کد خبر 259347
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵

وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور داد معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت مسئولیت کل تنظیم بازار و حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را به عهده داشته باشد، بر این اساس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و شرکت بازرگانی دولتی در عمل زیرمجموعه این معاونت قرار می‌گیرند.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، اگرچه محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت هنوز معاونان جدید خود برای سکانداری سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و شرکت بازرگانی دولتی ایران را انتخاب نکرده است، اما در عمل با حکم جدیدی که برای حسن یونس سینکی، فرد معتمد خود در معاونت بازرگانی داخلی زده، مسئولیت سازمان حمایت و شرکت بازرگانی دولتی ایران را که بخش هایی حساس در این وزارتخانه به شمار می روند، به سینکی سپرده است.

در این میان زمزمه های کاهش معاونت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و حتی انتزاع بخشهایی این وزارتخانه به وزارت جهادکشاورزی نیز به گوش می رسد که البته نعمت زاده، به طور شفاف در مورد آنها اظهارنظر نکرده و تنها به این جمله بسنده کرده است که اگر لازم باشد، تغییر و تحولات بیشتری را در معاونت‌های زیرمجموعه وزارتخانه تحت مسئولیت خود خواهد داد.

در متن حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت برای حسن یونس سینکی معاون بازرگانی داخلی  آمده است: "با توجه به ابلاغیه شماره 60/140137 مورخ 92/6/18 و انتصاب جنابعالی به سمت معاون توسعه بازرگانی داخلی نظر به اهمیت و حساسیت نظام بازرگانی داخلی کشور به ویژه از حیث استفاده از کلیه ظرفیت های قانونی موجود برای امر تنظیم، کنترل و نظارت بر بازار داخلی کالا و خدمات مربوط و هماهنگ سازی شرکتها و موسسات وابسته که در انجام فرآیندهای نظام بازرگانی داخلی کالا ذیربط هستند، به جنابعالی اختیار داده می شود نسبت به هماهنگی و اعمال نظارت و هدایت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، شرکت بازرگانی دولتی و شرکت پشتیبانی امور دام کشور در جهت نیل به اهداف و اجرای سیاستها خط مشی ها و برنامه ریزی های موضوعی و تکلیفی اقدام نمایید.

بدیهی است مدیران عامل و هیات مدیره های سازمان ها و شرکت های مذکور موظفند هماهنگی و همکاری لازم را با جنابعالی معمول دارند. امید است با عنایت به خداوند متعال در انجام هرچه بهتر وظایف محوله و تامین رضایت مردم موفق باشید."
 


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس