کد خبر 268372
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۹

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: رسالت اصلی رسانه انقلابی افشای چهره ریاکارانه آمریکا است.

 به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، سردار محمدرضا نقدی در اختتامیه همایش بین‌المللی بسیج و رسانه که در محل سالن همایش‌های آستان قدس رضوی در حال برگزاری است، اظهار کرد: این ایام مصادف شده است با حماسه بزرگ حضرت زینت (س) و باید به این بزرگ پرچمدار آزادی‌خواهی عرض ادب کنیم.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند حماسه حضرت زینت (س) با هیچ حماسه دیگری جز نهضت حسینی قابل مقایسه و تراز نیست زیرا شاهد هستیم که آن حضرت با وجود همه سختی‌ها چه لرزه بزرگی بر اندام دشمن انداختند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه رسالت رسانه‌ها قرابت بیشتری با رسالت حضرت زینت (س) دارد، اظهار کرد: اگر بتوانیم واقعیات را همانطور که است نشان دهیم، فطرت انسانی این مسئله را قبول می‌کند و امروز رسانه‌های دشمن به دنبال این هستند که این مهم محقق نشود.

آمریکا نکبت‌بارترین پرونده ضد حقوق بشر را دارد

نقدی با اشاره به اینکه امروز آمریکا مرکز تمام تروریست‌ها و شرارت‌های دنیا است، بیان کرد: بیشتر گروه‌های تروریستی پایگاه اصلی‌شان در آمریکا است و بیش از صدها زندان و شکنجه‌‌گاه در گوشه و کنار دنیا دارند اما خودش را از طریق رسانه‌ها به عنوان مهد حقوق بشر معرفی می‌کند.

وی با بیان اینکه رای مردم آمریکا هیچ نقشی ندارد، عنوان کرد: آمریکایی‌ها در مقابل چندین هزار شبکه ماهواره‌ای خود حتی یک شبکه معارض را نیز قبول نمی‌کنند.

رسالت رسانه انقلابی پرده‌برداری از نقاب تزویر آمریکا است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رسالت یک رسانه بسیجی و انقلابی باید آشکارکردن چهره اصلی آمریکا باشد، عنوان کرد: مسئله ما با آمریکا مسئله اعتماد نیست بلکه مسئله ماهیت است زیرا آمریکا منشأ تمام پایگاه‌های ابتذال، بمب‌گذاری‌ها و موادمخدر است و فهرست جنایات این کشور در حق ملت ایران بی‌شمار است و این مسائل با یک تبریک به زبان فارسی و یا مذاکره حل نمی‌شود زیرا مسئله اصلی ماهیت استکباری آمریکا است.

نقدی با اشاره به فرمایشات بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران درباره آمریکا گفت: امام راحل (ره) فرمودند ما تا آخر ایستاده‌ایم و با آمریکا رابطه برقرار نمی‌کنیم مگر آنکه آمریکا آدم شود.

وی افزود: بنابراین با لبخند و مذاکره نمی‌توان اعتماد ایجاد کرد و هدف اصلی رسانه باید پرده‌برداری از نقاب ریا آمریکا باشد.

انقلاب اسلامی قدرت مردم را نشان داد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه رسالت دولت رسانه انقلابی ایجاد وحدت و یکپارچگی در میان نیروهای مردمی است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران نشان داد که مردم می‌توانند نقش‌‌آفرین باشد و در این مسئله قدرت رسانه نیز نمایان می‌شود و در مقابل از قدرت سلاح‌ها کاسته می‌شود.

نقدی با اشاره به پیوند میان بسیج و رسانه گفت: رسانه تلاش می‌کند واقعیات برای مردم روشن کند و بسیج نیز از این فضا استفاده می‌کند تا یک نیروی آگاهی یافته را در مقابل دشمن سازماندهی کند.

بسیج تضمین حاکمیت مردم است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد: بسیج اعمال قدرت مردم را تضمین می‌کند و رسالت اصلی رسانه و بسیج نیز یکپارچه نگه داشتن مردم است زیرا فرعون‌‌ها در کنار هم قرار گرفتن مردم و یکپارچگی آنها را نمی‌پسندند.

نقدی با اشاره به اینکه یکی دیگر از رسالت‌های رسانه ارائه نقاط ضعف و نشان دادن راهکارهای اصلاح و پیشرفت است، گفت: دشمن زمانی که از ما انتقادی را مطرح می‌کند آن را بسیار بزرگ می‌کند و آدرس‌های غلط می‌دهد، بنابراین رسانه باید در کنار مطرح کردن نقاط ضعف راهکارهای پیشرفت را نیز نشان دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس