگرم به مقام پنجم رسید، طاهره آذرپیوند در 44- کیلوگرم عنون هفتم را کسب کرد. الهام بهرامی در 748-کیلوگرم و غزل یغما در52- کیلوگرم بدون کسب موفقیت از جدول مسابقات کنار رفتند.

رقابتهای جوانان آسیا فردا جمعه به پایان می‌رسد و در بخش پسران علیرضا شیری در وزن 81- کیلوگرم با نماینده ز لبنان روبرو می‌شود.

وزن 90- کیلوگرم:امیرحسین محب زاده با بطیر از ترکمنستان مصاف می دهد. شایان نصیرپور در وزن 100-کیلوگرم دور اول استراحت دارد و در دور دوم با نماینده چین تایپه مبارزه می کند. وزن 100+ کیلوگرم: جعفرپهلوانی دور اول با ˈ لی یانگˈ از چین تایپه روبه‌رو می‌شود.

در بخش دختران هم دنیا آقایی در وزن 63- کیلوگرم دور اول استراحت دارد و در دور دوم نماینده قزقیزستان را پیش رو خواهد داشت. صبا کرمعلی در وزن 70- دور اول استراحت دارد و در دور دوم با نماینده لبنان مبارزه می‌کند. در وزن 78- کیلوگرم زینب جلالوند مبارزات خود را با حریف از هند آغاز خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس