با مشخص شدن تیم های حاضر در برزیل، بازیکنان سرشناسی که نتوانستند به این جام راه پیدا کنند نیز مشخص شدند، ستارگانی که غیبت آنها در جام جهانی 2014 حسابی به چشم خواهد آمد.

سرویس ورزشی مشرق - با پایان یافتن رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2014 در قاره های مختلف و مشخص شدن چهره 32 تیم حاضر در این رقابتها ستاره های فوتبال دنیا خودشان را برای درخشش در این جام معتبر آماده می کنند و همه بی صبرانه منتظرند 6 دسامبر (15 آذر) از راه برسد تا تیمها حریفان خود را در معتبرترین جام فوتبال دنیا بشناسند.
سرویس ورزشی مشرق در یک گزارش مفصل به معرفی 32 تیم حاضر و نحوه سیدبندی و نیز حریفان احتمالی ایران پرداخت؛ اما در این گزارش قصد ما معرفی ستارگان نامداری است که در جام جهانی حضور ندارند.

با مشخص شدن تیم های حاضر در برزیل، بازیکنان سرشناسی که نتوانستند به این جام راه پیدا کنند نیز مشخص شدند. البته تا زمان برگزاری این تورنمنت ممکن است بازیکنان مشهور دیگری (از 32 تیم حاضر) نیز به دلایل مختلف از سفر به برزیل جا بمانند اما فعلا این ترکیب 11 نفره که در تصویر زیر مشاهده می کنید مهم ترین ترکیب غایب در جام جهانی محسوب می شود. بدون تردید زلاتان ایبراهیموویچ، پتر چک، روبرت لواندوفسکی و گرث بیل اصلی ترین ستاره های محروم از جام جهانی خواهند بود. البته می توان نفراتی مثل همشیک و آردا توران را نیز به آن اضافه کرد:



به هرحال حضور در جام جهانی فوتبال، افتخاری است که نصیب همه ستاره‌های جهان نمی‌شود، درست است که این دوره تیم سرشناسی به معنای واقعی غایب بزرگ جام محسوب نمی شود و به نوعی می توان گفت در فهرست غایبان بزرگ ادوار جام جهانی (10 تیم سرشناسی که به جام جهانی نرسیدند) جا نمی گیرد، اما از نظر فردی ستارگان بزرگی هستند که غیبت آنها در این جام حسابی به چشم خواهد آمد چرا که در تیم های باشگاهی و ملی خود بازیهای چشم نوازی را ارائه می دهند اما به خاطر عدم صعود تیم‌هایشان به جام جهانی برزیل از حضور در بزرگ‌ترین رویداد ورزشی فوتبال محروم هستند.

در زیر تعدادی از این ستارگان ناکام را مشاهده می کنید:

{$sepehr_album_7544}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جابر ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    0 0
    اشکال نداره بجاش از تلویزیون بازی هاشم بیگ زاده را تماشا کنن
  • حاجی ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
    0 0
    خداییش بجز زلاتان، بقیه رو از کجا پیدا کردی!!! بازیکنان سرشناس!!!، این دوره فکر کنم از معدود دوره هایی است که همه بزرگان حضور دارند.
  • محمد صادق ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
    0 0
    همچین نوشتی "ستاره" گفتم چه خبره!!! اینا که چراغ قوه هم نیستن!!!
  • مهدی ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
    0 0
    احترام خوب چیزیه
  • محمد ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 0
    بجز٤نفر اول بقيه رو نميشناسم
  • سید علی نوری ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    0 0
    پس دمبابا بازیکن سنگال و چلسی کجاست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس