کد خبر 262269
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۳

دبیر ستاد هماهنگی خاکسپاری شهدای گمنام گفت: حماسه فرهنگی تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر شهدای گمنام در دانشگاههای مختلف کشور موجب برکات فراوانی است.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، فضل الله یوسفی روشن ظهر شنبه در گرگان افزود: انس و توسل مردم به شهدا، جریان سازی معنوی، ایجاد بستری مناسب جهت پاسداشت میراث عظیم دفاع مقدس وسیره شهدا از جمله برکات حضور مزار شهیدان در دانشگاهها می باشد.
 
وی ادامه داد: در خواست های بی شمار و علاقمندی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان به حضور مزار شهدا در دانشگاه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان را بر آن داشت تا جهت تسریع در این امر تمام تلاش خود را به کار گیرند.
 
وی از برگزاری مراسم وداع با شهدا در غروب امروز خبر داد وافزود: مراسم تدفین و سوم ۲ شهید گمنام فردا ظهر با حضور مسئولین استانی، شهرستانی و عموم مردم در مجموعه آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان برگزار می شود.
 
دبیر ستاد هماهنگی خاکسپاری شهدای گمنام اذعان داشت: شهادت اوج کمال انسان و از برترين واژه هاي فرهنگ اسلامي و از مقدّس ترين مفاهيم معارف الهي است.
 
وی با اشاره به شجاعت شهدا و جانبازان جهت حضور در جبهه و جنگ با دشمن گفت: شهادتی که از روی ایمان و آگاهی و در رابطه با خدا و در حال نیایش پدید آید، توأم با عشق است.
 
مراسم وداع و تدفین شهدا با حضور ۴تن از پدران و مادران شهیدان گمنام در مجموعه آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس