کد خبر 267515
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۰

چاپ پنجم کتاب «زمهر افروخته» مجموعه اشعار علامه طباطبایی گردآوری سید علی تهرانی با ویرایش سوم و تجدیدنظر و اضافات از سوی انتشارات سروش منتشر شد.

ویژه نامه حسینیه مشرق- «زمهر افروخته» ناگفته هایی نغز، همراه کامل­ترین مجموعه اشعار از علامه شهیر حضرت آیت الله سید محمد حسین حسینی طباطبایی است که توسط سید علی تهرانی گردآوری شده است. گردآورنده در این مجموعه اشعار علامه طباطبایی را که پیشتر در کتاب ها و مجلات گوناگون به صورت پراکنده چاپ شده بود به همراه سخنان نغز، جملات و نکات مهم ایشان را  با تایید ناقلان آن جمع آوری نموده و در دو بخش بهشت یاد و المیزان منظوم در کتاب زمهر افروخته به چاپ رسانیده است.

توضیحی بر اشعار به همراه چهار پیوست تاریخ نقاط عطف زندگی علامه، کتاب ها و رساله های مرحوم طباطبایی، شاگردان و نیانامه علامه از دیگر مطالب مهم این کتاب ارزشمند است.

چاپ پنجم این اثر در 326 صفحه با قیمت 12هزار تومان توسط انتشارات در اختیار علاقمندان این  فیلسوف و عارف و اندیشمند معاصر جهان اسلام قرار گرفته است.

علاقمندان برای تهیه کتاب به صورت تک جلدی و کلی به فروشگاه شهید مطهری انتشارات سروش به نشانی: خیابان استاد مطهری، نرسیده به خیابان شهید مفتح، جنب ساختمان سروش، تلفن 88310610-021 و یا به فروشگاه مرکزی سروش (ترنجستان سروش) به نشانی خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، فروشگاه ترنجستان سروش مراجعه یا با تلفن 66493620-021 تماس حاصل نمایند.

همچنین مرکز پخش پکتا( نماینده انحصاری پخش آثار انتشارات سروش) به نشانی: خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، جنب فروشگاه ترنجستان سروش، تلفن 66973203 ( 20 خط) آماده عرضه کلی و جزئی این کتاب به علاقمندان است.
منبع:فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس