کد خبر 268913
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۶

مدافع تیم ملی می‌گوید ایران می‌تواند مقابل تیم‌هایی مانند نیجریه و بوسنی و هرزگوین موفق شود و از گروه خود صعود کند.

به گزارش مشرق، هاشم بیگ‌زاده پس از مشخص شدن تیم‌های همگروه ایران در رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل گفت: قرعه خوبی نصیب ما شد و این شانس را داریم که از گروه خودمان صعود کنیم. بازی اول ما مقابل نیجریه است و در صورت موفقیت مقابل این تیم می‌تواند شانس ما را برای صعود زیادتر کند.
 
مدافع تیم ملی فوتبال ایران که در برنامه زنده شبکه سوم صحبت می کرد افزود: در صورت انجام بازی‌های تدارکاتی مناسب که در سبک این تیم‌ها باشند، می‌توانیم بدون ترس به مصاف آنها برویم. به نظر من خوب شد به تیم بزرگی مثل آرژانتین خوردیم. ما می‌توانیم از پس تیم‌هایی مانند نیجریه و بوسنی و هرزگوین برآییم.
 
وی درباره سابقه بازی تیم‌ ملی ایران با تیم‌های آفریقایی نیز گفت: در زمان سرمربی‌گری افشین قطبی در تیم ملی، یک بار با مالی بازی کردیم که آن‌ها خیلی پرقدرت و فیزیکی بودند. برای حضور پرقدرت در بازی‌های جام جهانی لازم است با تمام قوا پا به این رویداد مهم بگذاریم. امیدوارم برنامه‌ریزی‌مان تا شروع جام جهانی نیز در حد توقع از صعود تیم ملی باشد.
 
هاشم بیگ‌زاده در پاسخ به این سوال که چه کسی مسئول مهار لیونل مسی خواهد شد، گفت: جدا از شوخی هایی که این روزها در برخی جاها می شنوم اگر این مسئولیت به من واگذار شود بیشترین سعی خود را خواهم کرد تا از پس این کار به بهترین نحو بربیایم و می‌توانم او را مهار کنم.

هاشم بیک‌زاده: از حالا به چشم دیگری لئو را می بینم/شوخی شوخی افتادم جلوی مسی!

به گزارش مشرق، هاشم بیگ زاده در گفتگوی دیگری با خنده به خبرآنلاین می‌گوید: «شوخی شوخی افتادم جلوی مسی! باید تمام تلاشمان را بکنیم. از همین امروز باید استارت بزنیم و ان‌شاءا... که بتوانیم در جام‌جهانی‌ موفق باشیم. به نظرم خیلی دور از دسترس نیست.»

او در پاسخ به این سؤال که آیا دنبال پیراهن مسی خواهد بود یا نه، می‌گوید: «نه من دنبال لباس مسی نیستم. نه اینکه بدم بیاید ولی دوست دارم ابتدا 90 دقیقه در زمین بازی بجنگم. تمام تلاشم را در زمین می‌کنم تا بتوانم برای تیم‌ملی مؤثر باشم. امیدوارم تیم‌ملی نتیجه خوبی بگیرد.»

بیک‌‌زاده در پاسخ به این حرف کفاشیان که گفته بود باید یکی مثل کعبی را بگذاریم برای مهار مسی، با خنده می‌گوید: «فکر کنم باید همین کار را بکنیم. نه یک بازیکن که باید دو بازیکن را مأمور مهار مسی کنیم. ولی به دور از شوخی، ما همیشه جلوی تیم‌های بزرگ بهتر بازی می‌کنیم.»

اما آیا ایران می‌تواند از گروه خودش بالا برود؟ پاسخ بیک‌‌زاده این است: «باید واقع‌بین باشیم. تیم‌های دیگر گروه از ما جلوتر هستند و قوی‌تر ولی ما می‌توانیم با یک برنامه‌ریزی خوب و بازی با تیم‌های بزرگ، خودمان را آماده کنیم. اگر آرژانیتن را فاکتور بگیریم، می‌توانیم نیجریه و بوسنی را با تلاش و کار ببریم.»

سؤال آخر هم این است‌؛ آیا بیک‌‌زاده از این به بعد جور دیگر به بازی مسی نگاه می‌کند؟ «باید از همین حالا به آنالیز حریفان و بازیکنان بپرداریم. قطعاً باید تمرین کنیم نه اینکه حرف بزنیم. باید از نظر فیزیکی خودمان را بهتر کنیم و سطح دوندگی‌مان را بالا ببریم تا بتوانیم موفق باشیم.خود من هم تلاشم را می کنم تا در جمع بازیکنان نهایی تیم ملی برای جام جهانی باشم. اگر خدا قسمت کرد و آقای کروش به من برای بازی روبروی مسی اعتماد کرد باید از حالا برایش آماده باشم. از این به بعد باید او را به چشم دیگری ببینم و روی حرکاتش در زمین تمرکز ویژه ای داشته باشم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    خخخخخخخ
  • سیاوش ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    انشاالله . خدا کمکت کنه داداش .
  • ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    هاشم جان ي نامه بده به كارلتو تا بجاي مارسلو یا کوئنترائو بخرتت نظرت ديه ؟
  • ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    امید چیز خوبیه. امیدوارم موفق باشید
  • مجتبی ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    خدا از دهانت بشوند اخوی...
  • ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    مسي رو مهار كرديد توز آگرو دي ماريا لاوتزي پاستوره هيگوواين ...... رو چكار ميكنيد
  • ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    انشالا تو هم خوب ميشي...
  • بنده خدا ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    اول مي‌گن ما تو گروه خوبي افتاديم، اميد به صعود داريم و... وقتي بازي‌ها رو واگذار مي‌كنن مي‌گن گروه سختي داشتيم، انگيزه بچه‌ها بالا بود ولي تيم مقابل هم براي برد آمده بود، و ضمناً حاشيه‌ها مي‌شه بچه‌هاي ما از پرواز جا موندن و انگيزه نداشتن، صبحانه خوب نبود، صندلي‌هاي اتوبوس شكسته بود و بچه‌ها... خلاصه اين حرفا ديگه تكراري شده نتيجه: خواهشاً به جاي حرف، عمل كنيد.
  • ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    به قيافت نمي خوره اين كاره باشي
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    به شرطی که راه به راه لیز نخوری و سکندری نری تو زمین !!!
  • ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    والا به خدا خنده ام داره تو اگه میتونستی کسی رو مهار کنی -ها دائه سونگ-رو مهار میکردی , اگه میتونستی دامیانوویچو مهار میکردی ! تو اگه میتونستی ما الان یه پای فینال آسیا بودیم .
  • مسعود ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    این بنده خدا معلوم نیست هنوز جزء نفرات تیم ملی باشه یا نه داره برا مسی کری میخونه - فعلاً سعی کن هفته دیگه مهاجم تیم فجرسپاسی رو مهار کنی مسی پیشکش
  • حسن ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    تا پولادی و حاج صفی هستند جنابعالی جای بهتر از نیمکت نداری یک نفر ایشان را از خواب بیدار کند.
  • ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    هرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهر خندیدیم
  • ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    یکی تو مسی رو میگیری یکی پلنگ صورتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس