کد خبر 260849
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲

بنیاد رودکی به مناسبت فرارسیدن ایام محرم و صفر برنامه‌های سالن‌های وحدت، حافظ، فردوسی و آزادی را اعلام کرد، که از این میان اپرای عروسکی «عاشورا» ساخته بهروز غریب‌پور همچون سال‌های گذشته به تالار فردوسی می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق به نقل از تسنیم، هریک از سالن‌های وحدت، حافظ، فردوسی و آزادی در ماه‌های محرم و صفر برنامه‌هایی را تقدیم علاقمندان می‌کند.
 
اپرای عاشورا باز هم به تالار فردوسی می‌آید . اپرای عاشورا ساخته بهروز غریب پور از اواخر ماه محرم و یا اوایل ماه صفر مهمان تالار فردوسی می شود و دوستداران این اپرا می‌توانند به تماشای آن بنشینند.
 
مهمترین نمایشی که در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود، سقوط از ارتفاع پست به کارگردانی کامبیز اسدی است که از 14 آبان ساعت 19 اجرا می‌شود.
 
نمایش "روایت ناتمام یک فصل معلق" به کارگردانی هومن سیدی از 22 مهر ساعت 17 و 18:15در تالار حافظ تقدیم علاقمندان این نمایش شده و آخرین اجرایش را بیستم آبان به نماش می‌گذارد.
 
نمایش "قرار" نیز به کارگردانی سیامک احصائی از 23 مهر ماه ساعت 20 در تالار حافظ شروع به اجرا کرده است و تا سی‌ام آبان  به روی صحنه می‌رود.
 
نمایش "دمی در بازار هیزم فروشان" به کارگردانی علیرضا حنیفی از 26 آبان تا دوازدهم آذر ساعت 19 در سالن اصلی مجموعه فرهنگی آزادی به روی صحنه می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس