پیکر عباسعلی نژادفلاح پدر چهار شهید البرزی امروز پس از نماز جمعه هشتگرد تشییع و در گلزار شهدای روستای «خور» هشتگرد به خاک سپرده شد.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، مراسم تشییع پیکر مرحوم عباسعلی‌نژاد فلاح امروز با حضور مسئولان کشور نظیرسید محمدحسن ابوترابی فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت‌الاسلام محمدعلی شهیدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور،فرماندهان سپاه البرز و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین استانی تا «میدان شهدا» ی هشتگرد تشییع شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد علی شهیدی محلاتی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید در این مراسم گفت: پدر شهیدان نژادفلاح رزمنده‌ای مجاهد بود و با تقدیم چهار شهید و دو جانباز دین خود را به انقلاب ادا کرده است.

وی افزود: زمانی که مقام معظم رهبری به اینجانب در بنیاد شهید ماموریت دادند تاکید داشتند که ماموریت اینجانب در بنیاد شهید فقط خدمات‌رسانی نباشد و باید همواره از خانواده‌های شهدا سپاسگزاری کنیم.

حجت‌الاسلام شهیدی خاطرنشان کرد: اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی در جهان را مدیون خون شهدا هستیم و همواره باید به آنها تاسی کنیم.

معاون رئیس جمهور در پایان گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا باید در اولویت برنامه‌های مسئولین باشد و همگی قدردانی از خانواده‌های شهدا را مایه مباهات خود بدانند.

در این مراسم پیام تسلیت رئیس جمهور کشورمان و سردار جعفری فرمانده سپاه نیز قرائت شد.

حاج عباسعلی نژادفلاح، پدر فداکار چهار شهید دفاع مقدس چهارشنبه شب در سن ۸۹ سالگی ندای حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.



مخاطبان محترم گروه فرهنگی مشرق می توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاویر و هر آن چیزی که در قالب فرهنگ و هنر جای می گیرد را به آدرس culture@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس