کد خبر 270027
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۵

نظر به مأموریت حوزه جنابعالی در خصوص امر اکران و نمایش مقتضی است در اسرع وقت شورای "تدوین آئین نامه و ضوابط نمایش سال 93" با ترکیب 3 نفر از سینماداران،3نفر ازتهیه کنندگان،3نفر از پخش کنندگان و یک نفر کارگردان تشکیل شود.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق به نقل از فارس، با حکم «حجت الله ایوبی» معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی،«محمد احسانی» معاون تولید و آثار سینمایی،ملزم به تدوین آئین نامه و ضوابط نمایش سال 93 شد.

در متن این حکم آمده است: "نظر به مأموریت حوزه جنابعالی در خصوص امر اکران و نمایش مقتضی است در اسرع وقت شورای "تدوین آئین نامه و ضوابط نمایش سال 93" با ترکیب 3 نفر از سینماداران، 3نفر ازتهیه کنندگان، 3نفر از پخش کنندگان و یک نفر کارگردان تشکیل شود.

در ضمن لازم می دانم از زحمات شورای صنفی نمایش فعلی که مأموریت آنها در پایان جشنواره فجر 92 به پایان می رسد تشکر و قدردانی نمایم. بدیهی است هرگونه تصمیم گیری در خصوص نمایش نوروز 93 وبعد از آن،پس از تصویب آئین نامه جدید انجام خواهد شد."


مخاطبان محترم گروه فرهنگی مشرق می توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاویر و هر آن چیزی که در قالب فرهنگ و هنر جای می گیرد را به آدرس culture@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس