کد خبر 265913
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۷

رئیس جمهور روسیه با اشاره به توافق اولیه ایران و گروه ۱+۵ در ژنو تاکید کرد این توافق باعث شد که ما به حل یکی از سخت ترین توافقات در سیاست جهانی نزدیک شویم.

به گزارش مشرق، تسنیم به نقل از شبکه روسیاالیوم نوشت: توافق اولیه با ایران منجر به نزدیک شدن حل یکی از سخت ترین قراردادها و توافقات در سیاست جهانی شده است.

ولادیمیر پوتین در ادامه افزود: نتایجی که در ژنو حاصل شده است به نفع همه جهانیان است.

وی اعلام کرد که توافق ایران با گروه 1+5 در ژنو روی تحولات بین المللی بویژه خاورمیانه تاثیر گذار است.

رئیس جمهور روسیه همچنین تاکید کرد که توافق حاصله نشان می دهد تحرکات و اقدامات جمعی و احترام متقابل در مشکلات و بحران های بین المللی نقش زیادی دارد.

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه نیز امروز اعلام کرد که توافق ایران و گروه 1+5 در ژنو بر سر برنامه هسته ای این کشور به طرح ارائه شده ولادیمیر پوتین بر می گردد.

'سرگئی لاوروف'، وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که در توافق انجام شده ایران و گروه 1+5 بر سر برنامه هسته‌ای این کشور همه سود بردند و هیچ کس بازنده نیست.

وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که توافق انجام شده ایران و گروه 1+5 بر سر برنامه هسته‌ای این کشور تاثیر مثبتی روی بحران سوریه و برگزاری کنفرانس 'ژنو2' دارد.

وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که اصل توافق گروه 1+5 و ایران به طرح ارائه شده ولادیمیر پوتین بر می‌گردد و توافق به این معنا که ما با ضرورت به رسمیت شناختن حق ایران در برنامه صلح‌آمیز اتمی ایران از جمله غنی‌سازی موافق هستیم و مطمئن هستیم که ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس