وزنه‌بردار کشورمان که در مسابقات آسیایی مالزی موفق به ثبت رکوردی جدید شده بود، از سوی کمیته ملی پارالمپیک به عنوان نامزد بهترین ورزشکار ماه اعلام شد.

به گزارش مشرق، منصور پورمیرزایی که ماه گذشته در جریان رقابت‌های وزنه‌برداری معلولین آسیا موفق به شکستن رکورد جهان و ثبت رکوردی جدید به نام خود و ایران شده بود از سوی کمیته پاورلیفتینگ کمیته بین‌المللی پارالمپیک به عنوان نامزد بهترین ورزشکار ماه نوامبر معرفی شد و در بین 6 نامزد دیگر قرار گرفت.

پورمیرزایی در این مسابقات با ثبت رکورد 276 کیلوگم در رده وزنی فوق‌سنگین (107+ کیلوگرم) به میزان 36 کیلوگرم رکورد جهان را جا به جا کرد و برای کسب عنوان ورزشکار برتر ماه نوامبر معرفی شده است.

وب سایت IPC انتخاب ورزشکار برتر ماه را به نظرسنجی گذاشته است و پورمیرزایی تا این لحظه بیشترین میزان رأی را کسب کرده است و بیشترین شانس را برای انتخاب به عنوان ورزشکار برتر ماه را دارد.

شرکت در این نظر سنجی برای عموم آزاد است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت کمیته بین المللی پارالمپیک www.paralympic.org  در این رأی گیری شرکت کنند.

برای دادن رأی اینجا بروید

در قسمت سمت راست صفحه کمیته بین‌المللی پارالمپیک می‌توانید به ورزشکار مورد نظر رأی دهید. در کنار نام پورمیرزایی تصویر پرچم ایران آمده است.

پورمیرزایی برای کسب این جایزه تاکنون با 60 درصد آرا صدرنشین است.

فهرست کاندیداهای دریافت جایزه IPC در ماه نوامبر 2013 به شرح زیر است:

منصور پورمیرزایی، رشته وزنه برداری، از ایران
نبیل گودن، رشته بسکتبال با ویلچر، از الجزایر
یو کامیجی، رشته تنیس با ویلچر، از ژاپن
تاتیانا مک فادن، رشته دوومیدانی، از آمریکا
تیمور توچینف، رشته تیروکمان، از روسیه
ماریوس زیبولیس،  رشته گلبال، از لیتوانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    دوستانی که عشق حماسه داریدبه جای حماسه آفرینی در عرصه بی فرهنگی در صفحه لیونل مسی برید اینجا و با انتخاب این جوان برومند ایرانی حماسه ای درخور افتخار بیافرینید.
  • بچه محل ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    اين اقدامتان قابل تقدير است ممنون مشرق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس