کد خبر 268228
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۲

عضو هیات رییسه مجلس گفت:‌لایحه بودجه 93 اگر فردا ارایه نشود ارایه آن به هفته بعد از تعطیلات مجلس موکول خواهد شد.

به گزارش مشرق، حسین سبحانی نیا در گفت و گو خانه ملت،‌گفت: قرار بود بر اساس اعلام قبلی دولت بودجه سال آینده کشور فردا چهارشنبه به صحن علنی مجلس ارایه شود اما احتمالا هنوز جمع‌بندی کاملی درباره آن انجام نشده است.

 

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: هفته آینده نمایندگان مجلس برای سرکشی به حوزه انتخابیه خود سفر می کنند تا به امورات آن رسیدگی کنند از این رو هفته آینده مجلس جلسه ای تشکیل نخواهد داد و جلسه بعدی مجلس هفته پایانی آذر ماه تشکیل خواهد شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: بودجه 93 اگر فردا ارایه نشود ارایه آن به هفته بعد از تعطیلات مجلس موکول خواهد شد.

 بر اساس ماده 186 آیین نامه داخلی مجلس دولت موظف است لایحه بودجه سالانه کل کشور را حداکثر تا پانزدهم آذرماه هر سال به مجلس تسلیم نماید.

'گفتنی است معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور اعلام کرد: در هماهنگی با رئیس مجلس لایحه بودجه سال آینده کل کشور هفته آینده و احتمالا یکشنبه تقدیم مجلس شورای اسلامی می شود.

محممدباقر نوبخت تاکید کرد: دولت طبق قول خود در پانزدهم آذرماه آماده تقدیم لایحه بودجه به مجلس است اما از آنجایی که 15 آذر جمعه و تعطیل است ارائه بودجه به مجلس به هفته بعد موکول شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس