کد خبر 258647
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۷

روزنامه الوطن نوشت نیروهای حماس در کرانه باختری برای حمله به داخل سرزمین های اشغالی با استفاده از هواپیماهای بدون خلبان حامل مواد منفجره برنامه ریزی کرده اند.

به گزارش مشرق، واحد مرکزی خبر به نقل از روزنامه الوطن عربستان نوشت: دستگاه های امنیتی فلسطین فاش ساختند اخیرا یک تیم از نیروهای وابسته به جنبش حماس را در شهر الخلیل در کرانه باختری کشف کرده‌اند که برای حمله به اهدافی در فلسطین اشغالی با استفاده از هواپیماهای بدون خلبان حامل مواد منفجره برنامه ریزی کرده بودند.

دستگاههای امنیتی کرانه باختری یا حماس از اظهارنظر درباره این تحول بی سابقه در فعالیت این جنبش خودداری کردند ولی منابع امنیتی اسرائیل اعلام کردند از بازداشت این گروه اطلاع دارند.

اما پایگاه خبری اسرائیلی «والا» نوشت «نیروهای امنیتی فلسطین اخیرا یک هسته وابسته به جنبش حماس را کشف کرده اند که برای ارسال هواپیماهای کوچک بدون خلبان حامل مواد منفجره از منطقه الخلیل به منظور هدف قرار دادن اهدافی در داخل اسرائیل برنامه ریزی کرده بودند».

این پایگاه افزود «دستگاههای امنیتی تشکیلات خودگردان، تعدادی از فعالان حماس در دانشگاه الخلیل را که در این طرح نقش داشتند بازداشت کرده اند.»

پایگاه والا می نویسد: «تحقیقات و بازجویی ها نشان می دهد که آنها چندین بار به صورت آزمایشی هواپیمای بدون خلبان یادشده را به پرواز درآورده اند تا آن را برای بمب گذاری و ارسال به سوی اهدافی در داخل اسرائیل آماده کنند».

پایگاه خبری یادشده در همین رابطه تاکید کرده است: «منابع امنیتی اسرائیل از موفقیت های اخیر نیروهای فلسطینی در مبارزه با سازمان های فلسطینی در کرانه باختری به ویژه حماس و جهاد اسلامی تمجید و ستایش کرده اند».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس