کد خبر 261589
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۰

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: پس از 27 سال خانواده امدادگر شهید البرزی، پیکر وی را شناسایی کردند.

به گزارش مشرق، نادر ادیبی امروز در گفت‌وگو با فارس در کرج اظهار داشت: امرالله فیضی از مجاهدان و ایثارگران ولایی استان البرز بود که در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل به عنوان امدادگر حضور داشت.

وی تصریح کرد: این شهید والامقام در سال 65 و در منطقه عملیاتی فکه به درجه رفیع شهادت نائل شد، اما پیکر پاکش تا امروز شناسایی نشده بود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز افزود: در تفحص‌های جدید که توسط ستاد معراج شهدای تهران در مناطق عملیاتی جنوب کشور انجام شده، پیکر پاک این شهید پس از 27 سال شناسایی شد.

ادیبی درباره نحوه شناسایی شهید فیضی گفت: در کنار پیکر پاک و مطهر این شهید والا مقام یک قطعه عکس، خودکاری که نام شهید روی آن حک شده بود، تعدادی نامه و مدارک مختلف وجود داشت که توسط گروه تفحص شهدا کشف و شناسایی شد.

وی ادامه داد: بنابراین گروه تفحص پیکر و وسائل کشف شده در منطقه عملیاتی فکه در جنوب کشور را به رویت خانواده شهید والامقام امرالله فیضی رسانده و اعضای خانواده معظم این شهید ایثارگر نیز آن را تایید کردند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه چه زمانی پیکر شهید امرالله فیضی از امدادگران البرزی تشییع می‌شود؟ گفت: در حال حاضر تیم‌هایی که این مسئولیت را بر عهده دارند، در حال رایزنی و هماهنگی‌های لازم برای تشییع باشکوه و خاکسپاری پیکر پاک شهید هستند.

ادیبی در پایان بیان داشت: به زودی زمان و مکان دقیق تشییع پیکر شهید امدادگر امرالله فیضی از سوی نهادهای مسئول اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس